Bekijk originele versie : vaste vriend is het een noodzaak geworden moet het tegenwoordig???
tafoektsoussia
24-10-2002, 19:56
Zoals gewoonlijk heb ik weer een vraag wat mij dwars zit en waar ik graag jullie menig over wil horen :D
Waarom vinden mensen in deze maatschappij het zo belangrijk om een vriend of vriendin te hebben? (Om een relatie met iemand te hebben)
Vaak hoor ik van vrienden e.d dat het beter is om vrijgezel te zijn.
Maar waarom willen mensen over het algemeen liever een relatie hebben met iemand? als ze ook gelukkig zijn alleen?
Waarom is het als iemand vrijgezel is, is diegene vaak opzoek naar een vaste relatie terwijl iemand die bezet is graag liever vrijgezel wil zijn?
Waarom moet je per se een vaste vriend of vriendin hebben om er bij te "passen".
waarom gaan mensen die vrijgezel zijn altijd op zoek kun je niet liever het lot afwachten????
Waarom zijn wij als mens nooit tevreden met wat we hebben?
Ik ken een meisje die wordt min of meer depressief als ze geen relatie heeft!Ze had een relatie van 2 jaar met iemand en hij heeft het uitgemaakt, meteen maakte ze op het internet allemaal afspraakjes met jongens. Binnen 2 weken had ze weer een nieuwe vriend. Dat snap ik niet. Na een relatie van 2 jaar zou ik moeite hebben met het verwerken en zou ik vooral rust nodig hebben. Ik merk ook steeds meer dat mensen een relatie hebben om gewoon een relatie te hebben, maakt niet uit met wie.
Nog een leuk voorbeeld van iemand die ik ken. Ze zei (na 2 maanden relatie): HIj doet nu wel steeds aardiger. Dan is er toch iets mis lijkt me...
Je hebt die kopzorgen niet als je geen Relatie begint.
Relaties hebben is Haram.
...klaar punt uit !
Origineel gepost door xsalwa
Ik ken een meisje die wordt min of meer depressief als ze geen relatie heeft!Ze had een relatie van 2 jaar met iemand en hij heeft het uitgemaakt, meteen maakte ze op het internet allemaal afspraakjes met jongens. Binnen 2 weken had ze weer een nieuwe vriend. Dat snap ik niet. Na een relatie van 2 jaar zou ik moeite hebben met het verwerken en zou ik vooral rust nodig hebben. Ik merk ook steeds meer dat mensen een relatie hebben om gewoon een relatie te hebben, maakt niet uit met wie.
Nog een leuk voorbeeld van iemand die ik ken. Ze zei (na 2 maanden relatie): HIj doet nu wel steeds aardiger. Dan is er toch iets mis lijkt me...
Hey...
Volgens mij zit het zo bij dat meisje die jij kent...
In haar relatie van 2 jaar heeft ze zo vaak gehoord ik hou van je dat ze gewoon niet meer zonder kan... Ze is zeg maar verslaafd, als ze geen relatie heeft voelt ze zich alleen...
En nog even over de topic... Ik vind het maar zielig dat mensen een vriend of vriendin hebben om er bij te horen... want uiteindelijk hoor je nergens bij...
Origineel gepost door loella
Hey...
Volgens mij zit het zo bij dat meisje die jij kent...
In haar relatie van 2 jaar heeft ze zo vaak gehoord ik hou van je dat ze gewoon niet meer zonder kan... Ze is zeg maar verslaafd, als ze geen relatie heeft voelt ze zich alleen...
En nog even over de topic... Ik vind het maar zielig dat mensen een vriend of vriendin hebben om er bij te horen... want uiteindelijk hoor je nergens bij...
Yaaaaaah dat is cker zo, dat je er uiteindelijk zelf voor staat.
Alleen helaas hebben vele dat niet door :kwaad:
Later :zwaai:
veel jongens en meisjes krijgen te weinig liefde thuis,
dus dan maar buiten huis liefde zoeken.
en sommige mensen hebben het allebei. Lucky me
Ik snap ook niet dat ze steeds een andere vriend hebben.
Misshcien ben ik ouderwets...maar ik wil maar 1 jongen die mijn hart steelt....en dat is gelijk de eerste en de laatste...
dat vind ik pas mooi, en dan met die ene man je gezinnetje stichten en gelukkig worden. Huisje boompje....
Ben ik de enige die zo denkt ????????
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Je hebt die kopzorgen niet als je geen Relatie begint.
Relaties hebben is Haram.
...klaar punt uit !
En met mij dan...? :D
Nee, meid you're right and everybody knows it!
DESPERADA
24-10-2002, 20:43
Relatie is misschien voor sommige, zelfvertrouwen.... Het idee dat iemand van je houdt........ En als ze er geen hebben is er misschien een Geval van minderwaardigheids CompLeX, Dus geliJk Op zoeK naar een date, Vriend....... TotdaT het een verslavinG worDt.....
En Tja, Kan ook een Hype ziJn..... HanGt er maar vanaF met wie je OmgaaT.... Als je geen vriend HebT, hoor je niet bij de GroeP.... Dat wordt niet met die woorden gezegD, MaaR die indruk krijg je daN..
Enne daN heb je Ook gevalletjes, banG dat je je laatste trein misT.....Dus iedere relatie pakken die je pakken kaN :(
MaaRre Ik Ben alwaYS single geweeST, en ook Nooit op zoek geweeSt.....
Je kan niet naar dat zoeken wat al voor je gevonden is..... Its OuR destinatIoN ;)
Enne Heb er zekeR geen behoefte aaN, Zoals eerder is Vermeld Het druist tegen de Islam iN ----------> Haraam ;) ValT onder zinna plegeN
Origineel gepost door Cina
En met mij dan...? :D
Nee, meid you're right and everybody knows it!
.....YES YES...:D waarom loop ik je altijd mis..:huil:
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
.....YES YES...:D waarom loop ik je altijd mis..:huil:
Ik mis jou gewoon, weet je dat? :traan1:
Origineel gepost door Cina
Ik mis jou gewoon, weet je dat? :traan1:
..ja ik mis je ook..:traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.