Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie zijn het minst te vertrouwen?

Pagina's : [1] 2

ezinrify
23-10-2002, 21:08

ik vroeg me af, wie zijn nou eigenlijk in het algemeen het minst te vertrouwen op het gebied van relaties, zijn het nou de mannen of de vrouwen? ik ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen, ik hoor het graag van zowel meiden als jongen...........

jimpie
23-10-2002, 21:28
I really don't know :confused:

Tangerio
23-10-2002, 21:55
Origineel gepost door ezinrify ik vroeg me af, wie zijn nou eigenlijk in het algemeen het minst te vertrouwen op het gebied van relaties, zijn het nou de mannen of de vrouwen? ik ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen, ik hoor het graag van zowel meiden als jongen........... hahahahaha de mannen! Helaas :giechel: :rolleyes:

ezinrify
23-10-2002, 21:55
HAHAHAHAHAAH........LEUK! DAAR KAN IK NOU OM LACHEN!

Dida
24-10-2002, 00:15

BULL.SHIT

xxTigerxx
24-10-2002, 09:08
Open voortaan een zinvolle Topic! want dit slaat nergens op! OVERAL zitten er rotteappels..

ezinrify
24-10-2002, 21:27
xxtigerxx het gaat me om de ervaringen van mensen zelf,daar ben ik benieuwd naar meer niet, en NATUURLIJK heeft elke ras/volk zo zijn eigen rotte appels,maar we mogen toch naar een mening vragen?? en uiteindelijk ook uiten. of niet??

xxTigerxx
25-10-2002, 01:45
Origineel gepost door ezinrify xxtigerxx het gaat me om de ervaringen van mensen zelf,daar ben ik benieuwd naar meer niet, en NATUURLIJK heeft elke ras/volk zo zijn eigen rotte appels,maar we mogen toch naar een mening vragen?? en uiteindelijk ook uiten. of niet?? denk niet dat veel erop gaan reageren...maaruh goodluck!! ik ben stil!

flexiegirl
25-10-2002, 15:08
Salaam, Ik kan geen keus maken. Ieder mens is anders. Dat kun je niet baseren op geloof,cultuur of afkomst. Dus kom maar met een andere vraag. Want uit deze enquete zul je geen goede uitkomst krijgen. Ieder heeft zijn of haar mening hierover. Ma3a salamaaa :zwaai:

ezinrify
25-10-2002, 15:38
nogmaals het gaat hierbij om je eigen ervaring en niet om een vooroordeel, dus niet stemmen op basis van wantrouwen,maar op basis van wat jij in het dagelijks leven hebt mee gemaakt!!! en als je geen ervaring hebt met de boven staande groeperingen moet je ook niet stemmen!

DieselGirly
27-10-2002, 01:01
IK DENK DE BLACKA'S EN DE MOCRO'S.........het minst te vertrouwen in relaties............MET DE NADRUK DENK IK!!

zolikha
28-10-2002, 14:22
ik vind ze allemaal niet te vertrouwen :p

Lady_moi
28-10-2002, 20:06
ik snap die topic niet,jullie marokanen zitten altijd bezig over ja ze scheren ons allemaal van1kam.maar je beseft niet dat je er zelf mee bezig bent.het is nie omda 1 turk of nederlander je vertrouwen heeft geschonden dat ze allemaal zo zijn se

ezinrify
04-11-2002, 22:07
als ik tot nu toe naar de POLL kijk dan zie ik dus, dat wij marokkanen elkaar niet vertrouwen!! ...........toch?...........dan zal ik hierbij ook gelijk zeggen: een beter milieu begint bij je zelf! nou dames en heren dat wordt hard werken aan het vertrouwen tussen ons zelf ,want als wij elkaar niet vertrouwen zoals de POLL aangeeft dan moeten we ook niet klagen dat andere nationaliteiten ons niet vertrouwen!!...........toch?

ezinrify
05-11-2002, 18:33

ach........ als je toch zo kortzichtig over ons denkt, dan kan ik alleen maar zeggen; beste meid wees niet bang er zijn genoeg meiden waar je mee om kan gaan of misshien zelfs een relatie mee kan beginnen!! ik bedoel voor jou is er toch geen jongen weg gelegd want je denkt dat we allemaal niet te vertrouwen zijn!! dus............

Pagina's : [1] 2