Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe gaan hollanders/belgen met jullie om ??

Pagina's : [1] 2

CharlieDaSilva
12-03-2004, 17:49

Altijd als ik een hollander voor t eerst zie dan zie ik op de 1 of andere manier zo een blik van: Weer een K.u.T marokkaan.... Sommigen blijken achteraf wel relaxed te zijn.... en anderen gaan gelijk hun vooroordelen testen.... Mag je varkensvlees?? Wat vind je van vrouwen?/ Hoofddoekjes?? DIKKEEE DIKKE L>U>L denk ik dan.. laat ze stikken

hayete
12-03-2004, 17:51
Ja oke je hebt zulke mensen er tussen zitten, maar er zijn ook heel veel nederlanders die heel aardig zijn.

selima17__1986
12-03-2004, 17:52
juist zijn er zijn hele aardige hollanders maar je hebt ook die van a33333 die je gewooon wil killen tfoe wat haat ik die soort mensen

mocro_souhaila
12-03-2004, 17:54
ik vind dat hollanders egt heel erg slijmen ...en dat meen ik egt, ze willen egt graag vrienden zijn van Marokkanen...En degene die niet aardig doen zijn gewoon jaloers!! Kuss Souhaila

hayete
12-03-2004, 17:55

Origineel gepost door selima17__1986 juist zijn er zijn hele aardige hollanders maar je hebt ook die van a33333 die je gewooon wil killen tfoe wat haat ik die soort mensen Ja idd...die je egt met zo'n vieze blik aankijken

CharlieDaSilva
12-03-2004, 17:57
jullie zijn vrouwtjes.... tegen vrouwen slijmt zowat iedereen...zelf omelet du formage.. in de hoop een wip te krijgen :rolleyes: en julllie komen niet in t nieuws... plus die minirokjes wat jullie doen ze heet worden snappie?? bij mannen is anders.....zijn zogenaamd lastpakken

hayete
12-03-2004, 18:00
Origineel gepost door CharlieDaSilva jullie zijn vrouwtjes.... tegen vrouwen slijmt zowat iedereen...zelf omelet du formage.. in de hoop een wip te krijgen :rolleyes: en julllie komen niet in t nieuws... plus die minirokjes wat jullie doen ze heet worden snappie?? bij mannen is anders.....zijn zogenaamd lastpakken :giechel: Souhaila heeft gelijk :D JE bent gewoon komisch met die reacties van jou ;)

CharlieDaSilva
12-03-2004, 18:03
Origineel gepost door hayete :giechel: Souhaila heeft gelijk :D JE bent gewoon komisch met die reacties van jou ;) BOeeeeeehoehoeehoehoehoe Ik wil naar huis !!! MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nee ff serieus.... ik ben op stage en wil weg.... ik ga springen uit t raam zo...

sammmy
12-03-2004, 18:05
ewa jah.... we leven in een koefar land :D

hayete
12-03-2004, 18:06
Whahhahahaha Neeeee niet doen dan kan ik niet meer lachen :D Grapje...(shit dat zeg ik wel erg vaak...Souhaila niet vertellen he van Grapje..je weet wel wat) :D

CharlieDaSilva
12-03-2004, 18:07
Origineel gepost door hayete Whahhahahaha Neeeee niet doen dan kan ik niet meer lachen :D Grapje...(shit dat zeg ik wel erg vaak...Souhaila niet vertellen he van Grapje..je weet wel wat) :D ik ga jumpen, kom me vangen

mocro_souhaila
12-03-2004, 18:07
Origineel gepost door CharlieDaSilva jullie zijn vrouwtjes.... tegen vrouwen slijmt zowat iedereen...zelf omelet du formage.. in de hoop een wip te krijgen :rolleyes: en julllie komen niet in t nieuws... plus die minirokjes wat jullie doen ze heet worden snappie?? bij mannen is anders.....zijn zogenaamd lastpakken whaaha minirokjes??? hou maar op hoor, als ik zo de traf afkom, trapt me vader me gelijk weer naar boven;) No Way geen minirokjes voor mij... Maar ja dat ze gek zijn op mijn zwoele blik, kan ik ook niet helpen :o Kuss Souhaila

hayete
12-03-2004, 18:08
Origineel gepost door CharlieDaSilva ik ga jumpen, kom me vangen Souhaila kom me helpen!!!!!!!!!!!!

CharlieDaSilva
12-03-2004, 18:11
Origineel gepost door hayete Souhaila kom me helpen!!!!!!!!!!!! souhaila?? beter bel je de brandweer

babyboy
12-03-2004, 18:25

Origineel gepost door CharlieDaSilva Altijd als ik een hollander voor t eerst zie dan zie ik op de 1 of andere manier zo een blik van: Weer een K.u.T marokkaan.... Sommigen blijken achteraf wel relaxed te zijn.... en anderen gaan gelijk hun vooroordelen testen.... Mag je varkensvlees?? Wat vind je van vrouwen?/ Hoofddoekjes?? DIKKEEE DIKKE L>U>L denk ik dan.. laat ze stikken luister vriend, alles is aan ons zelf te danken, ze hebben het al genoeg volgehouden met ons, 20 jaar niks negatief, maar nu zijn ze ontploft! ze gaven ons voorrang op werk, en respect enz. als die K.ut marokanen al die tijd normaal bleven doen, dan was dit er niet, en zou er meer respect komen. stel je alleen maar voor, dat je leeft in marokko, je haalt hollanders naar marokko om ze een beter leven te laten krijgen door werk aan te bieden. en dan loop je op straat in marokko, zie je hollanders moskeeen in brand steken, hoofdoekjes trekken van marokkaanse vrouwen, de boel onveilig maken, onze ouders durven niet meer de straat op, omdat de hollanders erg zijn in marokko, ze steken marokkanen neer enz enz enz als ze zo zouden doen in marokko , dan zeg ik je 1 ding, we zouden die hollanders aan elke stoplicht ophangen, in stukjes hakken, verbranden enz enz maar wat doen ze met ons hier in NL, ze gevens ons nog rechten enz, we kunnen naar moskee, islamitische feesten vieren enz, in het echt moeten we hier niets klagen, en geen hollander lastig vallen. jammer dat het maar een klein jonge groep is die dit doet:(

Pagina's : [1] 2