Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben een moslima...

AbaHoeCh
11-03-2004, 17:49

Ik ben een moslima… mijn boek is de Quran, Het boek waarin alle antwoorden staan. Ik ben een moslima… mijn voorbeeld is mijn profeet, Hij was de sprekende Quran, zoals iedere oprechte moslim weet. Ik ben een moslima… mijn geloof is mijn trots, De reden waarom ik leef, nooit maak ik me daarvan los. Ik ben een moslima… Mijn Heer is Allah niemand is aan Hem gelijk, Mijn steun en toeverlaat, Beheerser van heel het rijk. Ik ben een moslima… Mijn bescherming is mijn Hijaab, Mijn gezegende muur, Wie zegt dat ik onderdrukt wordt… Terwijl ik mezelf bescherm tegen het vuur? Wie zegt dat mijn geloof terrorisme is, Oh waarlijk jullie hebben het mis. De Quran omschrijft, vrede en rechtvaardigheid… Onze dierbare profeet doodde het onderscheid, Mijn Allah is meest Barmhartig en vergevensgezind, Ik ben een moslima… Ik hou van mijn geloof… Ondanks alles wat de onwetende vind

01LaHbIbAh09
11-03-2004, 18:41
Moslima Ik ben een moslimvrouw Liefdevol, beleefd en trouw Trouw aan mijn hiijeb De trots die ik heb Vol trots zal ik het dragen En mij niet tot de kafira verlagen Mijn hoofddoek is me wel verplicht Het alleen tonen van handen en gezicht De rest van mijn lichaam is privee Daar pronk ik niet mee Door mijn nette kleding zullen mijn verleidelijke lichaamslijnen Uit het oog van de jagende mannen verdwijnen Dit is absoluut geen onderdrukking Maar een echte opluchting Zo heb ik geen last van vervelende blikken Van mannen die op vrouwenlichamen kicken En doordat ik mijn hals, benen en armen niet zal ontbloten Word ik niet wellustig aangekeken of nagefloten Ik ben nu eenmaal geen schilderij Dus loop ik make-up-vrij Zo blijft mijn schoonheid voor mij alleen En niet voor de vele mannen om mij heen Mijn ogen zal ik neerslaan Als ik n man voor me zie staan Want een blik zegt vele dingen Vaak met verkeerde bedoelingen Dus zal ik hem niet aan kijken Om mijn respect te laten blijken Mijn schoonheid is niet te vinden in mijn uiterlijk. Dat is niet het belangrijkste, maar juist het innerlijk Zo vindt je mijn schoonheid in mijn goede hart Wit van goedheid in plaats van zwart Vol liefde en goedheid gevuld Vol behulpzaamheid en geduld En mijn mooiste schoonheid Is mijn godvruchtigheid De islam behandelt de vrouw met respect En ziet haar niet als een lustobject Ze is er niet voor de mannelijke lol Een vrouw is geen sexsymbool

Jamal_fes
11-03-2004, 18:54
ALHAMEDOULILLAH! VELE VAN ONS ZIJN DAT VERGETEN!!! VERGEET NOOIT DAT WE DE BESTE MENSEN OP DE AARDE KUNNEN ZIJN,ALS WE DE WEG VAN DE PROFEET MOHAMMED (SLAW) VOLGEN. ALHAMEDOULILLAH. PS.DAMES ALLAH MAEAKOEM. ALLAH YAHDI MAGALK. MAEA ASSALAMA

Moslima_05
11-03-2004, 18:58
MASHA_ALLAH ;)

BintElmagreb
11-03-2004, 22:47

Thanks dames voor jullie mooie gedichten. :goedzo: :)

Junkie
11-03-2004, 23:51
Ik ben geen Moslim en vind alleen Wouter Bos slim...

MocroSiham
12-03-2004, 11:23
Waar slaat dat op??? :confused:

Kawtarina
12-03-2004, 11:59
Nergens Siham, het is weer 1 of andere kleuter die om aandacht roept

MocroSiham
12-03-2004, 12:04
Blijkbaar....:S

AbaHoeCh
12-03-2004, 13:38
Origineel gepost door BintElmagreb Thanks dames voor jullie mooie gedichten. :goedzo: :) Geen dank, meid. ;)

AbaHoeCh
12-03-2004, 13:42
Origineel gepost door Junkie Ik ben geen Moslim en vind alleen Wouter Bos slim... Als je meent wat je hierboven hebt getypd, dan ben je echt VER afgedwaald. :( Maar ik ken een moslimchat, moet ik het je doorgeven zodat je toch kan zien waarover de islam allemaal over gaat? Misschien dat je er incha'Allah interesse in gaat hebben ofzo... :) Wie weet. ;)

MocroSiham
12-03-2004, 14:09
Meid....neem die jongen niet serieus..Hij heeft meskien niets te doen... Aandacht te kort... ..::..Siham..::..

AbaHoeCh
12-03-2004, 16:59
Origineel gepost door MocroSiham Meid....neem die jongen niet serieus..Hij heeft meskien niets te doen... Aandacht te kort... ..::..Siham..::.. Nee Siham zo mag je niet doen. Ik DENK toch wel dat hij ook een moslim is en daarom wil ik hem helpen. Ik wil graag dat hij een beetje kennis heeft zodat hij weet wat hij moet antwoorden als de 2 Engelen hem ondervragen bij het graf en mss gaat Allah het hem wel vergeven incha'Allah. En als hij geen moslim is dan ja.....koeffaars zijn echt wel duidelijk heel moeilijk om te kunnen overtuigen.

Johanna
12-03-2004, 17:19
Origineel gepost door AbaHoeCh Nee Siham zo mag je niet doen. Ik DENK toch wel dat hij ook een moslim is en daarom wil ik hem helpen. Ik wil graag dat hij een beetje kennis heeft zodat hij weet wat hij moet antwoorden als de 2 Engelen hem ondervragen bij het graf en mss gaat Allah het hem wel vergeven incha'Allah. En als hij geen moslim is dan ja.....koeffaars zijn echt wel duidelijk heel moeilijk om te kunnen overtuigen. :goedzo: we zijn er om elkaar te helpen

AbaHoeCh
12-03-2004, 17:27

Origineel gepost door Johanna :goedzo: we zijn er om elkaar te helpen Juist!!!!!!!!!!!!!!!!! :)