Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : er zijn ook marokkaanse doden te betreuren

Pagina's : [1] 2

smartie4
11-03-2004, 15:42

Kijk dit is gewoon vreselijk wat er is ge beurd, weer een daad van niks terrorisme in mijn ogen is veroorloofd als je voor je land vecht wat van jouw is terrorisme onder de palestijnen met de joden oke. Maar dit is weer een daad waar je niks mee bereikt echt zielig en zeer onvolwassen :D . Ik keur de daad af en diegene die meegaan doen voor de jihad alsjeblieft doe geen dingen waar je later spijt van krijgt. Dat meen ik, ik zie nu gasten met een bard die ik vorige week nog zag met een bacardi nou dat kan niet vraag je waarom ja ik word gezocht . door wie ja door de maffia haha, verkeerde adres doorgegeven maar nog even over spanje er zitten ook marokkaanse doden bij en ik denk dat als ze dat weten dat ze weer gaan zeggen terroristen :(

arabchrstn
11-03-2004, 15:52
Die gasten voeren op hun manier ook een 'heilige oorlog'. Zij strijden ook tegen de bezetters van 'hun' land. En onschuldige slachtoffers bestaan niet. Want die slachtoffers woonden in een bezettende staat, en zijn dus indirect verantwoordelijk. En die enkele bask die er misschien tussen zat...die is een martelaar voor de goede zaak. Dit is gewoon verdediging van het aloude recht van de Bask om eigen land te mogen hebben... Je kan nu wel de Basken aanvallen, maar moet je eens kijken wat de Spanjaarden doen. Discriminatie, economische achterstelling etc etc... De personen die de verantwoording van deze daad van liefde tegenover eigen volk hebben genomen zijn eigenlijk gewoon helden... Aldus een figuratieve ETA-jihadi...

jeblia22
11-03-2004, 16:50
IK vind het ook erg triest wat er is gebeurd in Spanje. maar ben het wel met Arabchrstn eens.

arabchrstn
11-03-2004, 18:12
Voor degene die mijn stukje niet snapt... Het was cynisch bedoeld. Ik hanteerde precies dezelfde goedpraterij-constructie als zij die Palestijnse zelfmoordaanslagen verdedigen... Omwille van land, van macht, wordt overal ter wereld geweld gebruikt. Is dat tussen legers? Geen probleem. Maar als er onschuldige doden bij vallen: dan ben je schuldig aan MOORD. Of je nu Eta-lid, extremistische Palestijn, of een Amerikaan in Irak bent. Van hetzelfde laken en pak. Daar waar onschuldigen het slachtoffer worden van een machtsstrijd, daar is ELKE ethiek verdwenen...

AlHoceima_Leila
11-03-2004, 19:05

Zielig

AlSawt
11-03-2004, 19:37
Origineel gepost door arabchrstn Voor degene die mijn stukje niet snapt... Het was cynisch bedoeld. Ik hanteerde precies dezelfde goedpraterij-constructie als zij die Palestijnse zelfmoordaanslagen verdedigen... Omwille van land, van macht, wordt overal ter wereld geweld gebruikt. Is dat tussen legers? Geen probleem. Maar als er onschuldige doden bij vallen: dan ben je schuldig aan MOORD. Of je nu Eta-lid, extremistische Palestijn, of een Amerikaan in Irak bent. Van hetzelfde laken en pak. Daar waar onschuldigen het slachtoffer worden van een machtsstrijd, daar is ELKE ethiek verdwenen... Een vraagje, ben je inderdaad een Arabische christen? Ik geloof er niks van.

islamicgirl3
11-03-2004, 20:40
Origineel gepost door arabchrstn Die gasten voeren op hun manier ook een 'heilige oorlog'. Zij strijden ook tegen de bezetters van 'hun' land. En onschuldige slachtoffers bestaan niet. Want die slachtoffers woonden in een bezettende staat, en zijn dus indirect verantwoordelijk. En die enkele bask die er misschien tussen zat...die is een martelaar voor de goede zaak. Dit is gewoon verdediging van het aloude recht van de Bask om eigen land te mogen hebben... Je kan nu wel de Basken aanvallen, maar moet je eens kijken wat de Spanjaarden doen. Discriminatie, economische achterstelling etc etc... De personen die de verantwoording van deze daad van liefde tegenover eigen volk hebben genomen zijn eigenlijk gewoon helden... Aldus een figuratieve ETA-jihadi... Een bezette staat?? Worden de woningen van die mensen opgeblazen, worden hun familieleden uitgemoord, worden hun kinderen doodgeschoten, kunnen ze niet meer naar hun werk vanwege zogenaamde ETA ''checkpoints''???? Dit is toch wel heel wat anders, vind je niet?

Scottie
11-03-2004, 21:05
Nou, als die ridders hier, die leven en dood uitdelen alsof het gratis is 1 keer in hun leven een tumor en/of uiteengescheurd lichaam zouden zien, dan zouden ze beter weten. De Eta wordt door niemand gesteund dan door zichzelf. Geld krijgen ze door afpersing. Er is geen Bask die voor deze prijs iets als zelfstandigheid wil krijgen. En waarvan? Hebben die Basken het slechter dan andere Spanjaarden? Wat willen die terrroristen dan met dat land in die uithoek aan de Golf van Biskaje? Als alle Marokkaanse deelnemers hier in Palestina gingen doen waar zij die uitgemergelde Palestijnen toe aanzetten, dan was er morgen een Palestina. Dankzij hen, of ondanks hen. Ik ben zo benieuwd hoe lang ze huilen als hun zus of oom voor "de goede zaak" bijeen geveegd moet worden. Scottie.

Junkie
11-03-2004, 21:39
Vooralsnog is het gissen welke groepering verantwoordelijk is. De aanslag is nog niet opgeeist. PS: kan iemand mij vertellen hoe ik puntjes op een letter zet?

Praetorian
11-03-2004, 22:48
Origineel gepost door Junkie Vooralsnog is het gissen welke groepering verantwoordelijk is. De aanslag is nog niet opgeeist. PS: kan iemand mij vertellen hoe ik puntjes op een letter zet? Left shift (aanhalingsteken) en dan de e

arabchrstn
12-03-2004, 09:52
Origineel gepost door AlSawt Een vraagje, ben je inderdaad een Arabische christen? Ik geloof er niks van. Up to yu 1/4 Arab, 1/2 Pers, 1/4 Caucasian In welk hokje moet ik volgens jou vallen om mezelf a: Arabier en b: christen te noemen? In de eerste plaats ben ik individu. Of ik nu Abdallah, Jan-Kees, Ross, of Mo heet...

smartie4
12-03-2004, 15:40
Dat hele geval arabchrsto is gewoon een weggelopen nederlander uit een internaat, weet niet of pista er nog is het is erg lang geleden maar na een discussie waarbij hij de klappen vangt is die weg, jullie geloven hem jammer genoeg bestaat mijn groepje niet meer, anders konden hun getuigen arab waar zijn ze eigenlijk pista en grendel

AAAbracadaver
12-03-2004, 16:04
Origineel gepost door smartie4 Dat hele geval arabchrsto is gewoon een weggelopen nederlander uit een internaat, weet niet of pista er nog is het is erg lang geleden maar na een discussie waarbij hij de klappen vangt is die weg, jullie geloven hem jammer genoeg bestaat mijn groepje niet meer, anders konden hun getuigen arab waar zijn ze eigenlijk pista en grendel Pista is nu Istoreco en Grendel is hier gewoon nog dagelijks te vinden. Dus je paranoia is compleet overbodig.

smartie4
12-03-2004, 16:06
Origineel gepost door Abracadaver Pista is nu Istoreco en Grendel is hier gewoon nog dagelijks te vinden. Dus je paranoia is compleet overbodig. haal eerst die vieze foto van de site lelijke kop dan mag je praten en waarom para ben niet para zo ben ik dus......ja dus niks

AAAbracadaver
12-03-2004, 16:24

Origineel gepost door smartie4 haal eerst die vieze foto van de site lelijke kop dan mag je praten en waarom para ben niet para zo ben ik dus......ja dus niks Als je niet kan omgaan met een antwoord kan je beter niks meer vragen en gewoon braaf je mond houden.

Pagina's : [1] 2