Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik hou nie v mijn MOEDER

Pagina's : [1] 2 3 4

Tnawie
23-10-2002, 23:20

Ik hou meer van mensen als van dieren. ik herken mezelf beter in mensen. :( ik hou meer van mijn ras als van andere rassen. :( ik herken mezelf beter in mijn ras Ik hou meer van mijn fammilie als van mijn ras. :( Ik herken mezelf beter in mijn fammilie Ik hou meer van mijn gezin als van mijn fammilie. :( Ik herken mezelf beter in mijn gezin. Conclusie ik hou alleen van mezelf :( Wie is het ermee eens?

Chaimaa
23-10-2002, 23:25
Hier nog 1 :D :zwaai:

Fatomaat
23-10-2002, 23:28
Wat heeft je moeder hiermee te maken of was je dat stukje: ik hou meer van mezelf dan van me moeder........ vergeten? Dan wil dat nog niet zeggen dat je alleen van jezelf houdt maar ook van je moeder alleen meer van jezelf maargoed ik zit hier ook maar een beetje uit te vogelen hoe of wat, let maar niet op mij :D

Tnawie
23-10-2002, 23:30
Origineel gepost door Chaimaa Hier nog 1 :D :zwaai: Eindelijkeen lot genote :Iluvu:

Tnawie
23-10-2002, 23:31

Origineel gepost door Fatomaat Wat heeft je moeder hiermee te maken of was je dat stukje: ik hou meer van mezelf dan van me moeder........ vergeten? Dan wil dat nog niet zeggen dat je alleen van jezelf houdt maar ook van je moeder alleen meer van jezelf maargoed ik zit hier ook maar een beetje uit te vogelen hoe of wat, let maar niet op mij :D Laatste stuk ik hou meer van mezelf als van mijn gezin

Fatomaat
23-10-2002, 23:34
Oja ps wel van je mama houden hoor!! Vinden mamas altijd wel leuk geloof ik

Tnawie
23-10-2002, 23:38
Origineel gepost door Fatomaat Oja ps wel van je mama houden hoor!! Vinden mamas altijd wel leuk geloof ik Waarom houden wij eigenlijk van anderen. :confused: is het nie om het feit dat wij bang zijn om alleen te zijn (eenzame gevoelens). Of omdat we willen dat er iemand van ons gaat houden

Tnawie
24-10-2002, 14:02
Even voor alle duidelijkheid, de redeneerstapen hier boven zijn in strijd met wat ik voor de mens voel. Ik 'denk' altijd aan anderen voordat ik aan mezelf denk. Maar dat maakt mijn redenering nog nie ongeldig. :p Denk maar aan het feit, dat op de dag desoordeels wanneer jou moeder naar jou toekomt om vergeving of hassanaats van jou te krijgen. dat je gewoon Nee tegen haar zegt al weet je dat als je haar niet helpt zij naar de hel gaat.

emsoem
24-10-2002, 14:48
ik hou meer van andere mensen dan mij zelf...... =emsoem=

Tnawie
24-10-2002, 15:01
Origineel gepost door emsoem ik hou meer van andere mensen dan mij zelf...... =emsoem= is het niet zo dat de mens van natuur te zwak is om alleen te overleven. Wil je overleven, dan heb je andere mensen bij nodig. En om alle die mensen bij elkaar te houden, hebben wij, de mensheid, dingen als liefde, waarden en normen verzonen. De liefde die wij voor de medemens voelen is daarom niet puur maar noodzaak. De puur liefde is de liefde aan Allah

emsoem
24-10-2002, 15:04
Origineel gepost door TNAwie is het niet zo dat de mens van natuur te zwak is om alleen te overleven. Wil je overleven, dan heb je andere mensen bij nodig. En om alle die mensen bij elkaar te houden, hebben wij, de mensheid, dingen als liefde, waarden en normen verzonen. De liefde die wij voor de medemens voelen is daarom niet puur maar noodzaak. De puur liefde is de liefde aan Allah ja maar onze liefde aan allah is ook noodzakelijk hoor..... :rolleyes: want we willen toch allemaal wel een plaatsje in de hemel en dat gaat niet als je niet van allah houd.... :rolleyes: of heb ik dat mis???? =emsoem=

miss__1984
24-10-2002, 15:12
nou ik ben het er hellemaaaaal niet mee eens... !!!

Tnawie
24-10-2002, 15:13
Origineel gepost door emsoem ja maar onze liefde aan allah is ook noodzakelijk hoor..... :rolleyes: want we willen toch allemaal wel een plaatsje in de hemel en dat gaat niet als je niet van allah houd.... :rolleyes: of heb ik dat mis???? =emsoem= Ik heb het niet over de liefde van een moslim aan Allah, maar de liefde van een moemin aan Allah. De eerste is eerder uit noodzaak, de tweede meer uit het inzicht, dat alles hier op aarde niet meer is dan schijn is. En als je alle het schijn wegstreept dan is het veel makkelijker om de ware liefde te zien.

emsoem
24-10-2002, 15:19
Origineel gepost door TNAwie Ik heb het niet over de liefde van een moslim aan Allah, maar de liefde van een moemin aan Allah. De eerste is eerder uit noodzaak, de tweede meer uit het inzicht, dat alles hier op aarde niet meer is dan schijn is. En als je alle het schijn wegstreept dan is het veel makkelijker om de ware liefde te zien. maar als je alleen schijn kent dan ken je ware liefde toch niet??? je weet dan toch niet beter???? =emsoem=

emsoem
24-10-2002, 15:20

Origineel gepost door miss 17 nou ik ben het er hellemaaaaal niet mee eens... !!! kijk hier is al iemand die mij steunt ;) :D =emsoem=

Pagina's : [1] 2 3 4