Bekijk originele versie : mijn eet-dagboek!!!
wat hebben jullie allemaal naar binnen gewerkt vandaag??? jallah biecht op :banana:
niet naar cuisine verplaatsen meneren en mevrouwen de moderators, daar hebben mensen meer interesse in recepten en niet in wat wij vandaag hebben gegeten.
deze topic open ik om me een beetje te stimuleren met dieten, ik had m 2 jaartjes terug ook geopend en was toen behoorlijk afgevallen toen ik op dieet zat in combinatie met het noteren op de topic wat ik allemaal die dag gegeten heb, dus we beginnen weer opnieuw.
ik zal maar beginnen, ik heb vandaag voor mijn doen niet veel gegeten want voel me een beetje ziekjes!!:o
:zwaai:
In de ochtend musli met banaan en bio yoghert & koffie verkeerd, gevast en net dadels gegeten en een kopje thee en als diner.... rijst met tahoe en courgette in tomaten/sambalsaus. Verder nog wat dadels en thee.
ochtend:
2 plakjes boerencake van euroshopper :jammer:
2 sneetjes volkorenbrood (1 met kaas, 1 met pindakaas)
1 kop caffeinevrije capuccino
1 grote glas water (330 ml)
middag:
1 amandelmueslireep
0,5 liter water
tussendoor:
2 peren
1 sinaasappel
1 glas halfvolle melk
avondeten:
n bordje shaorma met groenten (doperwten, paprika) zonder brood
n glas hete melk
half liter water
in totaal heb ik vandaag dus bijna anderhalf liter water gedronken :banana:
ik ga proberen om niks meer te eten en meer water te drinken, ik hoop dat het lukt want de cake waarvan ik in de ochtend gesnoept heb zit naar me te roepen vanuit de keuken.
zied nu jullie, wat hebben jullie allemaal gegeten vandaag??
In de ochtend musli met banaan en bio yoghert & koffie verkeerd, gevast en net dadels gegeten en een kopje thee en als diner.... rijst met tahoe en courgette in tomaten/sambalsaus. Verder nog wat dadels en thee.
takaballa allah siyamaki :goedzo:
die rijst klinkt lekker :likje:
maar ik ga niks meer eten vandaag:maf:
dordje22
06-01-2009, 19:59
s'ochtends broodje ei met koffieverkeerd, rond 1 uur beetje nasi gegeten was nog over van gisteravond met een glas water. rond drie uur twee kleine chocolatjes, 7 uur swa met frietjes en gemengde sla. en nu zit ik met een kopje koffieverkeerd.
SWEETEST-GIRL
06-01-2009, 19:59
ochtend : water gedronken ( had geen tijd om te eten )
Middag : 1 krentenbol met boter en 1 bolletje met niks er op en 2 pannenkoekenn.. Kga nu proberen niks meer te eten!
ochtend; tosti met 3 x koffie
lunch ; pistolet gezond ( kipfilet, sla, komkommer, mais, gekookte ei)
met een glas melk en 2 kopjes koffie
diner; gegrilde kip met olijven en friet + 2 glazen casis
en tussendoor veel water gedronken
ik denk eraan om morgen gegrilde kip te maken alleen zal ik er geen friet bij doen, ik ga proberen helemaal geen vet meer te eten.
ochtend : water gedronken ( had geen tijd om te eten )
Middag : 1 krentenbol met boter en 1 bolletje met niks er op en 2 pannenkoekenn.. Kga nu proberen niks meer te eten!
dat is dan wel erg weinig voor de hele dag, dat is ook niet goed:hadj:
ochtend:
2 plakjes boerencake van euroshopper :jammer:
2 sneetjes volkorenbrood (1 met kaas, 1 met pindakaas)
1 kop caffeinevrije capuccino
1 grote glas water (330 ml)
middag:
1 amandelmueslireep
0,5 liter water
avond:
2 peren
1 sinaasappel
1 glas halfvolle melk
ik ga proberen om niks meer te eten en meer water te drinken, ik hoop dat het lukt want de cake waarvan ik in de ochtend gesnoept heb zit naar me te roepen vanuit de keuken.
zied nu jullie, wat hebben jullie allemaal gegeten vandaag??
Is dat niet veeeeeel te weinig? Je hebt geen groente en geen warm eten gegeten? Volgens mij moet je juist veel eten, maar gezonde dingen... dan word je stofwisseling veel snelller.
Is dat niet veeeeeel te weinig? Je hebt geen groente en geen warm eten gegeten? Volgens mij moet je juist veel eten, maar gezonde dingen... dan word je stofwisseling veel snelller.
ik kon t ook niet volhouden :hihi:
toen me man shoarma aan het eten was, kreeg ik er oook zin in :jammer:
heb nu dus als avondeten n bordje shoarma met doperwten, paprika en ui gegeten, ik heb de shoarma niet in olie gebakkken maar in een pan gekookt met de groente erbij, en ik heb t zonder brood gegeten :likje:
verder drink ik er een glas hete melk bij, ik heb t koud.
ik heb n flesje van een half liter water voor me die ga iki zo opdrinken als ie wat is opgewarmd
SWEETEST-GIRL
06-01-2009, 20:55
dat is dan wel erg weinig voor de hele dag, dat is ook niet goed:hadj:
Kzou niet weten hoe ik anders moet afvallenn:jammer:
roodkapje2
06-01-2009, 20:57
Heb in de ochtend cornflakes met melk gegeten.
De rest van de dag gevast en bij elmagreb heb ik een bordje pasta gegeten. Om 20.00 uur glas thee met een sultana.
SWEETEST-GIRL
06-01-2009, 20:59
De rest van de dag gevast en bij elmagreb heb ik een bordje pasta gegeten. Om 20.00 uur glas thee met een sultana.
Kzie dat je al 16 kg kwijt bent .. wat goed van je meid :eek: hoe doe je dat?
ik wil ook afvallen :huil:
jallah kom op met tips
vandaag
ontbijt : 2 sneetjes brood met kaas en thee zonder suiker en koffie zonder suiker zwart
middag : mandarijntje had geen trek
avond: rijst met kip tikka massala
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.