Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen!!! sonja bakker

fattouch1982
04-01-2009, 20:51

beste dames, Ik wil het nieuwe jaar ingaan met goede voornemens, zo wil ik nu echt een eind maken aan mijn overgewicht. Ik heb verschillende afvalpogingen gedaan maar helaas zonder succes. Ik wil nu sonja bakker probereen. Wie heeft daar ervaringen mee en heeft iemand toevallig haar dieet? Alvast bedankt ---------- tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.

Zaho
04-01-2009, 20:54
Hey meid, typ in op google er zijn verschillende site's waar het opstaat. Ik ben trouwens ook van plan om komende week te beginnen, heb het al eerder gedaan. Was maar 1 weekje, maar ik was wel afgevallen!

appeltje23
04-01-2009, 20:57
beste dames, Ik wil het nieuwe jaar ingaan met goede voornemens, zo wil ik nu echt een eind maken aan mijn overgewicht. Ik heb verschillende afvalpogingen gedaan maar helaas zonder succes. Ik wil nu sonja bakker probereen. Wie heeft daar ervaringen mee en heeft iemand toevallig haar dieet? Alvast bedankt ---------- tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it. hey meid, ik raad je aan om er neit aan te beginnen. Ik dacht er eerst anders over maar het is niet zo goed. kijk je merkt weld at de kilo's er van af vliegen maar ze komen na een paar maanden kei snel aan.. groetjes,