Bekijk originele versie : Broer steekt zus op kermis neer
RodRambone
24-10-2002, 00:49
Broer steekt zus op kermis neer
Spijkenisse - donderdag 24 oktober 2002
In Spijkenisse heeft een steekpartij dinsdagavond op de kermis aan de Noordkade voor veel beroering gezorgd. Voor de ogen van het kermispubliek werd een 16-jarig meisje door haar 18-jaar oude broer neergestoken.
De dader stak zijn zuster meerdere malen in de buik, waarna zij in elkaar zakte. Daarna trapte de man zijn zusje ook nog in het gezicht. Ze is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht.
De broer heeft zichzelf bij de politie aangegeven. Tegen de politie vertelde hij dat hij de familie-eer wilde redden; hij was het niet eens was met haar levenswijze. De familie is afkomstig uit Afghanistan.
Bron: TV Rijnmond
RodRambone
24-10-2002, 00:51
hij de familie-eer wilde redden
Hey mafkees, je bent hier nu in nederland en in deze cultuur heb je die voor jouw zo hoog in het vandel staan familie-eer niet echt gered maar juist compleet verpest.
Je bent naar mijn mening een beetje in de middeleeuwen blijven hangen als je zo bekrompen denkt. En ook die ouders die die jongen blijkbaar zo opgevoed hebben. :kwaad:
Opsluiten! Tenminste een rechtvaardige straf... maar ja we wonen in Nederland dus hij krijgt werkstraf jammer genoeg....
die heeft wel lef zich denkt dat hij nog in de jaren 90 zit
hij moet levenslang krijgen
Wat een idioten lopen er toch rond hier. Familie-eer, wat een onzin! http://forum.fok.nl/i/s/pukey.gif
Ghizlanetje
24-10-2002, 08:37
Schandaliggggggggg :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: echt absurt :kwaad: :kwaad: :kwaad:
happywoman
24-10-2002, 09:17
tfoe hla mensen je eigen zusje neersteken
waar hebben die mensen hun hersens zitten
stardust
24-10-2002, 16:03
:kwaad:
oke first of all wat hebben wij hiermee te maken?
en second of all nogmaals WAT HEBBEN WIJ HIERMEE TE MAKEN?
WIJ HEBBEN ONZE EIGEN SHIT ALS MAROKKANEN!!
MOETEN WE ONS NU OOK AL OVER DIE VAGE AFGHANEN DIE HIER NET ZIJN BEKOMMEREN
SORRY FF HARD EN LAAT DIE GASTEN HUN EIGEN SHIT OPLOSSEN!!!!!!!!!
OKE IK BEN NIE ZO GEVOELLOOS MAAR KEEP REAL DIT IS EEN MAROC SITE OKE?
ik vind het heel goed hoe de "meeste"jongens hierop reageren, want er zijn ook vele die hoefa zeggen...net goed ofzo...
flexiegirl
24-10-2002, 22:06
Salaam,
Meskiena. Arme meid.
Familie eer noemen ze dat dan.
Ik vind dit gewoon absurd.
Mensen denken alleen maar aan zichzelf eer met eer ze3ma.
Ma3a salamaaaaaaaaaa :zwaai:
Mocrobrains
24-10-2002, 23:34
seker ze was toch een moslim meisje die hangt niet op de kermis rond hij had haar aan moeten pakken maar niet op deze manier
Een 18 jarige jongen uit Spijkernisse heeft zijn drie jaar jongere zusje dinsdag neergestoken. De Afghaanstak zijn zus omdat zij zich volgens hem niet gedroeg volgens de normen en waarden van hun cultuur. Het slachtoffer liep een geperforeerde long op, maar verkeerd niet in levensgevaar. De steekpartij vond plaats op de kermis in Spijkernisse. Ron kwart over
negen 's avonds kregen de broer en zus ruzie over de levensstijl van het meisje. Met een aardappelschilmesje stak hij zijn zusje meerdere malen, aldus de politie Rotterdam-Rijmond. Toen het meisje in elkaar zakte, gaf de jongen haar nog een trap in de zij en ging er vandoor. In het Ruwaard van Puttenziekenhuis in Spijkernisse werd het miesje geopereerd. De broer meldde zich later op de avond op politie bureau. Hij is aangehouden.
Origineel gepost door Mocrobrains
seker ze was toch een moslim meisje die hangt niet op de kermis rond hij had haar aan moeten pakken maar niet op deze manier
dus een moslim jongen mag wel op de kermis rondhangen?
het is gewoon belachelijk, dit is gewoon ziek man
als ze nou stond te hoereren, ok, maar dat lijkt me sterk
ze stond misschien gewoon als de meeste 16jarige meiden
te giegelen om een groepje jongens
die gozer moet gewoon celstraf krijgen
dit is gewoon belachelijk, ziekelijk
een paar jaar geleden
is er een meisje vermoord
door haar vader
omdat ze met een marokkaan
naar bed was geweest
zij kwam zelf uit afghanistan
ik was er echt kapot van
Origineel gepost door MissHajar
1 woord voor BELACHLIJK!!!!!!!!!!!!!!
zeker wel ja!
echt erg
dat was echt een drama toen op school man
pffff
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.