Bekijk originele versie : stel je voor DAMES
Angel_fatima
11-03-2004, 13:05
stel je voor je ontmoet een jongen en hij lijkt de ideale man te zijn...dus hij is een goede moslim man en heeft een goede baan heeft zijn eigenhuisje...en zijn karakter is ook helemaal geweldig je kan het heel goed vinden met hem...kort om als je met hem zou trouwen zou niks te kort komen...het enige wat je hoeft te doen is je ja woord geven en je koffers in pakken en bij hem te gaan wonen....
maar nu komt het min puntje....hij is niet zo knap...maar je zou ook nooit echt kunnen zeggen van wat een lelijkerd...hij is namelijk niet dik niet kort of onverzorgd of iets waar je van kan zeggen so wat een lelijke...heeft hij...hij heeft alleen niet het geen wat ...waardoor je aangetrokken zou voelen door hem...
Nu mijn vraag
zzou jij met hem willen trouwen???
liefs fatima
crazy_TETOUANIA
11-03-2004, 13:11
he fatima hetgaat niet om het uiterlijk ookal is hij niet echt mooi maar uiteindelijk gaat het om de inerlijk zoals jijsegt dat hij een goed baan heeft en en goede karakter wat heb ej dan te verliezen zijn inerlijk is okey... probeer niet op uiterlijk te vallen maar op de inerlijkheid van een peersoon wantdaar moet je mee leven later
OuJdIa_L
11-03-2004, 13:11
Als ik van hem hou en hij ook van mij dan is mijn antwoordt..JA!!
Origineel gepost door OuJdIa_L
Als ik van hem hou en hij ook van mij dan is mijn antwoordt..JA!!
:D ik ook!
Angel_fatima
11-03-2004, 13:41
ik zelf zou het niet gedaan hebben omdat zoals falaqa het zegd als ik me niet aangetrokken zou voelen door hem het geen zin heeft...bedoel het gaat uit eindelijk om de liefde...of geloven jullie in liefde na het huwlijk?
3afrieta
11-03-2004, 13:43
Je moet hem wel aantrekkelijk vinden, dat betekent dat hij helemaal niet knap hoeft te zijn.
Het kan ook een charme zijn waar je op valt.
Maar als je je veilig bij hem voelt en hij geeft je een goed gevoel en het belangrijkste als je van hem houdt dan zou ik gelijk ja zeggen.
Als er maar een klik is... Als dat er niet eens nee
WineGumS
11-03-2004, 13:51
Gewoon trouwen!
MAAR HOE KUN JE JE NIET AANGETROKKEN VOELEN TOT JE IDEALE MAN? DAN IS HIJ VERSCHIJNLIJK NIET JE IDEALE MAN!
TROUWEN IS EEN GROTE STAP,IK ZOU HEM WEL EEN KANS GEVEN WANT IK DENK DAT ZODRA JE VAN IEMAND HOUDT JE VERDER KIJKT DAN HET UITERLIJK!
Tasebhant
11-03-2004, 14:07
JA ik zou het doen, mijn vriendin was ook in zo'n situate. Hij was alles, hij was lief aardig en gek op haar.
Maar hij was korter dan haar :rolleyes:
Nou, naa en beetje twijvelen zei ze ja ,en nu is ze zoooooo gelukkig, hij doet alles voor haar en ik weet zeker dat ze hem nooit voor iemand anders zou ruilen! (Ik ben en beetje jaloers)
Als je van hem houdt =====> Go for it!
mimouna007
11-03-2004, 14:16
Ik zit in het zelfde schuitje ik twijfel ook iedereen om me heen zegt dat ik gek ben als ik het niet doe. ALs ik m niet wil willen de anderen m wel zeggen ze. Hij heeft ook alles wat je in een man eigenlijk zoekt alleen t uiterlijk is niet zo geweldig.... IK denk dag en n8 wat ik moet doen maar ik kom er maar niet uit. help meee aub
Tasebhant
11-03-2004, 14:31
Origineel gepost door FalaQa
hoeveel korter?
ware liefde overwint alles
11 cm het is een groot verschil :maf:
Zij is zelfzeker en een sterke vrouw, ik denk dat ik de hele tijd zou denken dat andre mensen naar mij aan het kjiken zijn.
Zij is nu zwanger en ziet veel groter uit dan hem!
Maar ze zijn gelukkig :)
hamdulilah ;)
het is misscien een gekke vraag hoor, maar hoe doen ze dat als ze kussen of omhelzen enzo
Ik ben namelijk ook verliefd op een jongen die een stuk korter is dan mij
Je bent dus verliefd... ;)
En dat kussen en omhelzen.. Maak je daar niet druk om. Gaat allemaal vanzelf.. Je kan het niet leren.. Door het te doen zal je weten hoe dat moet
Tasebhant
11-03-2004, 14:54
hamdulilah ;)
het is misscien een gekke vraag hoor, maar hoe doen ze dat als ze kussen of omhelzen enzo
Ik ben namelijk ook verliefd op een jongen die een stuk korter is dan mij
Hij heeft r schijt aan hij streelt haar de hele tijd en noemt haar van alles en nog wat, ze zijn echt schattig samen. :Iluvu:
Ze staan niet op open straat te kussen, maar ik heb wel gezien dat hij haar een knuffel geeft. Ik denk niet dat ze daarover denken.
Ik moet je een ding vertellen, Wallah naa dat ik hun heb gezien wil ik ook een zo'n man, iemand die alles voor mij doet. Zij was een keer naar familie gegaan in Belgie, naa een dag kreeg ze ruzie met haar nicht en voelde zich niet meer welkom. Ze heeft hem een keer gebeld en hij kwam meteen vanuit Nederland tien uur savonds het was vier uur rijden. Ze vertelde mij dat hij haar heeft getroost todat zij zich lekker voelde.
Echt man, als ik zo'n man krijg ga ik nooit meer klachen.
Tasebhant
11-03-2004, 15:02
precies, misschien dat daarom die gevoelens er zijn ;)
nee dan zou ik ook niet klagen nee
maar omdat ze dus in het begin twijfelde over de lengte dacht ik dat het misschien hier een rol speelde ;)
maar allah kemelliehoem belgeer
Ja in het begin wel, maar dat kwam omdat ze naar andre mensen luisterde.
Sucsess meisje, je moet je gevoelens volgen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.