Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Henna accesoires nu te huur

LZN
13-03-2004, 19:30

Voor de jonge dames en/of aanstaande bruiden die henna willen zetten kunnen mij nu bereiken voor henna tatoos. De prijzen van de henna verschilt per model,er is een versiersel dat doorloopt naar je vinger enz. Er is ook een model voor bruiden dat is dan heel druk of juist minder druk en dat je wel wat lege plekken ziet. Het is gegarandeerd iets heel moois wat je krijgt. Ik heb een boekje met allerlei modellen en daar kan je zelf uit kiezen, je kan ook voor minder drukke gaan enz dat hangt allemaal van je zelf af. Ook heb ik de accessoires voor de henna ik heb helaas nog geen jurk voor de henna maar dat komt inshallah nog wel. De accesoires bestaan uit : de achtergrond, kussens, een gouden dienblad met daaromheen groen en met gouden letters bewerkt. een hoesje voor de Suikerklont (kelb du sukar), tissuis houder, houder voor de kom van de henna, 2 kaarsen die niet aangestoken mogen worden omdat er een groene stof omheen zit met gouden borduursel, en een kleed voor op je benen om je handen er bovenop te doen. Alle accesoires zijn groen met goud, een echte henna avond kleur. Voor iemand die meer wil weten dan kan je meteen mailen. Wa salamoealaikom, Samra.

beppie_truus
14-03-2004, 08:24
ik heb de jurk net gekocht in fes compleet met de rest :hihi:

oem_ismael
14-03-2004, 13:30
oegtie heb je een lijst me prijzen?...

oem_ismael
14-03-2004, 22:51
oke klingt macha Allah en ben je ook van plan om te reizen???

MocroAngel
24-03-2004, 08:41

ik kom zelf uit rotterdam (centrum), mag ik vragen waar jij vandaan komt?

chaymae20
08-09-2005, 19:15
Voor de jonge dames en/of aanstaande bruiden die henna willen zetten kunnen mij nu bereiken voor henna tatoos. De prijzen van de henna verschilt per model,er is een versiersel dat doorloopt naar je vinger enz. Er is ook een model voor bruiden dat is dan heel druk of juist minder druk en dat je wel wat lege plekken ziet. Het is gegarandeerd iets heel moois wat je krijgt. Ik heb een boekje met allerlei modellen en daar kan je zelf uit kiezen, je kan ook voor minder drukke gaan enz dat hangt allemaal van je zelf af. Ook heb ik de accessoires voor de henna ik heb helaas nog geen jurk voor de henna maar dat komt inshallah nog wel. De accesoires bestaan uit : de achtergrond, kussens, een gouden dienblad met daaromheen groen en met gouden letters bewerkt. een hoesje voor de Suikerklont (kelb du sukar), tissuis houder, houder voor de kom van de henna, 2 kaarsen die niet aangestoken mogen worden omdat er een groene stof omheen zit met gouden borduursel, en een kleed voor op je benen om je handen er bovenop te doen. Alle accesoires zijn groen met goud, een echte henna avond kleur. Voor iemand die meer wil weten dan kan je meteen mailen. Wa salamoealaikom, Samra

chaymae20
08-09-2005, 19:17
salaam alikoem, ik ben op zoek naar iemand die henna spullen huurt behalf kussen sloop en achtergrond die heb ik al en veder zoek die andere spullen wel en ik heb ook iemand nodig die henna doet voor in december mail me aun snel naar taza-maroc@hotmal.com of tel.0638422603 ik woon in zoetermeer vlakbij denhaag in de omgeving ik hoor het zo snel mogelijk ik heb echt je help nodig alvast bedankt. groetjesxx najat

teselhijt_22
09-09-2005, 08:50
De prijzen van de henna verschilt per model, als je de hele drukke henna tatoos wilt en dat wil zeggen dat je bijna geen gaatje meer ziet kom je op 100 euro uit voor handen en voeten. Er is ook een model voor bruiden dat is dan minder druk en dat je wel wat lege gaten ziet en dat is 75 euro. Het is gegarandeerd iets heel moois wat je krijgt voor de prijs. Ik heb een boekje met allerlei modellen en daar kan je zelf uit kiezen, je kan ook voor minder drukke gaan enz dat hangt allemaal van je zelf af. Ook heb ik de accessoires voor de henna die zijn 75 euro, de jurk krijg ik pas na de zomer pas binnen inshallah. Sorryy oegtie jij bent echt niet goed in je hoofd met je 100 euro voor volle handen en voeten,ik doe het ook volle van allerlei patronen maar ehct voor geen 100 jij wilt de bruidjes echt leegplukken. en voor minder volle 75 :maf2: :maf2: :maf2: :maf2: smehnie maar zo te zien wil jij gewoon in een keer rijk worden. en 75 voor accessoires :maf2: :maf2: en zonder jurk nog wel :hihi: :hihi:

imaane911
09-09-2005, 09:43
:wow: 100 EURO????????????????????????????

teselhijt_22
09-09-2005, 09:46
:wow: 100 EURO???????????????????????????? hahahaha jahhh 100 euro ziek ziek en nog eens ziek:hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

Milatju
09-09-2005, 10:03
zo zo denk je dat we miljoenerssss zijn????

teselhijt_22
09-09-2005, 10:17
zo zo denk je dat we miljoenerssss zijn???? hahahaa,de bruidjes zieten al krap met hun budget,komt er iemand met 100 euro voor henna DAN MAAR GEEN HENNA ZOU IK ZEGGEN