Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zonnebank

Pagina's : [1] 2

XSwEeT_MoCrOX
13-03-2004, 20:37

Hey.. Ik heb een vraagje aan jullie.. Hoelang duurt zonnebank, hoelang blijf je dan bruin? Is het gezond of niet? Ik hoor vaak dat het slecht is voor je huid? :confused: Is dat zo? :verdriet: :D Ik hoop gauw van jullie te horen! :zwaai:

appelsap
13-03-2004, 20:41
Origineel gepost door XSwEeT_MoCrOX Hey.. Ik heb een vraagje aan jullie.. Hoelang duurt zonnebank, hoelang blijf je dan bruin? Is het gezond of niet? Ik hoor vaak dat het slecht is voor je huid? :confused: Is dat zo? :verdriet: :D Ik hoop gauw van jullie te horen! :zwaai: je moet het vergelijken met een appel waar je een hap uitneemt..en dan een week laat staan..dat gebeurd er ook met je huid :D

Marocca
13-03-2004, 20:47
Ieder jaargetijde heeft zijn charmes meid.. Dus waarom naar de zonnebank? :zwaai: Voor een bruin kleurtje w8 ik wel tot de zomer :Iluvu: Ps:als je toch van de zonnebank wilt gebruik maken...Je kan kiezen hoelang je eronder ligt...Maar ik zou er in het begin;niet te lang onderliggen.Schadelijk voor de huid! Op lange termijn dan... :zwaai:

Nacera
13-03-2004, 21:55
Veilig zonnebanken Een zonnebankkuurtje is aangenaam voor lichaam en geest. Maar wat voor de natuurlijke zon geldt, gaat ook op voor een zonnebank: teveel UV-straling doet meer kwaad dan goed. Met de onderstaande tips kun je op een verantwoorde manier van je kuurtje genieten. Neem nooit meer dan zes zonnebankkuren per jaar. Afhankelijk van je huidtype kan een bruiningskuur bestaan uit zes tot tien zonnebaden. Bewaar bij de nieuwe generatie zonnebanken (die maar drie of vier zeer krachtige lampen hebben) altijd een afstand van ongeveer 70 cm. Gebruik geen cosmetica, parfum of bodymilk voor het zonnebad, omdat deze producten allergische reacties kunnen veroorzaken. Gebruik je medicijnen, raadpleeg dan eerst je arts of kijk in de bijsluiter voor eventuele ongewenste reacties. Gebruik altijd een speciale zonnebankcrème en een beschermend brilletje.

XSwEeT_MoCrOX
13-03-2004, 22:06

Origineel gepost door appelsap je moet het vergelijken met een appel waar je een hap uitneemt..en dan een week laat staan..dat gebeurd er ook met je huid :D GrApJaS :hihi:

XSwEeT_MoCrOX
13-03-2004, 22:07
Origineel gepost door Marocca Ieder jaargetijde heeft zijn charmes meid.. Dus waarom naar de zonnebank? :zwaai: Voor een bruin kleurtje w8 ik wel tot de zomer :Iluvu: Ps:als je toch van de zonnebank wilt gebruik maken...Je kan kiezen hoelang je eronder ligt...Maar ik zou er in het begin;niet te lang onderliggen.Schadelijk voor de huid! Op lange termijn dan... :zwaai: BeDaNkT schat...:zwaai:

XSwEeT_MoCrOX
13-03-2004, 22:09
Origineel gepost door Nacera Veilig zonnebanken Een zonnebankkuurtje is aangenaam voor lichaam en geest. Maar wat voor de natuurlijke zon geldt, gaat ook op voor een zonnebank: teveel UV-straling doet meer kwaad dan goed. Met de onderstaande tips kun je op een verantwoorde manier van je kuurtje genieten. Neem nooit meer dan zes zonnebankkuren per jaar. Afhankelijk van je huidtype kan een bruiningskuur bestaan uit zes tot tien zonnebaden. Bewaar bij de nieuwe generatie zonnebanken (die maar drie of vier zeer krachtige lampen hebben) altijd een afstand van ongeveer 70 cm. Gebruik geen cosmetica, parfum of bodymilk voor het zonnebad, omdat deze producten allergische reacties kunnen veroorzaken. Gebruik je medicijnen, raadpleeg dan eerst je arts of kijk in de bijsluiter voor eventuele ongewenste reacties. Gebruik altijd een speciale zonnebankcrème en een beschermend brilletje. ChOkRaN VoOr De iNfO... :zwaai:

zinagirls
18-03-2004, 12:31
als je onder de zonnebank wilt zou je eerst even advies moeten vragen aan de personen die daar werken en die er veel verstand van hebben maar ik ga er ook regelmatig onder in de zomer periode om mijn pigment op te pikken.....en dan bouw ik het op eerst vandaag dan morgen en dan weer een dag niet en dan weer een dag wel en dan twee dagen niet .. en zo verder!!!

Romeisa18
18-03-2004, 13:08
Ik ga nooit onder de zonnebank Ga jij maar ook niet te vaak want geloof me je krijgt snel rimpels Ik heb het gelezen+gezien bij mijn buurmeisjes die vroeger altijd naar de zonnebank gingen(ze waren altijd bruingrijzig) Nou je wil hun gezicht nu echt niet zien Ik vind het echt zonde

shouf_minatje
18-03-2004, 13:40
ZONNEBANK IS HARAMMMMMMMMMMMMMMMMM.............. WOLLAH

benladina
18-03-2004, 14:21
Ik ga ook wel een ( 3 a 4 keer per jaar) naar de zonnebank maar je moet niet te ang er onder liggen tuurlijk is het mooi als je een kleurtje hebt maar met een kleurtje bedoel ik niet dat je ´zwart´moet zijn bij wijze van spreken. Je moet ook een zonnebank nemen waar jou huid tegen kan ik ben al wel wat getint van mezelf dus een beetje ´zon´kan mijn huid wel tegen maar als jij een peroson bent de snel verbrand dan moet je een rustigere ban knemen maar zoals ik al eerder heb gelezen moet je dat ff navragen bij die mensen die daar werken zijn hebben er wel verstand van :) TIP: ga NIET meer dan 5 keer per jaar..... Kuszzzz Bennie ;)

zoya
18-03-2004, 15:15
Af en toe zonnebanken kan gezond zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het kan namelijk goed zijn voor mensen die last hebben van winterdepressie. Het kan er voor zorgen dat mensen zich er beter door voelen. Het heeft dus niet alleen negatieve effecten ;)

zoya
18-03-2004, 15:17
Origineel gepost door shouf_minatje ZONNEBANK IS HARAMMMMMMMMMMMMMMMMM.............. WOLLAH Er zijn wel ergere dingen Haram hoor ;)

greeneyezlady
18-03-2004, 16:02
huh is zonnebank echt haram? wist ik niet eens namelijk :confused:

shouf_minatje
18-03-2004, 17:58

Origineel gepost door greeneyezlady huh is zonnebank echt haram? wist ik niet eens namelijk :confused: JA LIEVE SCHAT HET IS ECHT HARAAM WANT, ZONNEBANK KAN HUIDKANKER VEROORZAKEN EN JE MAG JE HUI DJUIST NIET BESCHADIGEN SNAPPIE VANDAAR DAT HET HARAAM IS EN WOLLAH EGT WAAR

Pagina's : [1] 2