Bekijk originele versie : Teruggave belastingdienst?
Bent_Lmaghreb
09-01-2009, 09:23
Salaam alaykom,
Ik heb een maand geleden een brief gekregen van de belastingdienst dat ik van het jaar 2007 recht heb op een teruggave van €390 euro, maar ik moet wel eerst aangifte doen.
Nu is het zo dat ik in 2007 3 verschillende banen had en maar twee jaaropgaves heb kunnen vinden.
Kan ik een afspraak maken met iemand van het belastingkantoor om dit voor mij in te vullen?
En mocht het ingevuld zijn na hoeveel dagen/weken kan je het geld verwachten?
Alvast bedankt broeders en zusters!
Miss_Arab
09-01-2009, 11:34
Is dat via dat T-biljetje? Ik heb ook die brief gekregen, maar heb nog geen aangifte gedaan.
Ik zou ook wel willen weten wanneer je het geld krijgt.
Esma_MOSLIMA_88
09-01-2009, 11:37
Salaam alaykom,
Ik heb een maand geleden een brief gekregen van de belastingdienst dat ik van het jaar 2007 recht heb op een teruggave van €390 euro, maar ik moet wel eerst aangifte doen.
Nu is het zo dat ik in 2007 3 verschillende banen had en maar twee jaaropgaves heb kunnen vinden.
Kan ik een afspraak maken met iemand van het belastingkantoor om dit voor mij in te vullen?
En mocht het ingevuld zijn na hoeveel dagen/weken kan je het geld verwachten?
Alvast bedankt broeders en zusters!
Ik heb exact hetzelfde probleem als jij
Bent_Lmaghreb
09-01-2009, 11:38
Kan iemand ons misschien helpen?
Vind het zonde om geld te laten schieten en al helemaal van de belastingdienst.
Je hebt alle jaaropgaves van dat jaar nodig. En je kan volgens mij beter op zoek gaan naar een sociaal raadsman om het voor je in te vullen. Kost je minder dan bij de belastingdienst.
berbertje00
11-01-2009, 00:12
Je hebt alle jaaropgaves van dat jaar nodig. En je kan volgens mij beter op zoek gaan naar een sociaal raadsman om het voor je in te vullen. Kost je minder dan bij de belastingdienst.
Daar klopt niks van. Je kunt namenlijk een afspraak maken bij de dichtsbijzijnde belastingkantoor en daar vullen ze het GRATIS in.
@TS: Bel je oude werkgever op en kijk of er wat te regelen valt. Zoek anders je laatste loonstrookje van die werkgever. Bij de cumulatieven staan dezelfde gegevens als in je jaaropgave (als het goed is).
PaRaSoNiCa
11-01-2009, 00:13
Daar klopt niks van. Je kunt namenlijk een afspraak maken bij de dichtsbijzijnde belastingkantoor en daar vullen ze het GRATIS in.
@TS: Bel je oude werkgever op en kijk of er wat te regelen valt. Zoek anders je laatste loonstrookje van die werkgever. Bij de cumulatieven staan dezelfde gegevens als in je jaaropgave (als het goed is).
Relax. Altijd leuk om te zien hoe mensen op elkaar reageren. Not.
berbertje00
11-01-2009, 00:37
Relax. Altijd leuk om te zien hoe mensen op elkaar reageren. Not.
Inderdaad altijd leuk om te zien hoe mensen je aan de hand van 1 bericht in een hokje stoppen. Ik ben relaxxed. Ik zou niet weten, waar ik me druk om zou moeten maken. :confused:
Eind december heb ik alles ingevuld, en opgestuurd.
Alleen vergeten te vragen wanneer ik mijn geld kan verwachten...
Weet iemand misschien hoelang het duurt voor je je geld terug krijgt?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.