Bekijk originele versie : Fulltime H O E R
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
chiwascola
07-01-2009, 17:57
Op de cover van Revu week 1 prijken de niets onthullende voorkomens van de Turkse Zeynep (28) en Marokkaanse Savanna (32). Hun beroep? Fulltime ****. En ze zijn er trots op. Op veler verzoek een introductie van deze dames, die werken in privéhuis Karin's Home op de Rotterdamse Rochussenstraat.
'Als je een momentje geduld heb, kom ik zo bij je. Ik moet even van bil.' Zeynep, een vrolijke Turkse, spreekt luchtig over haar beroep. Als ze na een half uur voldaan terugkeert in de knusse woonkamer van Karin's Home, zegt ze: 'Als ik een dag niet aangeraakt ben, voel ik me weer maagd.' De hoofdreden voor haar beroepskeuze is haar seksverslaving. 'Mijn relatie liep onlangs op de klippen, omdat mijn vriend mijn drang naar seks niet aankon.' Giechelend: 'Als ik niet geregeld klaarkom, krijg ik gewoon migraine.'
Vorige week berichtte Revu dat meer dan de helft van de prostituees in Rotterdam actief is in het illegale circuit. Er zijn echter ook legale hoerenhuizen in de Maasstad waar het vak tussen de lakens als zeer prettig wordt ervaren. In Karin's Home zitten op oudejaarsdag zes vrouwen ongeduldig te wachten op klanten. Zodra de bel klinkt, verdwijnen de truitjes achter de kussens van de bank en gaan de benen sensueel over elkaar. Eigenares Suzanne (43) waakt als een moeder voor haar kroost. 'Wij vervullen ook een sociale taak,' zegt ze. 'Dankzij ons worden er minder meisjes 's nachts van hun fiets getrokken.'
Savanna, gehuld in een strak bruin jurkje waar de nadruk op haar stevige borstpartij wordt gelegd, vult aan: 'En wat dacht je van mannen die vanwege een lichamelijke handicap niet meer aan hun trekken kunnen komen? Die vangen wij hier ook op. Er is in Nederland een vooroordeel dat prostituees vunzige dames zijn die gemakkelijk geld verdienen. Zo is het niet. Wij zijn ook maar gewoon mensen die hard moeten werken voor de kost.'
'Ik heb weer genoten hoor', laat een fervent Feyenoord-aanhanger weten, wanneer hij het privéhuis verlaat. 'Bezoekers zijn er van alle soorten en maten,' legt Savanna uit, nadat ze de man een goed uiteinde heeft gewenst. 'Eén van onze vaste klanten is een befaamde hartchirurg aan het Erasmus Medisch Centrum, hier aan de overkant. Vaak komt hij vlak voor een operatie even een uurtje seksen. Want totaal ontspannen werkt hij op zijn best. Ja, ik denk dat wij met ons privéhuis zelfs levens redden.'
Zo schokkend nieuws is het niet..
waar je ook naar toe gaat.. doe maar een kijkje in brussel..
bijna de helft is daar van arabischbloed die daar tippelt..(marokkanen, Tunesiers, Algerijnen)..
en hier in Nederland zijn er heel wat 'pooiers' die marokkaanse vrouwtjes hebben als 'bezit'..
dit komt door het gemak van chanteren..dat als ze niet doet wat ze zeggen, er een belletje/videobandje naar de ouders gaat.
Ik vind dit echt zonde wellah:jammer:
berberpareltje
07-01-2009, 18:12
ewa ja ieder zijn vak ze zal nooit slager worden :hihi: :hihi:
nou ik weet het niet hoor:hihi:.. ze kan mischien best goed zijn in besnijdenissen.. ze heeft zo veel p.ikken gezien..:hihi:
berberpareltje
07-01-2009, 18:17
nou ik weet het niet hoor:hihi:.. ze kan mischien best goed zijn in besnijdenissen.. ze heeft zo veel p.ikken gezien..:hihi:
:hihi: :hihi:
prins_israfil
07-01-2009, 18:18
Dit komt vaak voor bij vrouwen(meisjes) die thuis minder aandacht krijgen.
maar uiteindelijk is Zeynab toch geile-slet.
Tip voor de mannen..3x sex per dag voor je vrouw....niet minder....wel meer....
Original_M
07-01-2009, 18:29
Als ze al die richting op zou gaan, zou zij eerder geslacht worden dan zelf te slachten haha:P
berberpareltje
07-01-2009, 18:30
Als ze al die richting op zou gaan, zou zij eerder geslacht worden dan zelf te slachten haha:P
hahah juist ja :hihi:
Zo schokkend nieuws is het niet..
waar je ook naar toe gaat.. doe maar een kijkje in brussel..
bijna de helft is daar van arabischbloed die daar tippelt..(marokkanen, Tunesiers, Algerijnen)..
en hier in Nederland zijn er heel wat 'pooiers' die marokkaanse vrouwtjes hebben als 'bezit'...
dit komt door het gemak van chanteren..dat als ze niet doet wat ze zeggen, er een belletje/videobandje naar de ouders gaat.
Ik vind dit echt zonde wellah:jammer:
:traan1: :jammer:
Original_M
07-01-2009, 19:48
hahah juist ja :hihi:
zullen we die soort same uitroeien!:cool:
Makhloef
07-01-2009, 19:48
Aldus de cover
http://www.revu.nl/pix/artikel/12803_main.jpg
Zij ziet er niet marokkaans uit hoor, lijkt eerder Antilliaans
berberpareltje
07-01-2009, 19:52
zullen we die soort same uitroeien!:cool:
en hoe wil je dat gaan doen een atoombom hier plaatsen :hihi: :hihi:
:traan1: :jammer:
ja joh:( .. ik heb er Een gekend.. die het niet meer aankon and she commits suicide:traan:.. pf.. we hadden eerst onze vermoedens, achteraf wisten we pas waarom ze zich van kant heeft gemaakt:(
Ewa jah.. lahyehfedhoem... oe yen3al lema yehshem..
Original_M
07-01-2009, 19:57
en hoe wil je dat gaan doen een atoombom hier plaatsen :hihi: :hihi:
haha nee we gaaan tactisch te werk:o ,
en..wil je nou zeggenn dat hier veel h**ren aanwezig zijn:P hahaa
ja joh:( .. ik heb er Een gekend.. die het niet meer aankon and she commits suicide:traan:.. pf.. we hadden eerst onze vermoedens, achteraf wisten we pas waarom ze zich van kant heeft gemaakt:(
Ewa jah.. lahyehfedhoem... oe yen3al lema yehshem.. amien, ja je kan er toch weinig aan doen..:jammer:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.