Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie weet of fructis haar masker goed voor je haar is tegen klitten ?

Pagina's : [1] 2 3

marocgirl18
13-03-2004, 15:51

wie weet dat dat fructis haar masker voor je klitten is en dat her er van zelf uit gaat ?

Lady_moi
13-03-2004, 16:02
Probeer uit?

ik_oke_is
13-03-2004, 16:06
Origineel gepost door marocgirl18 wie weet dat dat fructis haar masker voor je klitten is en dat her er van zelf uit gaat ? ga u haar eens gewoon wassen jong alatief altijd met je klitten , zit je er nog steeds mee of wat? wat doe je, je mooi aankleden en parfum spuiten en je haren vergeten ? ik zou je wel onder handen willen nemen met je "klitten" :maf:

Mustapha.AA
13-03-2004, 17:25
Origineel gepost door Wolverine Fructis is heel slecht, als je met fructis wast is het net alsof je met bloed van een palestijnse baby je haar wast daar fructis de zionisten steunt. pffieeeuuww wat een uitspraak zeg. Broeder jij moet wat meer gaan letten op je uitspraken

amira_roosje
13-03-2004, 18:17

wat is kliiten?

Chatefemqemamu
13-03-2004, 22:28
Origineel gepost door Mustapha AA pffieeeuuww wat een uitspraak zeg. Broeder jij moet wat meer gaan letten op je uitspraken leuk eh tegen jezelf lullen :rolleyes:

Lady_moi
13-03-2004, 22:38
Gij zijt nu diegene die nie spoort tegen u eigen praten Origineel gepost door Mustapha AA pffieeeuuww wat een uitspraak zeg. Broeder jij moet wat meer gaan letten op je uitspraken

Shahinez
13-03-2004, 22:40
3ala reacties :jammer: Ik heb zelf krullen en ik gebruikte fructis, ben dan naar de kapper gegaan en hij vroeg mij welke shampoo dat ik gebruikte.Hij zei dat fructis heel slecht is samen met pantene.want in fructise zit er citroenzuur in en nog andere dingens die het haar beshadigen en uitdrogen. Nu gebruik ik Jacques Désange samen met die crèmespoeling moet je is uitproberen

Lady_moi
13-03-2004, 22:54
Aar haar is onkambaar tzit in de knoei :hihi: Origineel gepost door amira_roosje wat is kliiten?

Mustapha.AA
14-03-2004, 12:04
Origineel gepost door Chatefemqemamu leuk eh tegen jezelf lullen :rolleyes: Aller eerst zwak van jou, dat je dnekt dat ik zo bekrompen ben. Jij zou toch anders moeten weten. Gij zijt nu diegene die nie spoort tegen u eigen praten Wat ben jij nou weer aan het zeveren? domme opmerkingen tyhuis houden aub

Lady_moi
14-03-2004, 13:20
Ga weg mootje gij zijt Wolverine zema niemand weet da Das geen zever Origineel gepost door Mustapha AA Wat ben jij nou weer aan het zeveren? domme opmerkingen tyhuis houden aub

Lampjuh
14-03-2004, 13:41
Origineel gepost door Lady_moi Gij zijt nu diegene die nie spoort tegen u eigen praten Hoe bedoel je hij praat tegen zichzelf als ik vragen mag? :confused: Damn je wilt me toch niet vertellen dat ze zelfde persoon zijn? :S

Lady_moi
14-03-2004, 13:43
Think think think think

Lampjuh
14-03-2004, 13:44
Sorry het is ZOndag :maf2:

Darine_Chamalia
14-03-2004, 18:44

Origineel gepost door Wolverine Fructis is heel slecht, als je met fructis wast is het net alsof je met bloed van een palestijnse baby je haar wast daar fructis de zionisten steunt. Wolverine, Graag jou aandacht voor het volgende: Is het mogelijk om een lijst voor ons op te stellen, waarin wij kunnen zien welke producten Halal en Haram zijn? Mijn hartelijke dank...broeder. Darine

Pagina's : [1] 2 3