jaliel
04-01-2009, 00:19
ELKE KEER WEER DOME OPMERKINGEN OVER MAAGDELIJKHEID & VERLEDEN waarom word er altyd zo punt van gemaakt ,en vergeet men dat niemand perfect is in dunja en waarom moet wel meisje maagd zijn en jonge mag hem zelfs in een gat steken die te vies voor een ezel zelfs is en daar wordt niet naar gekeken? is het omdat een meisje zwanger kan raken of daarna in bed minder gevoelig is ? of omdat ze dan opener is ? dacht het niet en mensen kom op yo laat iedereen in zijn waarden en normen en begin je iets met iemand ga dan niet naar verleden kijken en der in putteren kijk liever naar de toekomst want die heeft heel wat goeds en voor alle duidelijkheid de maagdheid in islam telt voor man en vrouw en niet alleen voor vrouw dus ga niet op islam goeien en voor wie het weten wil mij zelf kan me geen bal schelen of later me vrouw maagd is of niet en zal niet eens vragen want zelf ben ik ook niet maagd en wat famillie betreft hallo ik leef me eigen leven dan en dat is tussen haar en mij en dat ze dan iemand anders voor mij heeft gehad , dat was voor dat ze dan met mij getrouwd is en niet belangrijk goede advies leef jullie leven ga niet denken van die zegt dat of heeft dit gehoord want wie roddels gelooft is de zelfde als de dwaas die de dwaas volgt en zal nooit tevreden met zijn relatie of huwelijk zijn . BEGRIJP ME GOED IK WEET EN HEB BESEF VAN DAT IN ISLAM ZOWEL MAN ALS VROUW MAAGD MOETEN ZIJN MAAR WE LEVEN EENMAAL IN DUNJIA EN LAND WAAR DINGEN IN GEBEUEREN maar allah vergeeft wanneer je berouw toont toch en wanneer men een huwlijk aangaat dan is men een nieuwe levens weg en manier ingetreden , want hoe kan je iemand van wie je houdt en leven mee delt der aan kijken wat in verleden is gebeurt of wanneer je ruzie hebt die gene pijn doen zijn verleden tegen haar of hem te gebruiken , allah swtl heeft je bij elkaar gebracht en je smeek bede om je geliefde te vinden verhoord en als dank voor allah swtl barmhartigheid ga je juist de relatie of huwelijk breken als het ware , iedereen weet dat wanneer een glas gebroken is die altijd zichtbare schade zal vertonen en toch zijn wij marokkanen alleen maar bezig te voordelen en te breken weet wat je zegt tegen een andere zelfs al zijn het woorde maar want hoe erg ben je als je iemand op zijn fouten beoordeelt of veroordeelt en niet je beseft dat jij zelf ook genoeg fouten hebt begaan en die vermom je onder dat je toen anders was en nu heel anders bent en meeste was niet jou schuld dat is gewoon een uitvlucht of een excusus om een andere te veroordelen of om er over te roddelen.