Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat voor taal spreek je?????

Pagina's : [1] 2 3

_MaJesTeiT_
24-10-2002, 16:03

Hallo allemaal, Hoeveel talen kennen jullie, behalve je eigen taal??? En wat voor talen kunnen jullie allemaal spreken.... :) Ikzelf praat: - marokkaans :D - nederlands :rolleyes: - engels - frans - spaans en ik kan zelfs ook turks spreken... :( Sommige mensen in me omgeving denken, dat ik turks ben omdat ik goed turks begrijp. Dat is best wel grappig af en toe... ;) Zit ik bijvoorbeeld in de trein en zit er een turks echtpaar voor me in het turks te praten en ik versta elk woord wat ze zeggen....... ;) Zij hebben helemaal niks in de gaten en ik kan wel lachen achteraf..... :D ;) En nu jullie, wat voor talen spreken jullie allemaal?? groetjes van Saida

Meknessia_warda70
24-10-2002, 16:05
,ikke spreek -nederlands -marokaans -engels -frans -duits -belgisch :giechel

-Reda-
24-10-2002, 16:06
Origineel gepost door Saida Hallo allemaal, Hoeveel talen kennen jullie, behalve je eigen taal??? En wat voor talen kunnen jullie allemaal spreken.... :) Ikzelf praat: - marokkaans :D - nederlands :rolleyes: - engels - frans - spaans en ik kan zelfs ook turks spreken... :( Sommige mensen in me omgeving denken, dat ik turks ben omdat ik goed turks begrijp. Dat is best wel grappig af en toe... ;) Zit ik bijvoorbeeld in de trein en zit er een turks echtpaar voor me in het turks te praten en ik versta elk woord wat ze zeggen....... ;) Zij hebben helemaal niks in de gaten en ik kan wel lachen achteraf..... :D ;) En nu jullie, wat voor talen spreken jullie allemaal?? groetjes van Saida marokkaans, engels, frans, bahara indonesia(ofzo), btje duits,

Missrapster
24-10-2002, 16:06
ik praat..... arabisch berbers nederlands engels frans duits vlaams......met een zachte 'g' een beetje surinaams....;)

Missrapster
24-10-2002, 16:08

he D@tie......ich weiss nicht kun je je dat nog herinneren...op scheveningen....;)

Gmisa
24-10-2002, 16:08
marokkaans nederlands frans duits engels en babytaal

Chaimae
24-10-2002, 16:09
nederlands berbers engels kben zeer slecht in andere talen daarom heb ik ze niet meer op school:D

-Reda-
24-10-2002, 16:09
Origineel gepost door Missrapster he D@tie......ich weiss nicht kun je je dat nog herinneren...op scheveningen....;) hehe...iedereen bleef stil...behalve jij...met je duitse taal...ik haat die taal egt...

-Reda-
24-10-2002, 16:10
ow jah...ik spreek ook lichaamstaal...laten we dat niet vergeten...;)

Missrapster
24-10-2002, 16:18
ze3ma...jij kan lichaamstaal....ik kan gebarentaal...en liplezen.....;)

Marocilicious
24-10-2002, 17:18
Ik spreek -Italiaans (een klein beetje):italie: -Engels :vk: -Marokkaans :maroc: -Nederlands :nl: En natuurlijk lichaamstaal

Hindaatje
24-10-2002, 17:30
-Nederlands -Arabisch -Frans -Engels ohjah en 1 woord berbers;) Boussa Hinda

Missrapster
24-10-2002, 17:35
en nou maar hopen dat het ene woordje berbers geen scheldwoord is....:stout:....

maryame
24-10-2002, 17:36
-arabisch -nederlands -belgs -français -english -mijn eigen ontworpen taal en ik kan nog een beetje berbers maar niet echt veel

Hindaatje
24-10-2002, 17:38

Origineel gepost door Missrapster en nou maar hopen dat het ene woordje berbers geen scheldwoord is....:stout:.... is izan een scheldwoord? :D

Pagina's : [1] 2 3