Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitstelgedrag

Eenzaam22
05-01-2009, 20:05

Hallo allen, Ik heb de afgelopen twee weken helemaal niets aan school gedaan. En nou moet ik morgen best veel inleveren en ik heb nog niet zoveel gemaakt. Ik haat mezelf hierom. Uitstellen tot het allerlaatste moment en dan stressen. Oeffffffff ik word gek!:( Hoe kom ik van dat uitstel gedrag af??? kan dat wel?????? Groetjes een zwaar gestresst lid

LouBna-1987
05-01-2009, 20:08
Hallo allen, Ik heb de afgelopen twee weken helemaal niets aan school gedaan. En nou moet ik morgen best veel inleveren en ik heb nog niet zoveel gemaakt. Ik haat mezelf hierom. Uitstellen tot het allerlaatste moment en dan stressen. Oeffffffff ik word gek!:( Hoe kom ik van dat uitstel gedrag af??? kan dat wel?????? Groetjes een zwaar gestresst lid :jammer: k was ook zo.. maar hamdoullah heb ik dat niet meer! als ik mijn boeken eenmaals pak .. ga ik in n soort hoekje zitten en ga daar dan mijn huiswerk maken. Lijkt dan alsof ik mijn pc achter slot en grendel gedaan heb. ik heb in de kerstvakantie niet veel gedaan.. maar gister en vandaag heb ik echt veel opdrachten afgemaakt.. wil het dit jaar echt wel mijn diploma halen inshallah!

Preci0us__
05-01-2009, 20:16
Ik moet vrijdag ook 4 verslagen inleveren.. En deze maand heb ik 5 tentamens, die heel pittig zijn.. :( Ben niet eens begonnen met leren en heb maar 1 verslag af.. :jammer:

Eenzaam22
05-01-2009, 20:18
:jammer: k was ook zo.. maar hamdoullah heb ik dat niet meer! als ik mijn boeken eenmaals pak .. ga ik in n soort hoekje zitten en ga daar dan mijn huiswerk maken. Lijkt dan alsof ik mijn pc achter slot en grendel gedaan heb. ik heb in de kerstvakantie niet veel gedaan.. maar gister en vandaag heb ik echt veel opdrachten afgemaakt.. wil het dit jaar echt wel mijn diploma halen inshallah! Goed van je meid. Inchaallah haal je je diploma. Hoe komt het dan dat je daarin veranderd bent?

Eenzaam22
05-01-2009, 20:19

Ik moet vrijdag ook 4 verslagen inleveren.. En deze maand heb ik 5 tentamens, die heel pittig zijn.. :( Ben niet eens begonnen met leren en heb maar 1 verslag af.. :jammer: Oow ik weet hoe je je voelt! Zied ga beginnen, je hebt nog wat tijd;) Erg is dat he

Preci0us__
05-01-2009, 20:26
Oow ik weet hoe je je voelt! Zied ga beginnen, je hebt nog wat tijd;) Erg is dat he Nu gaat dat zowiezo niet lukken.. :hihi:

Butterfly17
05-01-2009, 22:42
Ik deed dat ook, totdat ik een keer KEIHARD op mijn bek ging. Dat doe ik dus noooit meer. Ik heb deze week tentamens en ik heb voor alles al geleerd alhamdoeillah. Nu hopen, dat alles goed gaat insha allah. Je moet jezelf dat gewoon aanleren. Misschien word dit wel een lesje voor je.