Bekijk originele versie : Hoezo..???
xberbersroosjex
12-03-2004, 21:40
Hoezo kan een berbers meisje niet met een arabische jongen trouwen en andersom ook niet :confused: :confused:
Err worden altijd van zo'n topics gepopend. Waarom zou het niet kunnen :confused: ze zijn allenbei marokkanen en beter gezegd Moslims als ze het goeie pad volgen insha allah
ik snap niet dat sommige vinden dat het niet kan :confused:
Communicatie is erg belangrijk.
Wat moeten hun ouders dan praten met elkaar ...als de 1 geen arabisch kan en de ander geen berbers....en ze ook geen nederlands kunnen??
Het kan wel en gebeurd ook..
men oordeelt gewoon te snel....
een moslim is een moslim.... klaar discussie afgelopen... :o
Minora.... Msn Doet Het Niet.... :tranen:
xberbersroosjex
12-03-2004, 22:02
communicatie??
meid je kan altijd communiceren. De meeste berberse mensen kunnen gewoon arabis praten hoor. Jullie denken meteen van berbers, neee ze kunnen ons zelfs niet verstaan.
ik vindt dat een meisje en jongen die van elkaar houden en die stap van trouwen gaan zetten dat zoiets niet in de weg mag zitten.
xberbersroosjex
12-03-2004, 22:03
Origineel gepost door sammmy
ja MOSLIM IS MOSLIM
amira_roosje
12-03-2004, 22:04
waarom zou da niet kunnen ik denk dat er zo'n haat is tussen de twee volkeren ik snap da ook ni als je verliefd bent dan ben je verliefd en en jouw ouders moeten de kans geven en er voor open staan voor zo'n dingen
Origineel gepost door sammmy
En dan hebben we her over berbers en arabisch.. Laat staan iemand van een andere afkomst :jammer:
Hahaha, meskina... Ja ik merkte het ja.. Ben al :boos: Ik kom morgen wel naar je toe.. Ff :huil: doen
Origineel gepost door minora
En dan hebben we her over berbers en arabisch.. Laat staan iemand van een andere afkomst :jammer:
Hahaha, meskina... Ja ik merkte het ja.. Ben al :boos: Ik kom morgen wel naar je toe.. Ff :huil: doen
hey liefie whats wrong??? :(
moi verwacht jou morgen...
maghrib_girl
12-03-2004, 22:48
Origineel gepost door naisha
Communicatie is erg belangrijk.
Wat moeten hun ouders dan praten met elkaar ...als de 1 geen arabisch kan en de ander geen berbers....en ze ook geen nederlands kunnen??
hoe vaak zien die ouders elkaar..?
ik vind het geen geldige reden dat een jonge niet met een meisje zijn leven kan delen alleen omdat de ouders niet met elkaar kunnen communiceren..
is toch erg..? :(
maghrib_girl
12-03-2004, 22:55
Origineel gepost door amira_roosje
waarom zou da niet kunnen ik denk dat er zo'n haat is tussen de twee volkeren ik snap da ook ni als je verliefd bent dan ben je verliefd en en jouw ouders moeten de kans geven en er voor open staan voor zo'n dingen
haat.. is een beetje groot woord vind ik..
de meeste mogen elkaar niet klinkt beter.. ;)
toch?
Mocro4eva
12-03-2004, 23:18
Het kan wel, mijn ouders zijn ook berber/arab dus ik begrijp echt niet waarom mensen moeilijk doen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.