Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rood staan bij een belgische bank meteen bij openen rekening??

taklidi
07-01-2009, 16:33

hallo, iemand woont al in belgie, ze heeft sindskort haar appartement daar. nu wil ze natuurlijk een rekening openen in Belgie, want haar rekeningen gaat ze dan via belgische bank betalen. nu is ze bang dat haar salaris net niet op tijd is vanuit nederland,en ze wil toch de betalingen door laten gaan in belgie. is het mogelijk dat bij opening van de rekening al in het rood gestaan kan worden,zodat die rekeninge gewoon betaald kunnen worden totdat haar salaris vanuit nederland gestort wordt? ik weet in nederland kun je 1000 euro wel in de min staan bij een bepaald inkomen,maar doen ze dat in belgie ook meteen? moet ze dan het salarisstrook meenemen bij openen van de rekening. iemand nog een tip bij WELKE bank je het beste rekening kan openen: DEXIA OF FORTIS ETC.??

mada
07-01-2009, 18:04
de bank die ik jou kan aanraden is de kbc bank.

taklidi
07-01-2009, 20:55
de bank die ik jou kan aanraden is de kbc bank. is dat ook in belgie? wat zijn jou ervaringen dan. het is voor mijn kennis die in belgie woont,niet voor mij,ik blijf in kaasland :p ze wil deze week een rekening openen,maar vroeg zich af welke bank nou goed is..dus ik d8 vraag mensen hier even die ervaring hebben.. en trouwens,ze wil niet rood blijven staan, alleen die enkele dagen totdat haar salaris dus wordt gestord snappie..omdat zij in nederland werktduurt het enkele dagen voordat het gestord wordt in belgie.

mada
08-01-2009, 18:48
hallo, ik woon zelf al een tijdje in belgie en heb altijd de kbc bank gehad. ik ben daar zelf heel erg positief over. wat betreft tijdelijk in het rood staan hier gaan ze niet moeilijk over doen, ze moet alleen haar situatie aangeven dan komt het zeker goed. succes