Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wantrouwen

Pagina's : [1] 2 3 4

samar_el
13-03-2004, 00:22

Ik heb een probleem en dat is dat... ik jongens niet vertrouw. Ik kan nog zooo verliefd worden op een jongen, dat ik er gek van wordt, maar ik zal m nooit durven vertrouwen. dit vind ik echt heel erg, omdat ja ooit zal ik verliefd moeten worden op de ware, alleen als ik m niet vertrouw en hem daardoor niet beter kan leren kennen, het nooit wat zal worden. ik heb vaak gebrobeerd om een jongen te vertouwen, maar t lukt mij gewoon niet :( nu is mijn vraag aan jullie hebben jullie misschien tip's over hoe ik sneller iemand kan vertrouwen of misschien wel over hoe ik snel kan doorkrijgen dat iemand niet op ''goeie'' dingen uit is???

Cheb_khaled1
13-03-2004, 00:27
ik denk dat je dat moet voelen je kan er nooit zeker van zijn maar je altijd naar je gevoel luisteren je ziet hoe een jongen tegenover je doet je let op hoe een jongen praat hoe zijn denk wijze is en dan zal je wel voelenm of hij te vertrouwen is

manar16
13-03-2004, 00:36
ik denk dat je gewoon een keer niet naar dat wantrouwerige stemmetje in je hoofd moet luisteren maar gewoon iets doen. wel ben ik t ook wel eens met khalid dat je zoiets zal kunnen voelen, maar mocht dat er niet zijn en je houd van hem doe het dan gewoon zonder na te denken, hij zla je niet opeten meid.

Najib26
13-03-2004, 01:11
samar_el Birthday: 15-06-1987 Leeftijd: 17 Misschien helpt het als je je op je school en je geloof richt. En de jongens met rust laat. Misschien dat je dan op een dag een serieuze man tegen komt die te vertrouwen is.

sammmy
13-03-2004, 12:43

samar.... je moet weer leren vertrouwen te hebben in je medemens...

alhoceimachaima
13-03-2004, 13:16
weet je denk je dat ik elke meisje jonge vertrouw bij mij moete ze eerst testen afleggen voor me gevoel maar bij sommige had ik het gevoel dat ze wel te vertrouwe zijn en dat was ook so duzz ik denk dat je heel goed over na moet denken en jezelf moet overtuigen dat nie alle jongs het zelfde zijn

hayete
13-03-2004, 13:27
Origineel gepost door Najib26 samar_el Birthday: 15-06-1987 Leeftijd: 17 Misschien helpt het als je je op je school en je geloof richt. En de jongens met rust laat. Misschien dat je dan op een dag een serieuze man tegen komt die te vertrouwen is. kan je niet tellen....als dat haar geboorte datum is, dan is ze dus nog 16 en word ze 17 in juni.... :confused:

Najib26
13-03-2004, 13:40
Origineel gepost door hayete kan je niet tellen....als dat haar geboorte datum is, dan is ze dus nog 16 en word ze 17 in juni.... :confused: Ik heb slechts haar profiel gekopieerd. Ik heb niet de moeite genomen om haar geboortedatum uit te rekenen. Maar goed, kennelijk is ze 16 jaar. Dan maakt het nog erger. Maar goed, tegenwoordig zijn Marokkaanse meisjes al op hun 13de bezig met jongens :rolleyes:

sammmy
13-03-2004, 13:50
Origineel gepost door Najib26 Ik heb slechts haar profiel gekopieerd. Ik heb niet de moeite genomen om haar geboortedatum uit te rekenen. Maar goed, kennelijk is ze 16 jaar. Dan maakt het nog erger. Maar goed, tegenwoordig zijn Marokkaanse meisjes al op hun 13de bezig met jongens :rolleyes: jongeman!!! het is niet aan jou om te oordelen... als jij dr last van hebt... lees je het gewoon niet... een menig mag altijd... maar deze topic is bedoelt voor hulp en niet om afgekat te worden... ik zeg niet dat je niet gelijk hebt... maar je moet leren mensen in hun waarde laten...

hayete
13-03-2004, 13:52
Origineel gepost door sammmy jongeman!!! het is niet aan jou om te oordelen... als jij dr last van hebt... lees je het gewoon niet... een menig mag altijd... maar deze topic is bedoelt voor hulp en niet om afgekat te worden... ik zeg niet dat je niet gelijk hebt... maar je moet leren mensen in hun waarde laten... :goedzo:

hayete
13-03-2004, 14:25
Toen was hij stil :D

Najib26
13-03-2004, 15:11
Origineel gepost door sammmy jongeman!!! het is niet aan jou om te oordelen... als jij dr last van hebt... lees je het gewoon niet... een menig mag altijd... maar deze topic is bedoelt voor hulp en niet om afgekat te worden... ik zeg niet dat je niet gelijk hebt... maar je moet leren mensen in hun waarde laten... Kijk in het woordenboek wat OORDELEN betekent :rolleyes: Die Marokkaanse meiden....pfff.....het enige wat ze kunnen roepen is: je moet niet oordelen. Ik geef gewoon mijn mening. Moet ik haar naar de mond praten en haar gelijk geven? Nee, zo ben ik niet. En ik heb haar ook advies gegeven, dus hulp: Origineel gepost door Najib26 Misschien helpt het als je je op je school en je geloof richt. En de jongens met rust laat. Misschien dat je dan op een dag een serieuze man tegen komt die te vertrouwen is.

Najib26
13-03-2004, 15:12
Origineel gepost door hayete Toen was hij stil :D Ik weet niet hoe het mij jou zit, maar ik heb me niet ingeschreven voor een SMS-service zodat ik binnen een minuut kan reageren :rolleyes:

samar_el
13-03-2004, 17:48
voor alled uidelijkheid ff ik ben 17, k heb het verkeerd getypt het moest 1986 zijn. maar dat boeit mij niet, in mijn opgen doet mijn leeftijd er niet toe. maar wel wil ik graag van jou najib wat jij een geschikte leeftijd om verliefd te worden is, misschien dat t aan mij ligt maar ik wist niet dat je daar een vaste leeftijdscategorie had, ik d8 als je verliefd bent dan ben je verliefd

hayete
13-03-2004, 17:52

Origineel gepost door Najib26 Ik weet niet hoe het mij jou zit, maar ik heb me niet ingeschreven voor een SMS-service zodat ik binnen een minuut kan reageren :rolleyes: Ja maar als iemand wat vraagt kan je tog wel antwoord geven :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4