Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op dieet. Drama voor mij ..

mOpppie
09-01-2009, 11:41

Heey lady's, Ik ben vanaf vandaag op dieet, maar weet niet zogoed wat ik moet eten whaha!! Ik ben 1.67 & weeg ong 65 duss ik wil er 5 kilo af. Ik heb tot nu toe bruine boterham gegeten met komijnenkaas & smeerkaas van labaskiri met een glas thee zonder suiker.. Wie kan me helpen wat ik bijv als avond eten kan eten.. BIjvoorbaat dank lady's :love: P.s : Wil er iemand mee doen!? Plaats je gewicht + Streef gewicht dan gaan we er hard tegen aan :banana: :banana:

mOpppie
09-01-2009, 11:51
upupup

mOpppie
09-01-2009, 12:06
Niemand ??

roos
09-01-2009, 12:10
Ik Heb Precies Hetzelfde Gewicht En Lengte Als Jou, En Ga Maandag Insha Allah Beginnen Met De Cambridge Dieeet, Als Ik De Eerste Week Gelij 4 Kilo Afval En Tweede Week 2, Dan Ga Ik Aan Een Andere Dieet.

gwoOn_sarah
09-01-2009, 13:06

's avonds kan je het beste groente eten ( gestoomd of in water gekookt) met wat aardappelen ( niet teveel!!) en een stuk vlees of vis (in de oven gebakken of gegrild)

Zonnetje_78
09-01-2009, 13:40
Heey lady's, Ik ben vanaf vandaag op dieet, maar weet niet zogoed wat ik moet eten whaha!! Ik ben 1.67 & weeg ong 65 duss ik wil er 5 kilo af. Ik heb tot nu toe bruine boterham gegeten met komijnenkaas & smeerkaas van labaskiri met een glas thee zonder suiker.. Wie kan me helpen wat ik bijv als avond eten kan eten.. BIjvoorbaat dank lady's :love: P.s : Wil er iemand mee doen!? Plaats je gewicht + Streef gewicht dan gaan we er hard tegen aan :banana: :banana: Zorg dat je in ieder gevak per dag 3 maaltijden binnenkrijgt en maximaal 3 gezonde tussendoortjes. Drink er minimaal 1,5 liter water bij. Groene thee is ook goed om te drinken. Probeer na 19:00 of 20:00 niets meer te eten. Neem elke dag 30 min actieve beweging; wandelen, fietsen, sporten etc. Voorbeeld van een dagmenu ontbijt: - 2 bruine boterhammen of volkoren crackers/beschuit met dieethalvarine en beleg. bijv. 30+ kaas, light smeerkaas, kipfilet, vruchtenhagel, halvajam,appelstroop. tussendoor: 1 liga evergreen (niet het hele pakje) 1 bak magere yoghurt met musli en 1 stuk fruit eventueel nog 1 cup a soup (geen cremige soort) tussendoor: 1 appel Diner: 125 gr gekookte aardappels 200 gram groente (stomen, koken of roerbakken 75 gram vlees of 100 gram vis bakje rauwkost of salade met yoghurtdressing tussendoor: 1 plakje ontbijtkoek of 1 liga of 1 stuk fruit of 1 glas optimel Wassalaam, Zonnetje

Diffrent_
09-01-2009, 13:49
Ik eet altijd fruit of een danoontje in de avond en na achten eet ik niet meer. Ken je misschien ook doen.

mOpppie
09-01-2009, 15:02
Ik eet altijd fruit of een danoontje in de avond en na achten eet ik niet meer. Ken je misschien ook doen. Na het avond eten? Of eet je helemaal niks met avondeten?

mOpppie
09-01-2009, 15:03
Zorg dat je in ieder gevak per dag 3 maaltijden binnenkrijgt en maximaal 3 gezonde tussendoortjes. Drink er minimaal 1,5 liter water bij. Groene thee is ook goed om te drinken. Probeer na 19:00 of 20:00 niets meer te eten. Neem elke dag 30 min actieve beweging; wandelen, fietsen, sporten etc. Voorbeeld van een dagmenu ontbijt: - 2 bruine boterhammen of volkoren crackers/beschuit met dieethalvarine en beleg. bijv. 30+ kaas, light smeerkaas, kipfilet, vruchtenhagel, halvajam,appelstroop. tussendoor: 1 liga evergreen (niet het hele pakje) 1 bak magere yoghurt met musli en 1 stuk fruit eventueel nog 1 cup a soup (geen cremige soort) tussendoor: 1 appel Diner: 125 gr gekookte aardappels 200 gram groente (stomen, koken of roerbakken 75 gram vlees of 100 gram vis bakje rauwkost of salade met yoghurtdressing tussendoor: 1 plakje ontbijtkoek of 1 liga of 1 stuk fruit of 1 glas optimel Wassalaam, Zonnetje Dankjewel meid:love:

mOpppie
09-01-2009, 15:04
Ik Heb Precies Hetzelfde Gewicht En Lengte Als Jou, En Ga Maandag Insha Allah Beginnen Met De Cambridge Dieeet, Als Ik De Eerste Week Gelij 4 Kilo Afval En Tweede Week 2, Dan Ga Ik Aan Een Andere Dieet. O oke. Ik hoor het wel van je inchallah Is dat duur?:hihi:

Diffrent_
09-01-2009, 15:19
Na het avond eten? Of eet je helemaal niks met avondeten? Nee, ik eet alleen in de middag (warm dus) en daarna gewoon water drinken en dan als ik honger heb fruit of een danoon dus.

mOpppie
09-01-2009, 15:40
Nee, ik eet alleen in de middag (warm dus) en daarna gewoon water drinken en dan als ik honger heb fruit of een danoon dus. Val je daardoor af?:)

Diffrent_
09-01-2009, 17:47
Val je daardoor af?:) Ik eet altijd zo, maar je kan er wel vanaf vallen. Maar dan moet je wel meer doen dan alleen fruit in de avond te eten etc.

Schapenfokker
09-01-2009, 17:49
hoe voelt het om dik te zijn? ik eet hoeveel ik wil, maar er komen geen kilo's bij :moe: