Naeema
05-01-2009, 22:58
[Hai, Ik heb een dringende verzoek. Ik zit in het eerste jaar van de opleiding SPH en ben momenteel bezig met een opdracht in groepsverband over Marokkaanse homoseksuele jongeren (vanaf 15 tot hooguit 21 jaar). Naarmate de opdracht vordert zijn wij op het punt gekomen waarin wij een aantal mensen van deze doelgroep zouden willen interviewen. Aangezien het moeilijk is om deze doelgroep te bereiken, hoop ik via deze weg in contact te komen. Ik hoop dat er mensen zullen zijn (zowel jongens als meisjes) die bereid zijn te praten over de situatie. Je kunt me een pm sturen waarna wij afspreken op welke wijze het interview zal worden voltrokken. Belangrijk om te weten is dat alles geheel anoniem blijft en puur voor de schoolopdracht gebruikt wordt of je nou uit de kast bent gekomen of niet. Ben jij de persoon die hier wel over wil praten en eigen ervaringen, gevoelens en gedachtes over dit onderwerp wil delen, dan hoor ik heel erg graag van je.. Als deze topic niet van jou op toepassing is maar je kent wel een Marokkaanse homoseksueel (nogmaals het maakt niet uit of de persoon wel of niet uit de kast is) zou je ze dan attent willen maken op deze topic indien zij voldoen aan het bovengenoemde. Schroom niet om een pm te sturen, ik en de andere groepsleden zijn niet bevooroordeeld maar zullen enkel en alleen verheugd zijn als er mensen zijn die tot een gesprek willen komen!! Bij voorbaat dank :o]