RIAGG
24-10-2002, 00:04
Ik was een jaar of 8 en moest gaan afzemmen voor mijn a- diploma ik weet nog dat ik heel erg zenuwachtig was en dat ik de nacht ervoor bijna helemaal niet had geslapen plus ik had maagzweer ik had die hele nacht in de toilet doorgebracht. elmohim de volgende ochtend stond ik op en ging ik naar school en in de middag zou ik moeten afzemmen. Daar gingen we dan met de hele klas richting het sportfondse bad. We moesten beginnen met duiken en daar was ik best wel goed in,we stonden dan allemaal in een rij op onze beurt te wachten om te gaan springen maar toen kwam hakan (en jongen uit mijn klas) voordringen ik werd helemaal para en begon hem te duwen hij duwde me toen terug en gleed met mijn handen uit op de gladde grond en kwam met mijn tanden op de grond POFFF.. hoorde ik, ik zag toen stukjes van mijn tanden op de grond maar ik dacht ooo zijn maar kleine stukjes maakt niet uit dus ik schopte die kleine stukjes met mijn voet weg en wilde weer verder gaan. Ik ging weer vrolijk terug in de rij alsof er niks aan de hand was. Na een tijdje maakt iemand een grap waardoor ik heel hard moest lachen en opeens zag ik allerlei verbazende gezichten om me heen. Ik stopte meteen met lachen en zei wat er aan de hand was. Iemand zei toen:''waar zijn je tanden gebleven man''. Ik dacht toen van huh wat lult hij nou weer maar toen dacht ik aan die val,ik ging meteen naar de spiegel en jaaaaaaaa hooooooorrr ik keek naar mijn tanden en zag een tunnel,ik moest meteen janken het zag er niet uitt , ik leek gewoon op een opa, maar met name mijn voorste tanden waren naar de klote. Het eerste waar ik aan dacht was dat ik nooit meer stokbrood kon eten. Op een gegeven moment begon het pijn te doen en ik moest toen naar de tandarts ik had schijjjjjt aan mijn a-diploma ik ging meteen weg. Ik lag dus bij die tandarts en zelfs hij wist niet waar hij moest beginnen toen hij mijn gebit zag,ik zag hem echt zo denken waarom ben ik tandarts geworden. Hij zei toen dat hij ze echt goed voor me ging maken hij kon geen kronen zeten zei hij omdat ik nog geen 18 was en dus niet volgroeid dus hij moest gewoon een stukje plakken zei hij. Nou dat had ie wel netjes gedaan en was echt superblij. Op een dag zat ik een lekker stuk stokbrood met motadella te eten en opeens was ik weer mijn voortanden kwijt toen ik in mijn brood keek lagen ze alletwee daar ik dacht shittttt heb ik dat weer Dus ik weer afspraak maken met tandarts om ze weer te laten maken en mijn vader moest weer die tanden betalen ik zag al in zijn ogen dat hij er niet echt zin in had maar jah het moest wel. Na ongeveer 3 maanden was ik aan het kickboxen en kreeg toen een tik tegen mijn gezicht en jaaaaa hoor je raadt het al daar lagen ze op de grond. Ik ging toen naar huis en liet ze aan mijn vader zien hij werd helemaal para ik hoorde alleen el3an dinde shiekiefoends,hij zei tegen me ana gadin sowblik senaan( ik ga je tanden maken) ik moest de seconde lijm halen en gaf het aan mijn vader ( wulah dit verzin ik niet he) hij pakte die 2 stukjes tanden en plakte die netejs aan mijn gebit vast. Ik moet eerlijk zeggen ze ginge noiot meer los tot aan mijn achtiende jaar want toen kreeg ik kronen en was dat plakken niet meer nodig