Bekijk originele versie : afhankelijk?
Hey mensen,
Heb even jullie hulp nodig. Heb laatst een onwijs leuke jongen leren kennen. Nou is het probleem dat ik echt veel aandacht van hem wil en eigenlijk ook onwijs afhankelijk ben. Omdat ik graag wil dat hij me ook leuk vind. Nou vind hij me wel leuk, maar ik ben bang dat ik hem afschrik als ik steeds blijf bellen enz. Ik voel me net een stalker. Misschien dat jullie tips hebben enzo.
Ja ik weet dat het zielig is, ik weet ook niet wat ik moet doen vandaar.
SwEeT_ShOrTy
12-03-2004, 01:34
Tja, je moet er maar van houden.
RIF_CHICKIE
12-03-2004, 10:52
waarom bel je hem?? hij moet jou bellen!!
meid, als hij je echt leuk vind, laat hij dat echt wel merken, maar als je hem blijft stalken, geloog me daar houden jongens echt niet van, net zo min als wij meiden, dus laat hem jou bellen, niet andersom!
Ik weet het, hij heeft me wel verteld dat hij me leuk vind alleen heb ik echt veel bevestiging nodig van iemand. Hij moet me steeds vertellen dat hij me echt leuk vind anders raak ik gestresst, twijfel ik en dan begin ik weer met aandacht opeisen. Ik weet ook niet waarom, als ik gewoon nadenk dan weet ik dat ik niet moet bellen enzo, dat een jongen dat juist moet doen maar dan hou ik het niet meer uit en dan begin ik met "stalken"
ik_oke_is
12-03-2004, 11:08
Origineel gepost door L_O_L
Ik weet het, hij heeft me wel verteld dat hij me leuk vind alleen heb ik echt veel bevestiging nodig van iemand. Hij moet me steeds vertellen dat hij me echt leuk vind anders raak ik gestresst, twijfel ik en dan begin ik weer met aandacht opeisen. Ik weet ook niet waarom, als ik gewoon nadenk dan weet ik dat ik niet moet bellen enzo, dat een jongen dat juist moet doen maar dan hou ik het niet meer uit en dan begin ik met "stalken"
ik zal wel mee bevestigen als dat troost kan zijn :hihi:
ik_oke_is
12-03-2004, 11:10
Hey mensen,
Heb even jullie hulp nodig. Heb laatst een onwijs leuke jongen leren kennen. Nou is het probleem dat ik echt veel aandacht van hem wil en eigenlijk ook onwijs afhankelijk ben. Omdat ik graag wil dat hij me ook leuk vind. Nou vind hij me wel leuk, maar ik ben bang dat ik hem afschrik als ik steeds blijf bellen enz. Ik voel me net een stalker. Misschien dat jullie tips hebben enzo.
ik zou dat echt vreselijk irritant vinden
en je smijten
alatief :maf:
Origineel gepost door ik_oke_is
ik zou dat echt vreselijk irritant vinden
en je smijten
alatief :maf:
Ik weet het, daarom wil ik ook tips, advies iets waardoor ik m'n gedrag kan veranderen.
meid heb trots en geef hem niet teveel aandacht want je komt zo wanhopig over, en zo moet je denk ik niet doen in het begin! beperk het bellen hoe moeilijk het ook is! probeer hem 'ns 3 dagen niet te bellen ofzo en elke keer wanneer je het hebt volgehouden moet je iets voor jezelf kopen ofzo !
wees niet te klef
want dan is hij voor je het weet weer weg
Mocro4eva
12-03-2004, 16:32
Lieve meid, je bent ziek. Zoek hulp nu het nog kan. Dit is niet negatief bedoeld, maar je situatie is echt niet gezond.
Hey mensen,
bij mij is dat ook gebeurd dat hij telkens maar belde en belde, ik werd er op den duur GEK van, hoe graag ik hem ook had ik heb er een punt achtergezet. Ik voelde me echt verstikt.. nu kan ik terug ademen
Ik heb al een tijdje niets van me laten horen, ik denk dat ik het maar helemaal laat zitten. Want het is inderdaad niet zo gezond, dus ik wacht gewoon af en als ik niets meer van hem hoor is het jammer.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
En als je het er gewoon met hem over hebt? Dat je gaat twijfelen als hij niet steeds bevestigd dat ie je leuk vindt. Jullie kunnen een goed gesprek hebben, waarbij hij heel duidelijk verteld dat ie gek op je is en je twijfels wegneemt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.