Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tsjetsjenen vrijheidstrijders vechten terug.

Pagina's : [1] 2

Rizkkii
24-10-2002, 12:53

Tsjetsjenen Vrijheidstrijders vechten terug _ MOSKOU - De leden van het Tsjetsjeense vrijheids commando dat in een theater in Moskou honderden mensen in gijzeling houdt, zodat Rusland zijn militairen uit Tsjetsjenië terugtrekt. Het is erg jammer dat j0denkap..... het lot van onschulddige tsjetsjenen geen aandacht krijgt. Dagelijks worden tsjetsjenen vermoord en gemaarteld door het russisch leger. En de america doet er niks om mensen leed te stoppen. Door deze heldheftig aktie zal de kwestie van Tsjetsjenen prioriteit zal krijgen.. Zulke akties hebben grote effect en ook invloed in de wereld politiek.. Dagelijks worden in hotels heel wat j0den vergaderd !!!! meschien is het een idee om.....om zo de Palestijnszaak wat meer aandacht krijgt. .. Strijden in het leven is altijd min..basis van vrijheid

RodRambone
24-10-2002, 12:57
Die vuile Tjetjeense honden zullen hiervoor zwaar boeten, dat kan ik je wel vertellen.

Kais
24-10-2002, 12:59
Origineel gepost door Rod Rambone Die vuile Tjetjeense honden zullen hiervoor zwaar boeten, dat kan ik je wel vertellen. En daar ga jij voor zorgen????? 3ibadie laah, 3laa onzin. Nou ze zullen op je wachten... :giechel: Groetjes Kais, Beslama, P.S. succes Rod :zwaai:

RodRambone
24-10-2002, 13:38
Ik heb alle vertrouwen in het russische leger. Die zullen die Tjetjenen goed aanpakken. Terrorisme wordt niet getolereerd.

Kais
24-10-2002, 13:54

Het is maar wat je Terrorisme noemt eh........ Je moet niet vergeten dat het gaat om wie de oorlog wint en niet de slag. En de oorlog is nog lang niet voorbij. En als er een land bestaat die bekend staat om geweldadigheid (na amerika en israel uiteraard) dan is het wel rusland. Dus je definitie van Terrorisme slaat nergens op. Groetjes Kais, Beslama

Ismael21
24-10-2002, 15:15
Als er nu geen slachtoffers vallen is dit het beste dat ze kunnen doen.....Poetin weigerde vooralsnog met de Tsjetsjenen te onderhandelen en nu moet ie haast wel .......

RodRambone
25-10-2002, 13:17
De Arabische nieuwszender al-Jazeera heeft donderdag video-opnamen uitgezonden waarop enkele van de Tsjetsjeense gijzelnemers te zien zijn. Zij zeggen bereid te zijn te sterven en 'ongelovige' gijzelaars te doden. Op de beelden zijn onder anderen vijf gesluierde vrouwen te zien voor een spandoek met de tekst 'Allah is groot'. Een andere opname toont een Tsjetsjeen die zegt dat hij en zijn collega's naar Moskou zijn gegaan om de oorlog in Tsjetsjenië ,,in de naam van God'' te stoppen Wat vinden jullie daar nou van? In de naam van Allah?

Kais
25-10-2002, 13:26
Niemand kan voor Allah spreken.........alleen de koran. Dus mensen mogen lullen wat ze willen. Volg je de koran juist dan spreek je voor Allah en niet zo iets. Hey Rod Rambone......heb jij iets tegen muslims of zo ??? Volgens mij ben jij echt hard bezig op internet te zoeken naar verhaaltjes om ons zwart te maken. Nou succes...... kais

Kais
25-10-2002, 13:29
Origineel gepost door Defender Diut is dus terrorisme. Volledig onschuldige mannen en vrouwen oppakken en ze dreigen ze te doden. Laat staan als ze het uit gaan voeren ook nog. Ze hebben trouwens al een vrouw gedood, dus wat mij betreft weg met die lui. Hoe goed de zaak ook is waar je voor staat, als je hem over het leven van onschuldige buitenstaanders wilt doordrammen ben je minder dan een dier. Kijk de meesten kinderen en vrouwen hebben ze vrij gelaten. En die ene vrouw die dood is gegaan daar weten we nog niet over .......hoe ze dood is gegaan. Ze is dood geschoten maar we weten niet precies wat zij probeerde te doen. Dus ik wil gewoon het hele verhaal weten dan kan ik oordelen over wat terrorisme is en wat niet. En niet alleen omdat poetin dat zegt. Ik ben niet voor ze en niet tegen ze. Maar ik oordeel pas als ik alles weet en niet dat ik conclussies ga trekken uit berichten van CNN en RTL4. Kais

Kais
25-10-2002, 13:44
Origineel gepost door Defender Sorry Kais, maar op dit forum kan een heleboel in de naam van Allah hoor. Beetje te veel naar mijn zin. Neem die lui alsjeblieft niet in bescherming, want dat bloeddorstige gebral van die figuren is om van te kotsen. En de moderators doen er maar montjesmaat wat aan, waarschijnlijk net voldoende om uit de krant te blijven. ..alleen door tegengas te geven kunnen wij zelf dit forum hopelijk een beetje schoon houden. Denk niet dat ik jouw niet snap hoor want ik snap je volledig. Maar af en toe word ik gewoon moe van het woord terrorisme die door amerika en europa overal kan worden toegepast waar ze willen. Het enige wat ik zeg is dat ik pas oordeel als ik zeker weet hoe het gegaan is. Want ze zijn er nu nog mee bezig. Ik sta dus helemaal niet aan hun kant. Want zolang er niet wordt gestreden met de regels van de islaam dan zullen de muslims nooit overwinnen. En ik vind dat je dat nu overal in de wereld ziet. De mensen vergeten de islam en voeren hun eigen strijd op hun eigen manier en dat noemen ze dan de jihad. Dus het is heel triest dat we in in zo een tijd leven dat muslims zo zijn geworden, maar ik neem aan dat jij de koran hebt gelezen en dat dit dus ook geen verassing is. Het zat er aan te komen. Maar het komt goed insha allah. Ik hoop een reactie van je te zien. Kais, Beslama

Ismael21
25-10-2002, 14:32
Tot nu toe zijn er naar schatting 80.000 Tsjetsjenen vermoord door het russische leger. De russische bevolking kon het tot voor kort geen moer schelen omdat dat toch allemaal ver weg gebeurd, maar nu zijn zij zelf ook een keer slachtoffer. En insa'Allah zullen ze nu zo genoeg krijgen van deze oorlog dat Poetin gedwongen wordt om zijn troepen terug te trekken uit Tsjetsjenie.

RodRambone
25-10-2002, 15:00
Origineel gepost door Kais Hey Rod Rambone......heb jij iets tegen muslims of zo ??? Volgens mij ben jij echt hard bezig op internet te zoeken naar verhaaltjes om ons zwart te maken. Nou succes...... kais Ik raporteer gewoon de feiten. De waarheid is vaak niet leuk. http://www.aljazeera.net En de Tsetsjenen moeten gewoon accepteren dat ze bij Rusland horen. Zo hoort het ook.

Kais
25-10-2002, 15:14
Origineel gepost door Rod Rambone Ik raporteer gewoon de feiten. De waarheid is vaak niet leuk. http://www.aljazeera.net En de Tsetsjenen moeten gewoon accepteren dat ze bij Rusland horen. Zo hoort het ook. Maar meestal hoor je bij feiten geen scheld woorden. Wat jij zegt zijn eerder meningen. Je weet vast wel wat ik bedoel eh DIE VUILE TJETJEENSE HONDEN. Ik vraag me af of dat een feit is. Of zeiden ze dat op aljazeera. Kom op nou we zijn niet dom. Kom er nou gewoon eerlijk voor uit racist. Het is helemaal niet erg, je bent gewoon wie je bent. En jij bent gewoon triest. Je hoeft het niet te verbergen, we zijn gewend aan zulke types zoals jouw. Er zijn er genoeg van......... Groetjes Kais, Beslama

Rajaa
25-10-2002, 16:30
Origineel gepost door Rod Rambone Ik raporteer gewoon de feiten. De waarheid is vaak niet leuk. http://www.aljazeera.net En de Tsetsjenen moeten gewoon accepteren dat ze bij Rusland horen. Zo hoort het ook. Hoi jochie, Je schetst geen feiten maar geeft iets dat op een mening lijkt.. De mening van een ongeschoolde achterstandskleuter die teruggezet is naar de creche om die over te doen, maar dat is niet relevant. Dat je een hekel aan moslims hebt is dat ook niet. Voor die moslims die worden afgeslacht , verkracht en mishandeld in Tjetjenie is jouw (ongegronde) afkeer jegens hen niet van belang, zij hebben andere dingen aan hun hoofd. Het bevrijden van hun land zodat hun dochters gewoon over straat kunnen, zodat hun zoons gewoon Tjetjeen kunnen zijn, bijvoorbeeld.. Ook hier wil ik je erop wijzen dat jouw mening - net zomin als jij als persoon - er niet doe doet. Je hebt recht op je mening (hoe kortzichtig deze ook is), dat zeker. En als het jou oplucht hier als een dolleman je haat jegens Tjetjenen te spuien ga vooral je gang. Misschien kan yasmina.nl nog subsidie voor jou aanvragen omdat zo toch weer een labiel buitenbeentje van de straat wordt gehouden. Kan de nederlandse bevolking haar kleine kinderen tenminste zonder al te veel zorgen in de speeltuin laten spelen.. ;) Ga zo door held! :zwaai:

Kais
25-10-2002, 16:47

Origineel gepost door Rajaa21 Hoi jochie, Je schetst geen feiten maar geeft iets dat op een mening lijkt.. De mening van een ongeschoolde achterstandskleuter die teruggezet is naar de creche om die over te doen, maar dat is niet relevant. Dat je een hekel aan moslims hebt is dat ook niet. Voor die moslims die worden afgeslacht , verkracht en mishandeld in Tjetjenie is jouw (ongegronde) afkeer jegens hen niet van belang, zij hebben andere dingen aan hun hoofd. Het bevrijden van hun land zodat hun dochters gewoon over straat kunnen, zodat hun zoons gewoon Tjetjeen kunnen zijn, bijvoorbeeld.. Ook hier wil ik je erop wijzen dat jouw mening - net zomin als jij als persoon - er niet doe doet. Je hebt recht op je mening (hoe kortzichtig deze ook is), dat zeker. En als het jou oplucht hier als een dolleman je haat jegens Tjetjenen te spuien ga vooral je gang. Misschien kan yasmina.nl nog subsidie voor jou aanvragen omdat zo toch weer een labiel buitenbeentje van de straat wordt gehouden. Kan de nederlandse bevolking haar kleine kinderen tenminste zonder al te veel zorgen in de speeltuin laten spelen.. ;) Ga zo door held! :zwaai: Wat kan ik nog toevoegen???????/ Je hebt alles al gezegd. Ga zo verder.............. kais :zwaai:

Pagina's : [1] 2