Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : La Hawla Wala Quwata Ila Bilah

LZN
13-03-2004, 13:49

Laatst wasik in het station Brussel-Noord. Noemt een Marokkaan (minstens 25) mij een **** omdat ik hem geen aandacht gaf. Ik vraag nochthans niet om aandacht. Ik draag geen make-up naar buiten, draag ghimaar en halflange jas. Niet dat andere meiden erom vragen om lastig gevallen te worden. Maar waar is het schaamtegevoel van sommige mannen? Zouden zij graag hebben dat hun moeders, zusters worden lastiggevallen en bovendien **** genoemd worden?.

hayete
13-03-2004, 14:20
Ja meid sommige mensen zijn gewoon niet te begrijpen...je kan daaer ook niks ana vranderen :rolleyes:

Zienb
13-03-2004, 14:24
Asalaam mo3leikom wa Rahmatullahi wa Baraakatuh Soebhan Allah, sommige mensen zijn echt ziek in un hoofd en hart, soebhan Allah. Wasalaam mo3leikom wa Rahmatullahi wa Baraakatuh

hayete
13-03-2004, 14:26
:goedzo: Ben t met je eens..

Mocro4eva
13-03-2004, 19:17

Menhoum le lah, trek je er niks van aan. Sommige mensen zijn gewoon triest.

chiller_82
13-03-2004, 19:43
sommige mensen zijn hopeloos, gewoon niks van aan trekken.

Lady_moi
13-03-2004, 20:01
Een ouwe taart... Een marokkaan... In Brussel.. Hangt rond int station... HMMMMMM daar moede nie van verschieten als ge zoiets naar u hoofd geslingerd krijgt.

Chatefemqemamu
13-03-2004, 22:35
Origineel gepost door yasminaake Laatst wasik in het station Brussel-Noord. Noemt een Marokkaan (minstens 25) mij een **** omdat ik hem geen aandacht gaf. Ik vraag nochthans niet om aandacht. Ik draag geen make-up naar buiten, draag ghimaar en halflange jas. Niet dat andere meiden erom vragen om lastig gevallen te worden. Maar waar is het schaamtegevoel van sommige mannen? Zouden zij graag hebben dat hun moeders, zusters worden lastiggevallen en bovendien **** genoemd worden? hun vrouwelijke familieleden zullen vast wel ooit gebruik moeten maken van het openbare vervoer denk ik :D verder zijn ze zelf verantwoordelijk voor hun daden, so let them be... schijt aan hebben ps: als ze echt te lastig worden, lach ze gewoon wreed uit... help altijd!