Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uiterlijk en leeftijd spelen wel een rol

Pagina's : [1] 2 3 4

Bachelorette
11-03-2004, 02:52

bij het kiezen van je huwelijkspartner? mee eens? of niet mee eens? LICHT TOE :D

CouchMan
11-03-2004, 03:14
Leeftijdsracist!!

Bachelorette
11-03-2004, 03:19
Origineel gepost door CouchMan Leeftijdsracist!! Blijf jij maar lekker op je luie achterste zitten wil je! ik vraag iest in het ALGEMEEN niks persoonlijks aan :rolleyes:

CouchMan
11-03-2004, 03:27
Origineel gepost door Bachelorette Blijf jij maar lekker op je luie achterste zitten wil je! ik vraag iest in het ALGEMEEN niks persoonlijks aan :rolleyes: Ohw ohw ohw... Hier gaan we weer... What the f u c k bazel jij nou weer... Eerst kom je met je O zo f u c k i n g stomme vraag om meningen aan te horen of leeftijd en uiterlijk een rol speelt... Stupid B i t c , laat me het woordje niet afmaken... Laten we het op een onwetend kind houden.... En ik zie jou ook niet hard werken, Domme Marokkaanse Koe. Je zit op dit moment net zo lui op je dikke reet, als ik dat doe.. Maar bluf zeker te weten dat mijn ass niet zo groot als die van jou is... Je hebt waarschijnlijk een drukverdeler nodig, van het uren achter je pc zitten. Heb je al je mannetje gevonden op het internet? Lukt niet heh meissie? Geen nood... Geef je emailtje maar... Ik ken nog een paar wanhopige illegale marokkaantjes die niet echt een kei waren in het HOZZELEN van Marokkaanse Mediteraanse Schoonheden... Waar jij waarschijnlijk niet onder valt, met je dikke ass... Sweet dreams... Afz. CouchMan

Chatefemqemamu
11-03-2004, 03:28

:lol: hozzelen heerst!

Bachelorette
11-03-2004, 03:29
Origineel gepost door CouchMan Ohw ohw ohw... Hier gaan we weer... What the f u c k bazel jij nou weer... Eerst kom je met je O zo f u c k i n g stomme vraag om meningen aan te horen of leeftijd en uiterlijk een rol speelt... Stupid B i t c , laat me het woordje niet afmaken... Laten we het op een onwetend kind houden.... En ik zie jou ook niet hard werken, Domme Marokkaanse Koe. Je zit op dit moment net zo lui op je dikke reet, als ik dat doe.. Maar bluf zeker te weten dat mijn ass niet zo groot als die van jou is... Je hebt waarschijnlijk een drukverdeler nodig, van het uren achter je pc zitten. Heb je al je mannetje gevonden op het internet? Lukt niet heh meissie? Geen nood... Geef je emailtje maar... Ik ken nog een paar wanhopige illegale marokkaantjes die niet echt een kei waren in het HOZZELEN van Marokkaanse Mediteraanse Schoonheden... Waar jij waarschijnlijk niet onder valt, met je dikke ass... Sweet dreams... Afz. CouchMan :lol: Ga spelen met jezelf ouwe :hihi: DAAAAG ps. frustraties uiten is goed :goedzo: alleen dat gescheld vergeef ik je niet :zwaai:

CouchMan
11-03-2004, 03:31
Er is ook nergens lol meer te beleven... Saaie kut!!

Bachelorette
11-03-2004, 03:32
Origineel gepost door CouchMan Er is ook nergens lol meer te beleven... Saaie kut!! :rolleyes:

CouchMan
11-03-2004, 04:04
:schrik2: Zo F u c k i n g boring ben jij, Mijn mond valt er zelfs van open...

berbers_meid
11-03-2004, 07:08
Origineel gepost door CouchMan :schrik2: Zo F u c k i n g boring ben jij, Mijn mond valt er zelfs van open... petje af man je bent echt goed in dissen niet slecht voor een amsterdamer de mazzel ouwe ;) :zwaai: :giechel:

soulfa
11-03-2004, 08:35
wat was de vraag ookal weer??????

MocroSiham
11-03-2004, 10:01
Hahahahaha....3la gekke mensen Tuurllijk speelt het een rol?? Ik bedoel...als een jong meisje... wat wil je nou liever?? Met een leuke jonge man trouwen... of met zo'n ouwe stok, die niet eens zelf zijn behoeft op de wc kan doen?!?!?!? Nou.... duidelijk dus, tuurlijk speelt het een rol, mee eens :D ..::..Siham..::..

RitaMaria
11-03-2004, 10:07
Niet alleen het uiterlijk speelt een grote rol bij mij (ben namelijk erreg gevoelig voor het mannelijk schoon.:stout: ) Het mannetje moet ook tegen een 'stootje' kunnen; ik ben verschrikkelijk moeilijk..

Bachelorette
11-03-2004, 11:02
Origineel gepost door berbers_meid petje af man je bent echt goed in dissen niet slecht voor een amsterdamer de mazzel ouwe ;) :zwaai: :giechel: Dr moet heel wat bij komen vind ik wil je dit dissen noemen :rolleyes: hijs niet meer dan een amateur :zwaai:

Bachelorette
11-03-2004, 11:04

Origineel gepost door RitaMaria Niet alleen het uiterlijk speelt een grote rol bij mij (ben namelijk erreg gevoelig voor het mannelijk schoon.:stout: ) Het mannetje moet ook tegen een 'stootje' kunnen; ik ben verschrikkelijk moeilijk.. Dame die weet, doet en krijgt wat ze wil :D :goedzo: Ik hoop dat je mannetje dat wel aankan :D

Pagina's : [1] 2 3 4