Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Te veel pijn ...............

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Tsjalouta
10-03-2004, 22:54

salaam, Tijdje lang al, zit ik alle forums te lezen die over liefde en relatie's gaan. IK vind het heel erg leuk om al die verschillende meningen te lezen en interessant hoe de meeste mensen over bepaalde dingen denken. Maar 1 ding wat mij opviel bijna iedereen is het mee eens dat een meisje maagd moet blijven tot haar huwelijksnacht. Dat is nou juist mijn probleem, ik ben helaas geen maagd meer. Ik zal jullie alles vertellen van top tot teen. Ik ben een meisje die altijd spontaan is, vrolijk, heb gevoel voor humor en ben vooral een makkelijk denker. Mijn uiterlijk is nou mijn probleem, ik ben best mooi en heb een pracht van een figuur. De meeste meisjes zouden zeggen " je moet toch blij zijn met zoiets" maar nee, want door mijn uiterlijk trek ik helaas te veel mannen aan. (meestal de verkeerde) Toen ik 16 werd, heb ik het meegemaakt dat ik verkeerde vent heb aagetrokken. Ik heb een Nederlandse man leren kennen. Hij was mooi, breed (gespierd), rijk, lief (dat dacht ik) en hij was 29 jaar. Als je aan het puberen ben, denk je vaak niet met je verstand, maar met je gevoel helaas. Jan (is niet zijn echte naam) vroeg aan mij of ik naar zijn bedrijf kwam om te zien hoe het was en wat ze daar maken. Ik was heel erg blij " wow Jan wil dat ik naar hem toega, oowww stel je voor als ik met hem ga trouwen wat zullen mijn nichten jaloers op me zijn. Hij is gewoon de man van mijn dromen, van bijna elk meisje trouwens" Zo dacht ik erover. Toen was het zover, ik was op zijn bedrijf. Hij liet me alles zien. Totdat we bij een kamer kwamen die geen ramen had. Er lag alleen een handdoek........... Jan doet de deur opslot. " Yes, alleen ik en Jan, dat is toch niet te geloven, ik droom" dacht ik, maar snel werd mijn droom een nachtmerrie die ik nooit zal vergeten en die mijn hele leven heeft verpest. Jan begon mij te zoenen en ik zoende hem terug. Maar opeens merkte ik dat hij meer dan alleen zoenen wou. Ik stopte ff en zei tegen hem, dat ik niet verder wil en dat ik naar huis wil. Het enige wat ik heel erg duidelijk kon verstaan is dat hij zei " je hebt echt gevoel voor humor". Vanaf toen hoorde ik alleen mijn eigen geschreeuw en voelde ik alleen de pijn. Hoe hard hij mij op de grond kreeg. Hoe ruw hij mijn broek open deed en vooral toen hij mij verkrachtte......... voelde net als of ik elk moment dood kon gaan. Het duurde 5 minuten ongeveer, maar voor mij gevoel was elk minuut een uur en elk seconde een minuut.......... Toen hij klaar was, mocht ik opstaan en mezelf gaan wassen, maar wat ik daar zag.....bloed... bloed...bloed....bloed..overal... ik heb nog nooit in mijn leven zo hard gehuild...zo hard geschreeuwt. Ik hem al mijn familienamen opgenoemd, Allah (swt) staan roepen......maar niemand die mij kon horen... Die k l o o t z a k stond me daar aan te kijken net als of ik gek was. Ik werd ook gek, van de pijn die ik nu nog steeds voel. Ik ging mezelf wassen en hem mijn kleren aangedaan. Meteen ging ik weg naar huis. Onderweg dacht ik dat iedereen kon zien dat ik geen maagd meer was. Ik schaamde me dood en durfde mensen niet aan te kijken. Na die dag, is mijn leven totaal veranderd..Omdat ik vaak huilde als ik thuis was, ging ik vaak weg en bleef laat weg. Contact met mijn ouders is verslechterd en op school, kon ik me niet meer concentreren, was te vaak met mijn gedachtes bij hem en hoe hij mij dit allemaal aan kon doen. Ben hierdoor ook veel vriendinnen kwijtgeraakt, omdat ze mij raar begonnen te vinden. Maar dat vond ik niet zo erg, want ik kreeg snel andere vriendinnen bij. Maar mijn maagdelijkheid die ik had, ben ik voor altijd kwijt en die kan ik niet meer terughalen. De pijn die ik heb gevoeld, wens ik zelfs mijn vijand niet. Sindskort heb ik contact met een goeie marokaanse jonge, maar wat ik wil weten, moet ik het nu aan hem vertellen dat ik geen maagd meer ben of wel. Want ik heb slechte ervaring ermee als ik zeg, Nee ik ben geen maagd!!!!! Graag alleen serieuze reactie's en geen lullige reactie's heb genoeg pijn gevoeld..... wil alleen steun en liefde op dit moment. Liefs, Yasmina Als hij de man is waar jij op hebt zitten wachten dan komt het hele verhaal ervan zelf wel uit op een dag. Alleen moet jij wel het gevoel hebben dat je hem kan vertrouwen. Je instinct zal je vertellen wanneer het juiste moment is. Sterkte met alles.

Nassimatje
10-03-2004, 23:01
Wooooww wat erg meid...Ik wens je veel sterkte verder, maar onthou 1 ding goed.....eerlijkeid duurt het langst. Dus zeg het gewoon tegen die jonge waar je nu contact mee hebt en het komt insa'Allah goed...

antwerp_girl
10-03-2004, 23:10
salaam meisje ik hoop echt dat alles goed gaat met je en dat je pijn mag verminderen inchallah en inderdaad niemand vrdiend zon zulke pijn. ik heb hier veel forums gelezen en heb vaak te doen met onze broers en zussen maar jou verhaal meisje heeft mij doen huilen.. uit de grond van mijn hart wens ik jou veel geluk en geduld ook met je niewe vriend. doe het rustig en laat je hart spreken zeg het hem wanneer je er klaar voor bent en denk zelf dat hij jou zal willen helpen om de pijn te verminderen... het ligt in jou handen hou je sterk en groeten ma salama

Mardia
10-03-2004, 23:25
Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen ya Ogti. Ik ga jou niet beoordelen en zeker niet op je fouten.That's is up to Allah. Nu even terug op je vraag. Ik vind dat je het hem wel moet vertellen. Misschien moet je hem niet echt alles in details vertellen zoals dat je hem ook wou terug zoenen en blij was dat je met hem alleen was. Maar vertel het hem wel. Ik neem aan dat jullie ook wel serieuze plannen hebben en daar kan je niet aan beginnen met leugens. Uiteindelijk komt hij het toch te weten. Ik hoop voor je dat het een wal enas is en het zal begrijpen. Anders is hij jou niet waard. Onthou wel dat li ghaj kon, ghaj kon. Alles is almateb, dus heb gewoon geduld ya ogti. Allah i3awnek, Ma3a salama

AbaHoeCh
10-03-2004, 23:29

Origineel gepost door Just_amira salaam, Tijdje lang al, zit ik alle forums te lezen die over liefde en relatie's gaan. IK vind het heel erg leuk om al die verschillende meningen te lezen en interessant hoe de meeste mensen over bepaalde dingen denken. Maar 1 ding wat mij opviel bijna iedereen is het mee eens dat een meisje maagd moet blijven tot haar huwelijksnacht. Dat is nou juist mijn probleem, ik ben helaas geen maagd meer. Ik zal jullie alles vertellen van top tot teen. Ik ben een meisje die altijd spontaan is, vrolijk, heb gevoel voor humor en ben vooral een makkelijk denker. Mijn uiterlijk is nou mijn probleem, ik ben best mooi en heb een pracht van een figuur. De meeste meisjes zouden zeggen " je moet toch blij zijn met zoiets" maar nee, want door mijn uiterlijk trek ik helaas te veel mannen aan. (meestal de verkeerde) Toen ik 16 werd, heb ik het meegemaakt dat ik verkeerde vent heb aagetrokken. Ik heb een Nederlandse man leren kennen. Hij was mooi, breed (gespierd), rijk, lief (dat dacht ik) en hij was 29 jaar. Als je aan het puberen ben, denk je vaak niet met je verstand, maar met je gevoel helaas. Jan (is niet zijn echte naam) vroeg aan mij of ik naar zijn bedrijf kwam om te zien hoe het was en wat ze daar maken. Ik was heel erg blij " wow Jan wil dat ik naar hem toega, oowww stel je voor als ik met hem ga trouwen wat zullen mijn nichten jaloers op me zijn. Hij is gewoon de man van mijn dromen, van bijna elk meisje trouwens" Zo dacht ik erover. Toen was het zover, ik was op zijn bedrijf. Hij liet me alles zien. Totdat we bij een kamer kwamen die geen ramen had. Er lag alleen een handdoek........... Jan doet de deur opslot. " Yes, alleen ik en Jan, dat is toch niet te geloven, ik droom" dacht ik, maar snel werd mijn droom een nachtmerrie die ik nooit zal vergeten en die mijn hele leven heeft verpest. Jan begon mij te zoenen en ik zoende hem terug. Maar opeens merkte ik dat hij meer dan alleen zoenen wou. Ik stopte ff en zei tegen hem, dat ik niet verder wil en dat ik naar huis wil. Het enige wat ik heel erg duidelijk kon verstaan is dat hij zei " je hebt echt gevoel voor humor". Vanaf toen hoorde ik alleen mijn eigen geschreeuw en voelde ik alleen de pijn. Hoe hard hij mij op de grond kreeg. Hoe ruw hij mijn broek open deed en vooral toen hij mij verkrachtte......... voelde net als of ik elk moment dood kon gaan. Het duurde 5 minuten ongeveer, maar voor mij gevoel was elk minuut een uur en elk seconde een minuut.......... Toen hij klaar was, mocht ik opstaan en mezelf gaan wassen, maar wat ik daar zag.....bloed... bloed...bloed....bloed..overal... ik heb nog nooit in mijn leven zo hard gehuild...zo hard geschreeuwt. Ik hem al mijn familienamen opgenoemd, Allah (swt) staan roepen......maar niemand die mij kon horen... Die k l o o t z a k stond me daar aan te kijken net als of ik gek was. Ik werd ook gek, van de pijn die ik nu nog steeds voel. Ik ging mezelf wassen en hem mijn kleren aangedaan. Meteen ging ik weg naar huis. Onderweg dacht ik dat iedereen kon zien dat ik geen maagd meer was. Ik schaamde me dood en durfde mensen niet aan te kijken. Na die dag, is mijn leven totaal veranderd..Omdat ik vaak huilde als ik thuis was, ging ik vaak weg en bleef laat weg. Contact met mijn ouders is verslechterd en op school, kon ik me niet meer concentreren, was te vaak met mijn gedachtes bij hem en hoe hij mij dit allemaal aan kon doen. Ben hierdoor ook veel vriendinnen kwijtgeraakt, omdat ze mij raar begonnen te vinden. Maar dat vond ik niet zo erg, want ik kreeg snel andere vriendinnen bij. Maar mijn maagdelijkheid die ik had, ben ik voor altijd kwijt en die kan ik niet meer terughalen. De pijn die ik heb gevoeld, wens ik zelfs mijn vijand niet. Sindskort heb ik contact met een goeie marokaanse jonge, maar wat ik wil weten, moet ik het nu aan hem vertellen dat ik geen maagd meer ben of wel. Want ik heb slechte ervaring ermee als ik zeg, Nee ik ben geen maagd!!!!! Graag alleen serieuze reactie's en geen lullige reactie's heb genoeg pijn gevoeld..... wil alleen steun en liefde op dit moment. Liefs, Yasmina Heb je die Jan niet aangeklaagt ofzo? Want je was toen nog minderjarig dus zoiets is zeker wel een ernstig probleem als die Jan nu nog altijd 'vrij' rond loopt op straat!

contradiction
10-03-2004, 23:38
Natuurlijk was het verkeerd dat je met die man meeging, iedereen maakt fouten (en vooral in de puberteit denk je niet altijd helder na helaas) en sommige trekken daar lering uit. Maar dat je verkracht bent kan je niet helpen, jij wilde tenslotte geen sex met hem. Ik hoop inshaallah dat jouw toekomstige echtgenoot dat in zal zien, En ik vind dat je het verleden achter je moet kunnen laten en met een schone lei beginnen, helaas hebben (marokkaanse) jongens daar meestal moeite mee wanneer het op de meiden aankomt Alsnog vind ik dat je t moet vertellen, maar pas wanneer je zeker weet dat jullie zullen trouwen, Ik hoop inshaallah het beste voor je en meid, wanneer je toekomstige jou om jouw verleden afwijst treur dan niet te lang, je komt inshaallah de ware wel tegen. sraam

Tasebhant
11-03-2004, 00:08
Origineel gepost door AbaHoeCh Heb je die Jan niet aangeklaagt ofzo? Want je was toen nog minderjarig dus zoiets is zeker wel een ernstig probleem als die Jan nu nog altijd 'vrij' rond loopt op straat! Ja dat vraag ik me ook af, ik snap zulke meisjes niet.....Ik zou meteen naar mijn ouders en politie gaan. En mijn broers zou hem meteen afmaken======>het wraak is zoet! :)

minora
11-03-2004, 13:12
Als je het hem verteld zal ook alles naar boven komen. Zorg er voor dat je het zelf een plek in je leven hebt gegeven. Als je serieus bent met die jongen, moet je het hem vertellen Veel sterkte meid

soulfa
11-03-2004, 13:21
echt vreselijk, heb je wel hulp van een maatschappelijk werkster??? Dat heb je echt wel nodig na zoiets vreselijks. En die jongen hoef je nu toch niks te vertellen, dat komt later wel als jullie echt een hechte band hebben. zolang je twijfelt moet je hem niks vertellen, als hij echt de ware is, dan kun je aslnog alles vertellen. En ik begrijp best dat je niks hierover met je familie hebt gedeeld, de Marokkanen zijn vreselijk in dit soort dingen. Maar meid, weet dat je niet de enige bent, als je eens wist hoeveel Marokkaanse meisjes sexueel misbruikt worden. Je moet hulp zoeken ookal denk je dat je het nu allemaal aan kan, er kan een tijd komen dat je het er heel moeilijk mee gaat krijgen. groetjes soulfa

Tasebhant
11-03-2004, 13:22
Origineel gepost door Just_amira Meid, denk je nou echt dat ik daar niet over heb gedacht. Ik denk er namelijk nu nog steeds aan. Maar als ik het ga vertellen, mijn ooms en mijn broers maken hem dood. Ik meen het ze maken hem echt dood gewoon. Punt 1: iedereen weet dat ik dan Hajala (geen maagd) ben. Punt 2: krijg van niemand respect meer Punt 3: Mensen houden van slecht nieuws, dus ze gaan roddelen, dag en nacht alleen over mij. Dus toen dacht ik, ik moet strek zijn en mijn eigen probleem oplossen. Punt1: Ja je bent hajala, maar jij ging niet vrijwillig met hem in bed DUS HET IS JOUW SCHULD NIET!!! Daarom was het beter geweest als je meteen naar jouw ouders en de politie ging! Je denkt daar aan, maar dat helpt niet, nu is het misschien te laat, als ik het goed lees is het een tijdje geleden gebeurd. Hij is een verkrachter en hij verdiend in een rolstool te zitten. En hij zou dan nooit meer met een marokkaanse meisje knooien! Jij hebt niks verkeerd gedaan, en als die maroc biatches wou roddelen laat ze maar roddelen. Hun hebben ook dochters, het is geen schande om verkracht te zijn, maar het wordt pas een schande als je daarover zwijgt =====> mensen zou dan pas denken dat je iets te verbergen hebt! En dat je die verkrachting als een excuus gebruikt! Van wie heb je respect nodig???????????, behalve jouw ouders zussen en broers.. Jouw familie houden van jouw en ik denk dat ze jou zouden steunen! Voor de rest moet je schijt aan hebben, mensen willen zowiezo niet het beste voor jouw! Juist in zulke situaties kom je achter wie echt van je houdt! En zoals je al hebt gelezen, jouw toekomstige man zou daar begrip voor tonen als hij een echte man is. Ik denk dat hij trots zou zijn als hij ook wist dat je die klootzak in gevangenis had gezet! ====> Maar het is misschien te laat waar zijn de bewijzen?????

Tasebhant
11-03-2004, 13:43
Origineel gepost door Just_amira Daar ben ik het helemaal mee eens... ik heb geen bewijzen meer. Daardoor krijg ik ook meer en meer schuldgevoel. Ooit denk ik, waren maar camera's ofzo en werd het opgenomen, had ik nergens zorgen om hoeven te maken als ik hem wou aanklagen...maar diep in mezelf weet ik dat Allah (swt) alles heeft gezien en hem zal straffen. Allah swt zal hem zeker straffen Insjallah. Ik ben kwaad echt kwaad dat zo'n sukkel zomaar met zn leven mag doorgaan wie da fakk denkt hij nou dat hij is??? Hij denkt zeker dat hij alle moslim meisjes zomaar kan pakken :kwaad: Ja je hebt een fout gemaakt met het zwijgen, maar Wallah als het mij was zou ik iemand betalen om hem inelkaar te trappen, gewoon zorgen dat als ik hem volgende keer zie dat hij in een rolstool zit! En dan lekker vorbij lopen met een glimlach op mijn gezicht! En wat jou vriend betrefd, nog niet vertellen tot dat je weet dat hij niks zegt! Misschien is hij niet echt serieus, als je het tegen hem verteld kan het zo zijn dat hij het verder verteld! Dan is al dat zwijgen voor niks geweest!

LHBIBAA
11-03-2004, 13:53
Just_amira ik vind dat je het hem moet vertellen, maar je moet wel al een lange tijd een relatie hebben!want je moet hem eerst vertrouwen! je moet hem vertellen dat je ooit verkracht bent geweest, en zelfs ALLAH GAFOUR OU RAHIEM dus waarom zou je vriend het ook niet doen! je hebt een heel trauma meegemaakt, en misschien heeft de jongen al gemerkt dat je een beetje afstandelijk bent en niet zo makkelijk iemand vertrouwd! dan gaat hij misschien wel denken wat is haar toch ooit overkomen wat haar maakt tot wat ze vandaag is? maar als je het hem verteld geef hem dan de tijd om het te laten bezinken! het is niet makkelijk om het hem te vertellen! ik kan je ook zeggen dat je het hem niet moet vertellen en gewoon een herstel operatie moet nemen! maar als jij er niet overheen bent dan zal zo'n geheim altijd tussen jullie instaan! bidt en vraag ALLAH IE GIR WA IE GTAR LIEK! (LAAT ALLAH JE HELPEN DE BESTE KEUZE VOOR JE MAKEN)

Allure_80
11-03-2004, 18:11
Oh meid, ik vind dit zoooo erg voor je! Echt, dit is zó bruut, zo vreselijk. En je hebt deze hel helemaal alleen doorstaan?! Jeetje mina! Wat je vraag betreft: Ik zou ermee wachten hem het te vertellen. Ik weet niet hoe lang je hem kent, maar als ik jou was, zou ik er eerst voor zorgen om een goed vertrouwen als basis te hebben. Verder kun je zijn mening peilen door hem simpelweg te vragen hoe hij over dit soort misdrijven denkt. En nog iets: deze jongen moet weten dat hij, Insha'allah, rijkelijk wordt beloond als hij met jou verder wilt. Hij geeft je als het ware een kans. Tuurlijk Allah is de Enige die mensen kansen geeft en ontneemt. Maar wat ik hier probeer te zeggen, is dus dat deze jongen dan verder kijkt dan alleen een maagden'vlies'. Hij trouwt met je, zorgt voor je, geeft je bescherming en dat is iets waar elke vrouw recht op heeft. En verder wil ik je zeggen dat je je niet al teveel moet focussen op mensen en hun culturele gedachtegang. Vanuit hun gedachtes ben je allang afgeschreven, simpelweg omdat je geen maagd meer bent. Hoe je je maagdelijkheid bent verloren, doet er dan niet toe. Maar guess what: vanuit de Islam ben je echt niet afgeschreven, ECHT NIET! Ik zou zeggen: richt je op Allah. Alleen Hij kan ervoor zorgen dat je pijn draaglijker wordt; alleen Hij kan je uit je lijden, uit je pijn, uit je verdriet verlossen; alleen Hij kan je een goede Moslimman je pad laten kruisen. Richt je tot Hem, Vertrouw op hem en alles komt dan goed, Insha'Allah. Ik wens je uit de grond van mn hart alle sterkte en moed toe. En vergeet niet dat je sterker bent dan je denkt. Veel liefs, Allure

Nassimatje
11-03-2004, 20:14
Origineel gepost door Just_amira Dank je wel Allure_80 en hasnilamour, Mooi gezegd!!!!!!!! je moet eens weten, wat een opluchting dit voor mij is......alleen er is nog 1 vraag dat door mijn hoofd spookt..... Als ik later wil gaan trouwen, moet ik echt een verklaring bij de dokter halen, dat ik maagd ben of niet????? pleaassee wie weet hiervan wat meer van... :( nee man, volgens mij hoef je zo'n verklaring helemaal niet te halen... :confused:

ik_oke_is
11-03-2004, 23:03

ik geloof je niet , 99/100 keer hebben die wijven gewoon met hun benen opengelegen en komen ze dan met een zielig verhaaltje liefst van zogenaamd jaren geleden maar goed vind heel erg voor je

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7