Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe lang duurt verliefdheid? (als je die persoon nauwelijks ziet)

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
13-03-2004, 01:17

Denk je dat je lang op iemand verliefd kan blijven ookal zie je diegene nooit...? :kwaad: wou ik effe weten.

sweetlady-casa
13-03-2004, 01:23
Origineel gepost door Jacopo Denk je dat je lang op iemand verliefd kan blijven ookal zie je diegene nooit...? :kwaad: wou ik effe weten NEE, genoeg vissen in de zee toch ;)

Lady_moi
13-03-2004, 11:34
Klopt! Origineel gepost door Jacopo ik denk ook dat je na een tijdje als het niet wederzijds is minder verliefd raakt...... er zijn genoeg anderen ja :)

minora
13-03-2004, 11:43
Uhhhh :confused:

minora
13-03-2004, 11:54

Hoe zit het dan met relaties waarvan de één aan de andere kant van de wereld woont?

hayete
13-03-2004, 12:14
Ik denk dat het wel kan....Als je wel contact houd. :zwaai:

LieveMeisje
13-03-2004, 12:40
Origineel gepost door Shera I´m living it. Als ik mazzel heb zie ik ém 1 soms 2 keer in ´n maand, en telefonisch bijna dagelijks als ´t kan. En dit speelt zich al bijna 6jr af. De verliefd is denk ik nu wel afgenomen. We zijn zo aan elkaar gewend geraakt dat we elkaar niet los kunnen laten. Maar heel eerlijk als ik hem zie krijg ´t nog steeds warm, als ik z´n stem hoor begin ik helemaal te shaiken alsof ik zenuwachtig ben ofzo. En als hij, mij ziet zegt hij niks. Hij blijft dan effe stil, en kijkt me aan. Beetje erg lang, maar goed. Dan krijgt ie én glimlach op z´n mond, en als ik hém dan aankijk. Wordt hij verlegen. Dan is wel leuk, Hij wordt nog steeds verlegen van me als hij me ziet. En mijn hart gaat nog steeds sneller kloppen, als ik z´n naam in me display zie staan, als hij me belt . :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

MocroSiham
13-03-2004, 13:40
Aaaaaaaah wat lief , wat romantisch.... Bij mij is verliefdheid het hevigst aan het begin van de relatie... Dan ga ik eerst helemaal een rondje springen als hij me belt.. .waardoor ik dus wel eens vaker 2 á 3 oproepen van hem heb gemist. En na een tijdje ga ik helemaal gek doen als hij belt...(niets vergeleken met rondjes spirngen waar iedereen bij is) en na een langere tijdje..is het echt, Owh..hij belt me :) Maar het is wel het hevigst aan het begin...na een tijdje gaat het wel wat minder...Nu kijk ik niet eens meer op mijn display als ie belt...dan moet ik zelfs nog eerst vragen...met wie spreek ik?? Maar het blijft leuk :D :zwaai:

babyboy
13-03-2004, 13:42
Origineel gepost door Jacopo Denk je dat je lang op iemand verliefd kan blijven ookal zie je diegene nooit...? :kwaad: wou ik effe weten bij ouderen duurt het 2 jaar en 14 dagen. bij jongeren duurt die verliefdheid 1 jaar en 2 maanden!

hayete
13-03-2004, 14:07
Origineel gepost door babyboy bij ouderen duurt het 2 jaar en 14 dagen. bij jongeren duurt die verliefdheid 1 jaar en 2 maanden! WHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHA zooo precies :giechel: :zwaai:

Mocro4eva
13-03-2004, 18:50
misschien

esmaatjuuh
14-03-2004, 10:57
Ik Denk Het Wel.. Als Jij Je Liefde Iedere Dag Ziet..Is Het Niet Meer Leuk..En Als Jou Liefde Van Je Leven Ver Van Jou Af Woont En Elkaar 2 Keer In De Maand Zien..Dan Blijft Het Leuk..

Le-Sud
14-03-2004, 11:03
en dat weet jij esma?:stout:

da3ija
14-03-2004, 11:27
salaam alikom wr wb, als het echte liefde is geloof me dan zal het lang duren. wa alikom salaam wr wb.

sammmy
14-03-2004, 12:07

Jacopo... verliefd zijn is niet zomaar iets... het is een speciaal gevoel voor iemand dat in je hart is geplaatst door Allah swt... als het de ware is... als jullie voor elkaar bestemd zijn... dan komt het allemaal goed... gewoon positief blijven denken... :D

Pagina's : [1] 2 3 4