Bekijk originele versie : Waren we maar vrienden gebleven!
Ik ga een verhaal schrijven dat helaas echt gebeurd is .
Ik denk dat veel meiden dit ook hebben meegemaakt.
Het begon allemaal 3 jaar geleden.
Oooh shit , me wekker ging af , met me ogen dicht pakte ik me telefoon om te kijken hoe laat het is. Ooh het was pas 8.15 dacht ik en bleef nog lekker in bed liggen ,ik sta zo op dacht ik bij mezelf , maar voor ik het wist hoorde ik me moeder al van beneden schreeuwen dat ik moest opstaan , snel rende ik naar de douche en daarna kleedde ik me aan . pakte me tas en liep ik snel naar school.
Ik liep de school binnen en zag me vriendin Natalie ze leip naar me toe en vertede heel blij dat ze weer met haar ex ging Said , ik ben blij voor je zei ik tegen haar ook al wist ik dat hij nooit met haar serieus was omdat ze toch Nederlands was en ik kende Said al sinds Natalie hem kende ze ging een jaar geleden ook al met hem maar hij had het uitgemaakt omdat hij had geen zin meer in haar vertelde hij mij .
Ik had Said leren kennen toen Natalie net met hem ging , ik kon het goed met hem vinden maar ik was iemand die liever niet met jongens omging, hij had me nummer van Natalie gekregen want ze wou dat we met elkaar bevriend raakte ik belde hem nooit hij belde mij wel om gewoon te kijken hoe het met me ging.
Nadat Natalie me had vertelt hoe het weer vor de tweede keer is goed gekomen tussen haar en Said zei ik tegen haar verwacht er alsjeblieft niet teveel van teleurgesteld keek ze me aan , want ook zij had wel het gevoel dat hij eigenlijk nooit met haar zal trouwen maar ze was zo gek op hem dat ze er verder niet over na wou denken.
Na school ging ik gelijk naar huis , ik vond het soms heerlijk om gewoon lekker in me kamer te zitten en wat te leven want ik was pas 15 ik had toch nog eigenlijk geen leven ik was veelste bang om iets te doen wat me ouders me hadden verboden. Ik zat al uit te kijken naar de zomervakantie hmm lekker naar Marokko effe chillen en bruin worden maar ja het was pas eind Februarie dus nog een paar maanden.
Ik had me voor genomen om effe te gaan slapen , totdat we zouden gaan eten. Opeens hoor ik het tril geluid van me telefoon , het was anoniem, ik nam op met hallo , ik hoorde aan de andere kant he hoe gaat ie ?, ik herkende de stem het was Said . ik zei dat het goed met hem ging en feliciteerde hem dat hij weer terug is bij Natalie , Treurig antwoorde hij dat hij niet anders kon, ik zei hoezo je wordt toch niet door haar gedwongen ,nee dat niet zei hij maar ik vond het zo zielig om haar weer te scotten begrijp je , ik zei eigenlijk niet nee maar als jij het maar begrijpt we begonen effe over andere dingen te praten en voordat hij wou ophangen zei hij nog tegen me je mag mij ook best wel eens bellen je hebt me nog nooit gebeld , ik antwoorde met ja inshallah bel ik je wel.
Nadat hij had opgehangen liep ik maar naar beneden ik had honger.
Ik pakte een zak chips uit de kast ik wou hem net open maken toen ik de deurbel hoorde , me moeder riep of ik de deur kon openmaken ik zei ja en liep naar de deur, het was Natalie , ik zei kom binnen ik zag aan haar dat ze best treurig keek maar ik wist niet precies waarom.
Ze zei tegen me kunnen we effe naar je kamer gaan ik wil effe met je praten en we liepen naar me kamer en wat ze toen tegen me zei had ik nooit van haar verwacht...........................
moet ik verder gaan of denken jullie neeee doe geen moeite
je moet zeker verder gaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
liefs Sarah
rachidas
24-10-2002, 12:15
haaah he nadia waarom verpest je je verhaal door te zeggen ik pakte een zak chips haaahhahah ...grapje
je verhaal begint goed maar eindigt het ook goed?? hahaah
Ik ben wel blij dat je het op yasmina schrijft want dan hoef ik het niet meer aan te horen ...
ga verder vervolg......
rachidas
24-10-2002, 12:21
zozo nadia mensen zijn geinteresseerd in je leven ......
doelloos
Waren we maar vrienden gebleven!
dank jullie voor jullie reacties,
oke ik schrijf verder.
Natalie zei tegen me ik heb het gevoel dat je niet blij voor me bent. Hoe bedoel je Natalie zei ik. nou gewoon zei ze ik heb het gevoel dat je me liever ziet zonder Said .Hoe kom je daar bij zei ik . Gewoon zei ze ik heb het gevoel dat je jaloers op me bent dat ik een vriend heb jij niet , jij hebt nog nooit een vriend gehad zei ze tegen me .
Boos zei ik tegen haar dat ik helemaal ook geen behoefte aan een vriend heb en dat dat volgens ons geloof niet eens mag.Natalie en ik waren echt goed bevriend ze begreep me en ik begreep haar we hadden echte lol samen en we kenden elkaar al vanaf de basisschool groep 1 , maar nog nooit heeft ze zoiets tegen me gezegd , dit had ik nooit van haar verwacht. Ik was teleurgesteld in haar dat ze zo over me dacht. Natalie vroeg me waarom ik dan vandaag tegen haar zei verwacht er maar niet veel van .Ik legde haar uit dat ik Said goed kenden en dat ik wist hoe hij was hij iemand die onduidelijk was. hij zegt A hij bedoelt B en hij denkt C. Ik begreep hem soms wel omdat ik ook op een Marokkaanse manier dacht mar Natalie was anders zij begreep het niet en daardoor ging ze hem irriteren.
Ik zei tegen Natalie dat ik voortaan niks meer zeg over haar en Said dat ze het allebei maar zelf moeten uitzoeken .Natalie zei tegen me daar had je al eerder aan moeten denken en pakte haar tas en liep naar benenden, verbaasd bleef ik achter in mijn kamer , ik ging nadenken of ik nou echt iets raars had gezegd maar nee ik weet het echt zeker ik zei het alleen zodat ze er op is voorbereid als hij het weer uitmaakt.
wat vinden jullie ervan moet ik nog verder gaan of niet?????
rachidas
24-10-2002, 12:39
neeee metiuia draait door het is haar eerste keer
hasna_the_best
24-10-2002, 12:45
ga verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
oke is goed ik ga verder .
Door het gesprek met Natalie was ik gewoon een beetje in de war want ik bedoeld alles goed maar mensen begrepen me weer verkeerd .
Natalie deed anders tegen me ze had tegen me beste vriendin verteld dat ik jaloers was en ik was gemeen ik had me beste vriendin Koutar beloofd om niks tegen Natalie te zeggen .Weken gingen voorbij het was bijna Hid Lekbir nog 2 dagen en dan was het zover ik ging met Koutar nieuwe kleren kopen in de stad het contact tussen mij en Natalie was minder geworden ik vond het wel jammer maar ja niks aan te doen dacht ik.
Ik was jarig geweest maar Natalie had me niet eens gefeliciteerd of gebeld ik dacht laat maar dan als je het zo wil kan je het ook zo krijgen.
Thuis aangekomen van het shoppen ging ik effe itrusten en me moeder helpen met eten maken , ik vroeg me moeder of ik effe naar Koutar mocht, me moeder stemde in. ik had snel n het eten een joggingbroek aangedaan en een trui van een pyama en liep naar buiten , het kon me nie schelen hoe ik eruit zag de mensen in de buurt lopen er ook vaak zo bij als ze snel ergens naar toe moeten. aangekomen bij Koutar gingen we effe een filmpje kijken we zaten te lachen en te eten toen ik me telefoon af hoorde gaan.Snel nam ik op , het was Said hij vroeg wat ik ging doen met Hid Lekbir ik zei dat ik moest werken, hij zei dat hij wel langs me werk zou komen we hadden elkaar inmiddels al bijna 2 jaar niet meer gezien , hij was zeker veranderd dacht ik , maar ja ik ook , hij kende me als klein meisje met een grote eastpak op me rug en een beugel in me mond moehim ik zag er gewoon echt niet uit.
hasna_the_best
24-10-2002, 12:59
ga verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
casawiea
24-10-2002, 13:00
VEDERRRRRRRRRRRRR :)
ik vertelde Kouater dat Said over twee dagen langs me werk zou komen , ze waarschuwde me dat als Natalie erachter zou komen dat ze boos zou worden .Schijt aan haar zei ik tegen Koutar , het is een goede vriend van mij dus waarom zou het niet kunnen.
Ik besloot om naar huis te gaan ik moest nog leren zei ik tegen Koutar.
Toen ik thuis was ging ik gewoon naar bed ik besloot om me de volgende dag gewoon ziek te melden voor school.
De volgende dag zat ik koekjes met me moeder te maken want morgen was het el Hid. na een hele dag koekjes maken was ik kapot en ging ik slapen. Morgen was het een grote dag , familie komt altijd heel vroeg.
De ochtend van el Hid was ik al vroeg wakker ik stond op me vader was naar het slachthuis en we moesten wachten tot hij er was voor het ontbijt . na 1 uur wachten was ie gekomen we gingen elkaar feliciteren met el Hid en daarna lekker ontbijten me vriendinnen belde me om me te prettige Hid te wensen en ze vroegen wat ik ging doen vandaag ik zei dat ik om 6 uur gewoon moet werken het is koopavond, ik heb ze niet verteld over dat Said zou komen want ik had geen zin om wwer te horen dat als Natalie erachterkomt dat ze dan blablalbla zou doen .
Het was inmiddels al weer 4 uur Koutar kwam naar me toe ze zou me haar fohnen ik had blond haar krulletjes en daar was ik wel echt blij mee maar Koutar wou me haar zo graag stijlen dus liet er haar maar haar gang gaan, nadat ze me haar gesteilt ging ze me opmaken, ik maakte me nooit op dus ik vond het wel leuk voor een keer. Het was al 17.30 ik besloot naar me werk te gaan Koutar zou met me meelopen , onderweg belde Said me hij vroeg waar ik was ik zei dat ik onderweg was naar me werk hij zei dat hij over een uurtje zou komen ik zei ja is goed.
ga asjeblieft verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
liefs SARAH
rachidas
24-10-2002, 13:52
hhahha beugelbek en grote eastpaktas he nadia als ik je nu moet vergelijken met toen dan zie je ernu beter uit.... blond haar heb je niet meer het is inmiddels paars iwa het was ook drie jaar geleden.....en waarom is je haar aubergine kleurig???? omdat ik dat ook heb... na aper
weegschaaltje
24-10-2002, 13:58
ga verder
rachidas
24-10-2002, 14:23
ja nadia het is spannend ga verder..........
ik wil weten wat er gebeurt met beugelbekje ...........heeee hoe ziet said eruit geef effe een beschrijving
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.