Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ervaringen met de Split Ender

Pagina's : [1] 2

Saloua1978
13-03-2004, 13:04

Hoi dames, Zojuist heb ik weer met verbazing naar de split ender reclame gekeken van tel sell. Wie heeft hier ervaringen mee?? Ik ben zo benieuwd of dit helpt, ik ben kappers zat ze knippen teveel dan nodig is omdat mn haar in lagen is geknipt. Ik wil he aanschaffen maar ben bang dat ie ook meer eraf haalt dan nodig is hoewel in de reclame wordt verteld dat er max 2 mm af wordt gehaald.

myriam22
13-03-2004, 21:39
haha! wat een toeval dat je er een topic over opent! Ik heb er zo een besteld en krijg hem over een paar dagen. Ik laat je wel weten hoe goed of slecht dat ding is... :zwaai:

Saloua1978
14-03-2004, 07:41
Origineel gepost door myriam22 haha! wat een toeval dat je er een topic over opent! Ik heb er zo een besteld en krijg hem over een paar dagen. Ik laat je wel weten hoe goed of slecht dat ding is... :zwaai: Echt waar!! oh ik ben zo benieuwd meid. Hoe lang is de levertijd 3weken?? Ik wil hem ook maar ik dacht ik ga dit keer eerst navraag doen voordat ik weer iets koop bij telsell. De abtronic was namelijk niet echt een goede koop.. Wanneer heb je hem precies besteld?

shorty85
14-03-2004, 15:33
hey hey maskes!!!! over wat hebben jullie het???????? waarom hebben wij dat niet in belgie? hoe macheert da spul!!??

Saloua1978
14-03-2004, 15:59

Origineel gepost door shorty85 hey hey maskes!!!! over wat hebben jullie het???????? waarom hebben wij dat niet in belgie? hoe macheert da spul!!?? Het is een amerikaans produkt. In Nederland kennen we het via een TV Reclame van Telsell. Ik weet niet of je ooit van de Revo Styler hebt gehoord?? maar het is van deze makers. Split Ender is een apparaat voor je haar dat de gespleten punten eruit haalt. Kijk maar eens op google en typ Split Ender in. Of kijk op www.telsell.nl

Saloua1978
14-03-2004, 16:21
Normaal gesproken geloof ik ze ook niet (ben al een keer opgelicht met die abtronic). Maar ik moet zeggen dat ik met de spilt ender toch serieuze twijfels heb. Maar juist omdat het van telsell is durf ik het niet aan anders had ik het allang al geprobeerd.

stardust
14-03-2004, 16:26
He! Ik heb hierover ook een topic geopend..daar hebben meerdere meisjes gereageerd..ook diegene die er een hebben!

Saloua1978
14-03-2004, 16:30
Ik kan me inderdaad herinneren er een keer iets over gelezen te hebben maar ik kon hem niet meer terug vinden vandaar dat ik deze topic heb geopend.

NassiraT
14-03-2004, 21:52
Origineel gepost door Saloua1978 Hoi dames, Zojuist heb ik weer met verbazing naar de split ender reclame gekeken van tel sell. Wie heeft hier ervaringen mee?? Ik ben zo benieuwd of dit helpt, ik ben kappers zat ze knippen teveel dan nodig is omdat mn haar in lagen is geknipt. Ik wil he aanschaffen maar ben bang dat ie ook meer eraf haalt dan nodig is hoewel in de reclame wordt verteld dat er max 2 mm af wordt gehaald. Eey, Ja, ik zou ook wel willen weten of die ene split ender echt werkt?!!..want ik wou die split ender namelijk ook gaan bestellen.. maar was bang datie niet zou gaan werken enso0w...mjah als iemand weet 0f tie ECHT werkt ofniet...laat het dan ff weten okeej.. ;) .. ciao0 ciao0o :zwaai: :zwaai:

Saloua1978
16-03-2004, 08:53
Heeft nou helemaal niemand de split ender uitgeprobeerd?? :( Nou dan zal ik hem zelf maar gaan aanschaffen

DeWii
17-03-2004, 15:06
Origineel gepost door Saloua1978 Normaal gesproken geloof ik ze ook niet (ben al een keer opgelicht met die abtronic). Maar ik moet zeggen dat ik met de spilt ender toch serieuze twijfels heb. Maar juist omdat het van telsell is durf ik het niet aan anders had ik het allang al geprobeerd. die abtronic had ik ook gekocht maar ik heb m maar 5 x ofzo gebruikt omdat het er zo'n irritante gevoel opwkam die ik niet kon volhouden.. (er stond aan de binnenkant of je doet niet genoeg gel of de riem is uitgedragen..toen heb ik dus n hele klodder gel gedaan en het hielp nog steeds niet dus ik ben gewoon geflashed) ewa terugsturendaar kwam het nooit van en nu ligtie in me la te rotten daaro. niks aan gehad en was verschrikkelijk duur

SweetMe
18-03-2004, 20:20
EN ............. wEET iemand of die split-ender werkt of niet >??????

myriam22
18-03-2004, 20:50
Origineel gepost door shorty85 hey hey maskes!!!! over wat hebben jullie het???????? waarom hebben wij dat niet in belgie? hoe macheert da spul!!?? Jawel, da verkopen ze via TellSell op VT4. Heb de Splitender een paar dagen geleden toegestuurd gekregen. Ik natuurlijk meteen uitproberen! Blijkt dat dat ding op 4batterijen werkt die NIET zijn bijgeleverd. Dat betekende dat ik mijn kapotte haarpunten niet meteen kon gaan snoeien... Toch heb ik geprobeerd om het te gebruiken zoals ze op tv laten zien. Naar mijn mening is het gewoon een plastiek stuk ROMMEL. Zogezegd knipt ie alleen de gespleten haarpunten maar eigenlijk knipt dat ding alle haarpunten af. Of ze nu gesplitst zijn of niet. Dus ga je met de Splitender 4x over een haarlok dan is het net of er 4x geknipt is. Ik heb last van haren die tot in de helft gesplitst zijn en daar kan de Splitender me dus niet bij helpen. Heb dat ding gelijk teruggestuurd want vond het de 70euro zeker niet waard! Dat was mijn ondervinding... Kweet niet wat anderen ervan vinden. :zwaai:

SweetMe
18-03-2004, 23:14
Origineel gepost door myriam22 Jawel, da verkopen ze via TellSell op VT4. Heb de Splitender een paar dagen geleden toegestuurd gekregen. Ik natuurlijk meteen uitproberen! Blijkt dat dat ding op 4batterijen werkt die NIET zijn bijgeleverd. Dat betekende dat ik mijn kapotte haarpunten niet meteen kon gaan snoeien... Toch heb ik geprobeerd om het te gebruiken zoals ze op tv laten zien. Naar mijn mening is het gewoon een plastiek stuk ROMMEL. Zogezegd knipt ie alleen de gespleten haarpunten maar eigenlijk knipt dat ding alle haarpunten af. Of ze nu gesplitst zijn of niet. Dus ga je met de Splitender 4x over een haarlok dan is het net of er 4x geknipt is. Ik heb last van haren die tot in de helft gesplitst zijn en daar kan de Splitender me dus niet bij helpen. Heb dat ding gelijk teruggestuurd want vond het de 70euro zeker niet waard! Dat was mijn ondervinding... Kweet niet wat anderen ervan vinden. :zwaai: :eek: Goed dat ik dit weet ... Tell sell flesht de boel met hun rommelmarkt koopjes.. en dan ze3ma nog voor keiduur verkopen.. moehiem die splitender is troep .. XxXxXX

Saloua1978
19-03-2004, 09:41

Maar misschien moet je het dus maar 1x in de 4 a 6 weken doen en dan dus maar 1x per plukje haar en die dan meteen vastklippen zodat je niet nog een kaar gaat knippen in datzelfde plukje. Is dat misschien een idee??

Pagina's : [1] 2