Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : omgaan met exen

Pagina's : [1] 2

Elman
12-03-2004, 12:35

:Iluvu: noou als je nog wat voor degene voeld gewoon weer kontact met degene neen...is niet dat je jezelf belachelijk maakt maar goed je moet toch je geluk zoeken en wat moeite doen om gelukkig te zijn... zo ga ervoor en tell him I love you

guppie
12-03-2004, 12:40
Ik heb echt geen idee... Want ik heb geen ex.... En Insha Allah zal ik er ook geen hebben!!!

atlas_boy
12-03-2004, 13:13
ik heb ook geen ex gelukkig

Lady_moi
12-03-2004, 21:07
Het is alsof ze op een bericht heeft gereageerd..

Hadria
12-03-2004, 21:17

Origineel gepost door Zeeparel Omgaan met je exen vind ik juist raar het is uit safie afstand houden Dan moet jij moet emigreren want jij hebt half Nederland gehad. :rolleyes: De andere half van Nederland is natuurlijk vrouw, die heb je nog niet gehad. ;)

Junkie
12-03-2004, 21:21
Origineel gepost door Lady_moi Het is alsof ze op een bericht heeft gereageerd.. Zeker weten.

Hadria
12-03-2004, 21:28
Origineel gepost door Zeeparel tfoe begin je weer Harira? tegen heb jij het Lady Moi ] Ik zei alleen wat je moet doen. Wil je op je gemak winkelen moet je het land uit. :rolleyes:

mocro_souhaila
12-03-2004, 21:30
hard tegen hard

chiller_82
12-03-2004, 21:34
als het uit is dan gewoon afstand nemen. ieder zijn eigen weg. althans bij mij is dat zo tenminste.

Hadria
12-03-2004, 21:40
Origineel gepost door Zeeparel Vak joe Engels heb je ook niet gehad op school, toen de meeste naar school gingen was jij met iets anders bezig. :rolleyes: [i]man jij moet effe normaal gaan doen Harira want jij bent me man niet om te zeggen wat ik wel en niet moet dan ja ouwe zeikerd [/B] Ik hoef gelukkig je man niet te zijn, om jou wat goede tips te geven. :rolleyes: Dat jij überhaupt aan dat woord 'man' denkt. ;)

Hadria
12-03-2004, 21:51
Origineel gepost door Zeeparel Ik kon ook zem*mel schrijven als ik wilde maar was bang dat je ging huilen huiluhballuk ie3oek dat je je nog durft te vertonen heej Chiller 82 vind ik ook is het uit afstand houden Jij hebt alleen geen school gehad, maar ook geen opvoeding. Straat taal praat je, maak niks uit jij weet niks beter. :rolleyes: Jong geleerd oud gedaan. Is niet jou fout ;)

Hadria
12-03-2004, 22:07
Origineel gepost door Zeeparel hou beter je bek dicht over mijn opvoeding heej want je gaat spijt krijgen zem*mal jij weet niks over mij ja je kan hier wel bluffen met je vooroordelen over mij maar ik kan je zo ruineren heej als ik wil maar daar voel ik me te goed voor maar ik ga daar even verandering in brengen Harira Blaffende honden (sleten) bijten niet :rolleyes:

Lady_moi
12-03-2004, 22:11
Ja éh Origineel gepost door Junkie Zeker weten.

Hadria
12-03-2004, 22:12
Origineel gepost door Zeeparel Uhem 1 woord, geschift :rolleyes:

Elman
14-03-2004, 16:29

ik had een foutje gemaakt ik wou eigenlijk op een berechit reageren maar zo te zien heb ik een nieuwe onderwerp van gemaakt maar goed ik zie dat jullie een lang gesprek van hebben gemaakt wel leuk om te zien ik wens jullie succes en wat betreft exen of trouwen gedoe alles is elmaktab en geduld lost meestal zulke problemen op groeten madani

Pagina's : [1] 2