Bekijk originele versie : tegenwoordig zijn er geen MOOIE meisjes meer die geen sex gehad hebben
CharlieDaSilva
12-03-2004, 17:34
Ik had nog een beetje hoop, maar vandaag weet ik t zeker.
Er zijn vast meisjes die nog nooit wat gedaan hebben, maar de mooie chicks hebben echt wel een keer wat gedaan, zeker 98%
Hard, maar waar.
Gevolg: Geen gevolg
je wil gewoon reacties uitlokken, zeveraar!!
HalveWaarheid
12-03-2004, 17:35
Mee eens! Sterker nog....zelfs de lelijkerds hebben allemaal sex gehad!
CharlieDaSilva
12-03-2004, 17:37
Origineel gepost door Zaroka
je wil gewoon reacties uitlokken, zeveraar!!
en maar blijven ontkennen en maar blijven schreeuwen
ontkennen heeft geen zin, je moet eens zelf op onderzoek uit gaan.
met sex bedoel ik trouwens niet alleen de daad zelf......
Hoor ik dan bij de lelijken :rolleyes:
CharlieDaSilva
12-03-2004, 17:38
Origineel gepost door hayete
Hoor ik dan bij de lelijken :rolleyes:
ja
of bij de 2%
Origineel gepost door CharlieDaSilva
ja
of bij de 2%
Whahahaha ik weet niet.....Iemand anders moet voor mij oordelen...Ik weet wel iemand..Mocro_souhaila kom hier en help me even..:D
mocro_souhaila
12-03-2004, 17:43
Whahahaha ik weet niet.....Iemand anders moet voor mij oordelen...Ik weet wel iemand..Mocro_souhaila kom hier en help me even..:D
nou Hayat is egt een hele mooie dame..en dat meen ik serieus en ze is nog 10000000% maagd..ze heeft nooit een vriend gehad en heeft er volgens mij geen behoefte aan..
Ik ken haar beter dan dat zij haar zelf kent, dus neem van mij aan dat ze egt nog maagd is...net als ik :o
Kuss Souhaila
CharlieDaSilva
12-03-2004, 17:45
Origineel gepost door mocro_souhaila
nou Hayat is egt een hele mooie dame..en dat meen ik serieus en ze is nog 10000000% maagd..ze heeft nooit een vriend gehad en heeft er volgens mij geen behoefte aan..
Ik ken haar beter dan dat zij haar zelf kent, dus neem van mij aan dat ze egt nog maagd is...net als ik :o
Kuss Souhaila
sex kan ook zonder zogenaamd ontmaagd te worden.
maar goed, dan zit zij bij die 2% of ze is nog erg jong
Dankje Lieverd.....
CharlieDaSilva hoor ik nu bij de 2 procent ;)
Whahhahaha heb je bij mijn profiel gekeken???;)
mocro_souhaila Heeft eigenlijk een beetje over zich zelf gepraat toen ze dat stukje over mij schreef, Zij is nog 10 keer mooier, Ouder en Heeeeeeeeeeeel erg maagd....Niemand die dat van haar kan afnemen, Ze is een hele liefe meid. Enne souhaila laten we dat zo houden he ;)
CharlieDaSilva
12-03-2004, 17:51
Whahhahaha heb je bij mijn profiel gekeken???;)
nee, hoezo?
mocro_souhaila
12-03-2004, 17:52
mocro_souhaila Heeft eigenlijk een beetje over zich zelf gepraat toen ze dat stukje over mij schreef, Zij is nog 10 keer mooier, Ouder en Heeeeeeeeeeeel erg maagd....Niemand die dat van haar kan afnemen, Ze is een hele liefe meid. Enne souhaila laten we dat zo houden he ;)
We Can Do it :zwaai:
Hoe weet je dan dat ik nog jong ben...Ga maar kijken dan zie je mijn leeftijd ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.