Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik moet binnen binnenkort een mondhygiene ondergaan klik!

Pagina's : [1] 2

112233moh
05-01-2009, 21:16

wordt ik ervoor vergoed? ik heb tandarst verzorging 3. maar geen aanvullende verzekering!!

112233moh
05-01-2009, 21:26
Halloooo kan iemand me nog helpen, dit is erg belangrijk. ben heel serieus

ik_post
05-01-2009, 22:18
Je moet contact opnemen met je zorgverzekeraar dit is bij iedere verzekeraar anders

Culinairesse
06-01-2009, 17:51
bij mij werd het vergoed vanuit mn tandartsverzekering (aanvullend) voor 75%, het valt niet onder de basisverzekering

Fargh
06-01-2009, 18:52

Lees het boekje van je verzekering of bel de verzekeraar op. Maar, stel in ieder geval je bezoek aan de tandarts / mondhygieniste niet uit. Kan je later spijt van krijgen als je langs de veel duurdere paradontoloog op bezoek moet ...

Marruecos
06-01-2009, 19:01
je wordt wel vergoed. Ik hoop niet voor je dat je gebit aan parodontitis leidt..............

Marruecos
06-01-2009, 19:03
sinds 2007 is een bezoek aan de mondhygieniste ook eerstelijns geworden

112233moh
08-01-2009, 03:40
ik heb tandartsverzorging 3, wordt ik voor mondhygiene wel vergoed? en wat is parodontitis ??

Fargh
08-01-2009, 06:51
ik heb tandartsverzorging 3, wordt ik voor mondhygiene wel vergoed? en wat is parodontitis ?? wij kunnen moeilijk gokken bij welke verzekeraar je je polis hebt afgsloten. Kans is heel groot dat je 100% vergoed wordt voor de eerste 2 keer. Daarna betaal je zelf mee. bv. menzis : http://www.menzis.nl/web/show/id=369870

112233moh
09-01-2009, 14:40
wij kunnen moeilijk gokken bij welke verzekeraar je je polis hebt afgsloten. Kans is heel groot dat je 100% vergoed wordt voor de eerste 2 keer. Daarna betaal je zelf mee. bv. menzis : http://www.menzis.nl/web/show/id=369870 toevallig heb ik ook menzis! Naja ik snap er niets van!

Marruecos
11-01-2009, 17:46
hmmm over menzis weet ik niet veel. Maar weet wel dat als je een tandartspakket heb aangesloten je vergoedt wordt tot een bepaalde bedrag(hangt af welke pakket je hebt). parodontitis is een ernstige tandvleesontsteking dat niet meer te genezen is maar die je wel kunt afremmen. Met gevolg als loszittende elementen.

112233moh
11-01-2009, 19:35
hmmm over menzis weet ik niet veel. Maar weet wel dat als je een tandartspakket heb aangesloten je vergoedt wordt tot een bepaalde bedrag(hangt af welke pakket je hebt). parodontitis is een ernstige tandvleesontsteking dat niet meer te genezen is maar die je wel kunt afremmen. Met gevolg als loszittende elementen. dat meen je niet! ik heb wel tandvlees onsteking. als ik bijv me tanden poetst maar nu is het wat minder geworden omdat ik de instructie heb mee gekregen van de mondhygiene!

Sw33tn3ss
11-01-2009, 20:28
onder de 22 jaar worden tandarts kosten nog vergoed..(jeugdzorg) als het goed is ook mondhygiene behandelingen, maar over parodontische behandelingen weet ik het niet.. anders moet je bij je zorgvezekeraar vragen welke codes er vergoed worden en welke niet. er zijn M-codes (normale mondhygiene behandelingen) en T-codes (behandelingen voor mensen met parodontitis) ;) anyway.. zou ik wel snel je gebit gezond krijgen, anders wordt t alleen maar erger. en dan ben je uiteindelijk natuurlijk veel duurder uit. En nog iets heeeel belangrijks: de mondhygieniste helpt voor 20% aan de gezondheid van je gebit, de andere 80% ligt aan jezelf.. elke dag 2x poetsen en stokeren! :D:D

112233moh
11-01-2009, 20:38
onder de 22 jaar worden tandarts kosten nog vergoed..(jeugdzorg) als het goed is ook mondhygiene behandelingen, maar over parodontische behandelingen weet ik het niet.. anders moet je bij je zorgvezekeraar vragen welke codes er vergoed worden en welke niet. er zijn M-codes (normale mondhygiene behandelingen) en T-codes (behandelingen voor mensen met parodontitis) ;) anyway.. zou ik wel snel je gebit gezond krijgen, anders wordt t alleen maar erger. en dan ben je uiteindelijk natuurlijk veel duurder uit. En nog iets heeeel belangrijks: de mondhygieniste helpt voor 20% aan de gezondheid van je gebit, de andere 80% ligt aan jezelf.. elke dag 2x poetsen en stokeren! :D:D Ja klopt ik moet over 4 weken terug komen, ze zegt je moet elke dag stokje gebruiken. pfff wat een moeite joh ook allemaal! maar het helpt wel! alleen kost veel tijd. geen zin:maf:

Sw33tn3ss
11-01-2009, 20:41

Ja klopt ik moet over 4 weken terug komen, ze zegt je moet elke dag stokje gebruiken. pfff wat een moeite joh ook allemaal! maar het helpt wel! alleen kost veel tijd. geen zin:maf: jaa.. het helpt zeker. na ongeveer 10 dagen stopt het met bloeden en gaat je tandvlees lekker genezen goed bezig!:goedzo:

Pagina's : [1] 2