Bekijk originele versie : voor hem
Ik ben een Nederlands meisje, en 4 jaar verliefd op een Marokkaanse jongen. Ik blijf maagd voor hem. Terwijl de kans dat ik met hem trouw zo klein is, echt heel klein. Maar inshAllah trouw ik met hem. Vinden jullie het een domme gedachte? Moet ik gewoon verder gaan met me leven en hem vergeten? Ik probeer hem te vergeten maar het lukt niet.
Wat vinden jullie?
ben jij moslim??? vroeg het me af omdat je insa'Allah zei!!!
weet jij wat de betekenis is van maagdelijkheid enz???
als ik jou was zou ik vechten voor een toekomst samen met je droomprins. praat er met hem over... en alles wordt duidelijker...
Nee ik ben geen moslim. Maar heb een paar moslim vriendinnen en die leren me heel veel :) Hij weet dat ik veel om hem geef.
geeft hij ook veel om jou???
is hij het waard???
zo ja... moet je met hem praten over deze situatie...
jullie komen dr vast wel uit...
en als jullie voor elkaar bestemd zijn.... dan komt alles goed...
dan zullen jullie samen insa'Allah gelukkig zijn en worden...
ook in de toekomst...
Het domme is nog, ik heb niks met hem.....Ik ben alleen een paar keer met hem geweest. Ik weet wel dat ie een beetje om me geeft, maar hij laat het niet echt merken. Het lijkt wel of hij altijd blijft in zijn "stoer doen" fase. Dat bedoel ik dus, ik lijk wel gestoord...ik heb niks met hem en ik blijf op hem wachten...Omdat ik hem zooo graag wil. InshAllah komt alles goed.
Mocro4eva
12-03-2004, 23:12
Praat er gewoon met hem over dan weet je ook meteen waar je staat aan toe bent.
Origineel gepost door OnlyYou
Het domme is nog, ik heb niks met hem.....Ik ben alleen een paar keer met hem geweest. Ik weet wel dat ie een beetje om me geeft, maar hij laat het niet echt merken. Het lijkt wel of hij altijd blijft in zijn "stoer doen" fase. Dat bedoel ik dus, ik lijk wel gestoord...ik heb niks met hem en ik blijf op hem wachten...Omdat ik hem zooo graag wil. InshAllah komt alles goed.
meid!!! je hebt het zwaaaaaar te pakken...
je kan zo toch niet langer mee door gaan...
anders maak je je zelf alleen kapot...
praat met hem... das beter dan dat je op hem wacht terwijl hij misschien wel niks in jou ziet :eek:
communiceer met m meid...
dan pas verder zien...
aaaa echt erg dit.....maar bedankt voor jullie lieve reacties :)
aaaa echt erg dit.....maar bedankt voor jullie lieve reacties :)
het is inderdaad frustreren....
maar heel veel succes met deze situatie...
Ik denk dat als je moslim zou zijn dat het dna makkelijker zou gaan, maar word alsjeblieft niet moslim om een jongen...dat moet je zker niet doen, maar vecht door en inscha'allah zal je dan ooit een toekomst met elkaar hebben
:zwaai:
Origineel gepost door hayete
Ik denk dat als je moslim zou zijn dat het dna makkelijker zou gaan, maar word alsjeblieft niet moslim om een jongen...dat moet je zker niet doen, maar vecht door en inscha'allah zal je dan ooit een toekomst met elkaar hebben
inderdaad... men moet moslim worden omdat men dr in gelooft...
puur van zich zelf... en niet voor iemand.... zeker niet om geaccepteerd te worden..
:goedzo:
Origineel gepost door sammmy
inderdaad... men moet moslim worden omdat men dr in gelooft...
puur van zich zelf... en niet voor iemand.... zeker niet om geaccepteerd te worden..
Mee eens ;)
Ik ben een Nederlands meisje, en 4 jaar verliefd op een Marokkaanse jongen. Ik blijf maagd voor hem. Terwijl de kans dat ik met hem trouw zo klein is, echt heel klein. Maar inshAllah trouw ik met hem. Vinden jullie het een domme gedachte? Moet ik gewoon verder gaan met me leven en hem vergeten? Ik probeer hem te vergeten maar het lukt niet.
Wat vinden jullie?
Blijf maagd voor jezelf meid.. En zoals al gezegd is, ga met hem praten.
Dan weet jij ook waar je aan toe bent
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.