Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !! Even Dringend !! Dames Die Al Zijn Bevallen! Kunnen Jullie Me Even Helpen?

--LaBella
04-01-2009, 20:25

Halloo allemaal Nou ik ben dinsdag uitgerekend, en insallah zal ik dan bevallen van mijn dochter.. Maar toen ik zonet op de wc zat, zag ik dat er een kleine hoeveelheid bloed op mijn boxer lag, en toen ikme eigen 'schoonveegde' was er daar ook bloed. Houd dit in dat mijn bevalling al aan het beginnen is of ... ?

IKBENEENMOSLIM
04-01-2009, 20:29
Halloo allemaal Nou ik ben dinsdag uitgerekend, en insallah zal ik dan bevallen van mijn dochter.. Maar toen ik zonet op de wc zat, zag ik dat er een kleine hoeveelheid bloed op mijn boxer lag, en toen ikme eigen 'schoonveegde' was er daar ook bloed. Houd dit in dat mijn bevalling al aan het beginnen is of ... ? Het zou kunnen het hoeft niet:D

--LaBella
04-01-2009, 20:31
^ Heb je zelf ook al kinderen? Want ik heb ook geen idee, hoe ik zo een wee moet aanvoelen. De gyn. had het over 'buikpijn' maar daar ben ik niks wijzer mee geworden .. De laatste paar dagen zijn in beeld, en nu pas voel ik de angst door me lichaam gaan, Het is eng vind ik ..

IKBENEENMOSLIM
04-01-2009, 20:44
^ Heb je zelf ook al kinderen? Want ik heb ook geen idee, hoe ik zo een wee moet aanvoelen. De gyn. had het over 'buikpijn' maar daar ben ik niks wijzer mee geworden .. De laatste paar dagen zijn in beeld, en nu pas voel ik de angst door me lichaam gaan, Het is eng vind ik .. JA, ik heb 3 kids :) Het kan zijn dat je een soort lichte menstruatiepijn krijgt en die dan steeds heviger word.Het is net als met een berg ,eerst krijg je die pijn en dan wordt ie steeds heviger en dan zakt ie weer weg. Je vliezen kunne ook als eerste gaan breken,dan ga je helder vruchtwater verliezen(als het groen is moet je direct de verloskundige bellen) Je moet juist niet bang zijn en op Allah vetrouwen :goedzo:

alm20
04-01-2009, 20:54

Je kan je slijmprop verloren hebben. Ik heb dit met beide bevallingen gehad. Ik verloor eerst de slijmprop en paar uur later lichte weeen. Ik zou zeggen neem een lekkere douche en probeer wat te slapen.

Radijsje_
04-01-2009, 21:04
Sterkte met de bevalling Allahi ownek. Dat bloed/slijm is jouw slijmpropje. Nu weet je dat de bevalling niet lang op zich zal laten wachten. Zodra je een soort menstruatiepijn krijgt die herhaaldelijk terugkomt dan kun je jouw verloskundige bellen. Stel dat je ziek gaat voelen of wat dan ook kun haar ook bellen. Dan hoef jij tenminste niet in onzekerheid en stress te zitten. Laat het allemaal op je afkomen.Doe maar rustig aan en zorg ervoor dat je jouw man ter aller tijde kan bereiken. Sterkte!!xxxx

matalsagirl
04-01-2009, 21:13
Spannend!! Allah i 3awnek meid heel veel sterkte bij de bevalling

--LaBella
13-01-2009, 21:53
Ik ben vorige week maandag om 19.01 bevallen van een gezonde dochter! De weeen waren pijnlijk, en het ging een paar keer mis bij mij. Maar zij zelf is helemaal gezond. En dat is voor mij het belangrijkste! ILOVEmijn kleine Amora:$

afra
14-01-2009, 01:22
Ik ben vorige week maandag om 19.01 bevallen van een gezonde dochter! De weeen waren pijnlijk, en het ging een paar keer mis bij mij. Maar zij zelf is helemaal gezond. En dat is voor mij het belangrijkste! ILOVEmijn kleine Amora:$ Salaam alaykoem Mabrouk met je dochtertje Moge allah swt haar tot de vrome moslims laten behoren... Inshallah is je bevalling niet al te pijnlijk verlopen.. veel plezier met je dochtertje

IKBENEENMOSLIM
14-01-2009, 22:11
Ik ben vorige week maandag om 19.01 bevallen van een gezonde dochter! De weeen waren pijnlijk, en het ging een paar keer mis bij mij. Maar zij zelf is helemaal gezond. En dat is voor mij het belangrijkste! ILOVEmijn kleine Amora:$ Mabrouk met je dochter :kus: Ik hoop dat ze een goede moslima wordt inchallah:goedzo:

matalsagirl
15-01-2009, 12:53
Ik ben vorige week maandag om 19.01 bevallen van een gezonde dochter! De weeen waren pijnlijk, en het ging een paar keer mis bij mij. Maar zij zelf is helemaal gezond. En dat is voor mij het belangrijkste! ILOVEmijn kleine Amora:$ Gefeliciteeerdd :kus:

Radijsje_
15-01-2009, 16:37
Mabrouk!! Beterschap

roumaisa
15-01-2009, 16:48
mabrouk meid!!