Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe ontstaat een relatie tegenwoordig?

Pagina's : [1] 2

LZN
13-03-2004, 01:31

hey internetjunks..... hebben jullie hier nou eigenlijk wel verstand van relaties of lullen jullie maar wat? vertel eens over jullie ervaringen met relaties... hoe ze tot stand kwamen voornamelijk.. ontstond het na de 'eerste kus'... of werd er gezegd 'we proberen het gewoon en we zien wel'.... of zijn er van die mensen die met een lijstje vantevoren afspraken wat wel en wat niet mocht enzo.......... bla bla ik heb het trouwens niet tegen de mensen die gaan zeggen 'haram haram' :) die gaan maar naar Marokkaanse jongeren, liefde en niet-haramrelaties ofzo.

appelsap
13-03-2004, 01:32
knipoog..nummer uitwisselen..bed delen..kind ontkennen :cool:

minora
13-03-2004, 11:50
Origineel gepost door Jacopo en dat allemaal via msn uiteraard Kan dat tegenwoordig ook al :wat?!:

sammmy
13-03-2004, 12:39
alles kan tegenwoordig... :stout:

watmoetje
13-03-2004, 13:33

hmm pak suiker mee nemen en aan bellen als je naar binnen mag heb je geluk word je de tiefes in gemept tja dan is het snel duidelijk :D

minora
13-03-2004, 14:01
Origineel gepost door sammmy alles kan tegenwoordig... :stout: Ach ja, waarom ook niet :D

sammmy
13-03-2004, 14:02
Origineel gepost door minora Ach ja, waarom ook niet :D :lekkerpuh

minatje83
13-03-2004, 14:13
Origineel gepost door Jacopo hey internetjunks..... hebben jullie hier nou eigenlijk wel verstand van relaties of lullen jullie maar wat? vertel eens over jullie ervaringen met relaties... hoe ze tot stand kwamen voornamelijk.. ontstond het na de 'eerste kus'... of werd er gezegd 'we proberen het gewoon en we zien wel'.... of zijn er van die mensen die met een lijstje vantevoren afspraken wat wel en wat niet mocht enzo.......... bla bla ik heb het trouwens niet tegen de mensen die gaan zeggen 'haram haram' :) die gaan maar naar Marokkaanse jongeren, liefde en niet-haramrelaties ofzo salam he internetjun k :rolleyes: iki denk dat een realtaie ontstaat door allereerste al met elkaar geozend te hebben, anders heb je naar mijn mening geen relatie, of een ander soort relatie met elkaar. Daarna ga je ietsje verder voelen/strelen etc...sommogen gaan zelfs verder bv: orale/anale seks of ze delen gewoon het bed, maarja ieder heeft een eigen interpretatie van relatie...

minora
13-03-2004, 14:14
Origineel gepost door sammmy :lekkerpuh Ben verkouden :huil: Er is dus iemand die :auw: verdiend :kwaad:

Bachelorette
13-03-2004, 14:22
Origineel gepost door minatje83 salam he internetjun k :rolleyes: iki denk dat een realtaie ontstaat door allereerste al met elkaar geozend te hebben, anders heb je naar mijn mening geen relatie, of een ander soort relatie met elkaar. Daarna ga je ietsje verder voelen/strelen etc...sommogen gaan zelfs verder bv: orale/anale seks of ze delen gewoon het bed, maarja ieder heeft een eigen interpretatie van relatie... juist ja, iedereen heeft zijn eigen interpretatie wanneer je een relatie hebt en ben het daarm NIET eens met de jouwe. Ik hoef niet per se met iemand te zoenen om zo een relatie te bezegelen. Ik ben een voorstander van het zeggen...ben wel het type om te vragen hoe het nu zit ;) en dan zou het daarbij moeten blijven... Minora hbibaa Allahy shafiek :blauwkus:

minora
13-03-2004, 14:28
Origineel gepost door Bachelorette juist ja, iedereen heeft zijn eigen interpretatie wanneer je een relatie hebt en ben het daarm NIET eens met de jouwe. Ik hoef niet per se met iemand te zoenen om zo een relatie te bezegelen. Ik ben een voorstander van het zeggen...ben wel het type om te vragen hoe het nu zit ;) en dan zou het daarbij moeten blijven... Minora hbibaa Allahy shafiek :blauwkus: Ameen.. Choekran Zoefietje.. En ben het helemaal met je eens :goedzo: Zeggen en vragen

Mocro4eva
13-03-2004, 19:10
Origineel gepost door watmoetje hmm pak suiker mee nemen en aan bellen als je naar binnen mag heb je geluk word je de tiefes in gemept tja dan is het snel duidelijk :D :hihi:

minora
13-03-2004, 19:13
Origineel gepost door Mocro4eva :hihi: :jammer:

Hanaetje
14-03-2004, 02:57
Hmmm..... Ik ben eerder iemand die toch nog ervoor zegt " ja zo en zo punt uit " om geen vergissingen te hebben daarna.....dan heb je hem tenminste gewaarschuwd "zo zit het en daarmee is de zaak gesloten , het is te nemen of te laten"....zo iets ongeveer :D Een relatie begint niet vanaf je 1ste kus....wanneer je beide de intentie hebt om elkaar serieus te leren kennen voor in de toekomst insha'allah te trouwen dan heb je respect voor elkaar en is praten meestal , ik zeg meestal voldoende.Want ik kan begrijpen dat je af en toe wel eens wat affectie wilt....maar houd het dan nog "halal" mogelijk...maar dat betwijfel ik.... Vandaar gewoon direct hand vragen aan ouders en niet teveel afspreken als je elkaar leert kennen :D

sneakynawal
14-03-2004, 14:23

Heel lastig, ja!

Pagina's : [1] 2