Bekijk originele versie : ik hou nie v mijn MOEDER
Ik hou meer van mensen als van dieren.
ik herken mezelf beter in mensen. :(
ik hou meer van mijn ras als van andere rassen. :(
ik herken mezelf beter in mijn ras
Ik hou meer van mijn fammilie als van mijn ras. :(
Ik herken mezelf beter in mijn fammilie
Ik hou meer van mijn gezin als van mijn fammilie. :(
Ik herken mezelf beter in mijn gezin.
Conclusie ik hou alleen van mezelf :(
Wie is het ermee eens?
Fatomaat
23-10-2002, 23:28
Wat heeft je moeder hiermee te maken of was je dat stukje: ik hou meer van mezelf dan van me moeder........ vergeten?
Dan wil dat nog niet zeggen dat je alleen van jezelf houdt maar ook van je moeder alleen meer van jezelf maargoed ik zit hier ook maar een beetje uit te vogelen hoe of wat, let maar niet op mij :D
Origineel gepost door Chaimaa
Hier nog 1 :D
:zwaai:
Eindelijkeen lot genote :Iluvu:
Origineel gepost door Fatomaat
Wat heeft je moeder hiermee te maken of was je dat stukje: ik hou meer van mezelf dan van me moeder........ vergeten?
Dan wil dat nog niet zeggen dat je alleen van jezelf houdt maar ook van je moeder alleen meer van jezelf maargoed ik zit hier ook maar een beetje uit te vogelen hoe of wat, let maar niet op mij :D
Laatste stuk ik hou meer van mezelf als van mijn gezin
Fatomaat
23-10-2002, 23:34
Oja ps wel van je mama houden hoor!!
Vinden mamas altijd wel leuk geloof ik
Origineel gepost door Fatomaat
Oja ps wel van je mama houden hoor!!
Vinden mamas altijd wel leuk geloof ik
Waarom houden wij eigenlijk van anderen. :confused:
is het nie om het feit dat wij bang zijn om alleen te zijn (eenzame gevoelens). Of omdat we willen dat er iemand van ons gaat houden
Even voor alle duidelijkheid, de redeneerstapen hier boven zijn in strijd met wat ik voor de mens voel. Ik 'denk' altijd aan anderen voordat ik aan mezelf denk. Maar dat maakt mijn redenering nog nie ongeldig. :p
Denk maar aan het feit, dat op de dag desoordeels wanneer jou moeder naar jou toekomt om vergeving of hassanaats van jou te krijgen.
dat je gewoon Nee tegen haar zegt al weet je dat als je haar niet helpt zij naar de hel gaat.
ik hou meer van andere mensen dan mij zelf......
=emsoem=
Origineel gepost door emsoem
ik hou meer van andere mensen dan mij zelf......
=emsoem=
is het niet zo dat de mens van natuur te zwak is om alleen te overleven.
Wil je overleven, dan heb je andere mensen bij nodig. En om alle die mensen bij elkaar te houden, hebben wij, de mensheid, dingen als liefde, waarden en normen verzonen.
De liefde die wij voor de medemens voelen is daarom niet puur maar noodzaak.
De puur liefde is de liefde aan Allah
Origineel gepost door TNAwie
is het niet zo dat de mens van natuur te zwak is om alleen te overleven.
Wil je overleven, dan heb je andere mensen bij nodig. En om alle die mensen bij elkaar te houden, hebben wij, de mensheid, dingen als liefde, waarden en normen verzonen.
De liefde die wij voor de medemens voelen is daarom niet puur maar noodzaak.
De puur liefde is de liefde aan Allah
ja maar onze liefde aan allah is ook noodzakelijk hoor..... :rolleyes:
want we willen toch allemaal wel een plaatsje in de hemel en dat gaat niet als je niet van allah houd.... :rolleyes:
of heb ik dat mis????
=emsoem=
miss__1984
24-10-2002, 15:12
nou ik ben het er hellemaaaaal niet mee eens... !!!
Origineel gepost door emsoem
ja maar onze liefde aan allah is ook noodzakelijk hoor..... :rolleyes:
want we willen toch allemaal wel een plaatsje in de hemel en dat gaat niet als je niet van allah houd.... :rolleyes:
of heb ik dat mis????
=emsoem=
Ik heb het niet over de liefde van een moslim aan Allah, maar de liefde van een moemin aan Allah. De eerste is eerder uit noodzaak, de tweede meer uit het inzicht, dat alles hier op aarde niet meer is dan schijn is.
En als je alle het schijn wegstreept dan is het veel makkelijker om de ware liefde te zien.
Origineel gepost door TNAwie
Ik heb het niet over de liefde van een moslim aan Allah, maar de liefde van een moemin aan Allah. De eerste is eerder uit noodzaak, de tweede meer uit het inzicht, dat alles hier op aarde niet meer is dan schijn is.
En als je alle het schijn wegstreept dan is het veel makkelijker om de ware liefde te zien.
maar als je alleen schijn kent dan ken je ware liefde toch niet???
je weet dan toch niet beter????
=emsoem=
Origineel gepost door miss 17
nou ik ben het er hellemaaaaal niet mee eens... !!!
kijk hier is al iemand die mij steunt ;) :D
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.