Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie weet hier iets van?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

me_only
12-03-2004, 16:32

Salaam mensen, Laatst zag ik op de Marokkaanse tv dat er mensen in Marokko worden ontvoerd omdat zij bepaalde eigenschappen hebben. Iemand die een streep heeft in zijn hoofd, of iemand met een rechte streep in zijn hand bijvoorbeeld. Veel saouassa mensen weten hier wel wat van af. Wie weet hier iets over en kan me er meer over vertellen? Shoukran

2Smart4u
12-03-2004, 16:44
waarom? ga je import-export beginnen??

Mocro4eva
12-03-2004, 16:56
Ik heb gehoord dat het met black magic te maken heeft, echt sick gewoon.

lady_mixed
12-03-2004, 19:12
wat bedoelen jullie precies met een streep in je hand? en waar moet die streep dan zijn?

minora
12-03-2004, 19:54

Serieus? :wat?!:

cambou
13-03-2004, 18:03
nu begin ik echt nieuwsgierig te worden_

minora
13-03-2004, 18:06
Origineel gepost door cambou nu begin ik echt nieuwsgierig te worden_ Als het echt waar is

Simpele_MEid
14-03-2004, 17:40
hallo ik wil effe iets zeggen over deze situatie En ja mensen souassa weten er veel meer over, Kben er zelf geen ik ben rif, Maar ik weet toevallig vele meer over omda ik een vriendin heb, ze gebruiken die mensen met een rechte steep in hand (dus de streep moet van lings naar rechts zijn) moet recht en 1 streep zijn. Ze ontvoeren die mensen en slachten die juis bij middernacht, dat bloed word gebruikt om de geesten die in iemand aanwezig zijn, te laten verdwijnen; Of dit waar is weet ik nie maar ik heb het wel gehooord. En ps men neefje heeft 2 strepen en we moesten die in het oog houden voor dat die ontvoerd was deze jaar. Nippertje en hij was weg al men oom er nie bij was! ma' assalaam

Mocro4eva
14-03-2004, 19:30
:eek: Echt sick zijn sommige mensen. Ze bidden gewoon de duivel aan!

DOUKALIA18
14-03-2004, 19:42
meestal vragen de geesten naar bepaalde mensen met bepaalde bijzonderheden de meeste vragen naar zouhriën dat zijn mensen van wie één oog een beetje scheel kijkt. wouden ze een keer doen mij me oom in marokko

Mocro4eva
14-03-2004, 19:51
Creepy ... ik krijg echt de rillingen van zulke verhalen!

minora
15-03-2004, 09:14
:eek: :schok: :eek:

Simpele_MEid
15-03-2004, 09:56
jah damens en heren al te goed dat nie iedereeen zo is. Sorry voor mijn dialect mare ik zen van antwerp. GR

me_only
15-03-2004, 16:33
Origineel gepost door DOUKALIA18 meestal vragen de geesten naar bepaalde mensen met bepaalde bijzonderheden de meeste vragen naar zouhriën dat zijn mensen van wie één oog een beetje scheel kijkt. wouden ze een keer doen mij me oom in marokko Zo worden ze inderdaad genoemd, die mensen. Ik hoorde dat deze mensen een rechte streep in hun hand (-en) hebben, of bepaalde ogen of een streep in hun hoofd ergens. Soms hebben ze ze nodig om de schatten te vinden die de saouassa hadden begraven en soms vragen de djinn om hun bloed en worden deze mensen geofferd. Maar ik vroeg me dus af og het waar was... en waarom moeten ze dit soort mensen hebben?? k hoorde ook dat er maar weinig van dit soort mensen zijn.... Maar of het waar is.....

Bent_Fes
15-03-2004, 21:14

Klopt ik heb het programma een tijdje terug om de marokkaanse kanaal 2M. Maar volgens mij waren het geen souasa, maar slouh... :confused: Mensen worden "opgeofferd" vermoord in bossen, er zijn kinderen verdwenen...er was ook een man die zijn verhaal vertelde; hij werd aangesproken door 2 mannen in een auto, ze vroegen hem of hij wou werken en of hij dan gelijk mee wou gaan....hij is vervolgens mee gegaan....maar werd naar dat bekende bos gebracht, en toen wouden ze hem daar vermoorden, maar hij kon ontsnappen... Vervolgens werd iedereen gewaarschuwd in dat programma. Beetje weird maar goed.

Pagina's : [1] 2 3 4 5