Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Cyberruzie ..............

Pagina's : [1] 2

Wamen
23-10-2002, 21:08

Na lang afwezig te zijn kom ik hier terug en wat zie ik ...... de éne ruzie na de ander ..... het lijkt wel jerry springer show .... De éne word uitgemaakt voor dat .... de andere voor een domme trien .... waar gaat dit nog naar toe vraag ik me af .... het is hier echt beneden onder paal gegaan sinds ik hier weg ben gegaan ..... waar is de sfeer ...... En dan vooral op dating als iemand een partner zoekt en eisen stelt ... of voorkeuren heeft .... wat die uitgemaakt voor ik weet niet wat .... en afegekraakt .... Voor die mensen zou ik willen zeggen als je het niet aanstaat wat die persoon zoekt in een partner reageer a.u.b. dan niet zo simpel

tetouania_zina
23-10-2002, 21:10
Origineel gepost door Wamen Na lang afwezig te zijn kom ik hier terug en wat zie ik ...... de éne ruzie na de ander ..... het lijkt wel jerry springer show .... De éne word uitgemaakt voor dat .... de andere voor een domme trien .... waar gaat dit nog naar toe vraag ik me af .... het is hier echt beneden onder paal gegaan sinds ik hier weg ben gegaan ..... waar is de sfeer ...... En dan vooral op dating als iemand een partner zoekt en eisen stelt ... of voorkeuren heeft .... wat die uitgemaakt voor ik weet niet wat .... en afegekraakt .... Voor die mensen zou ik willen zeggen als je het niet aanstaat wat die persoon zoekt in een partner reageer a.u.b. dan niet zo simpel dat is een moeilijk les voor de meesten :rolleyes:

Dida
23-10-2002, 21:14
hmm..ik heb nog niks gemerkt van echt ruzie's..alleen vele te snelle vooroordelen..

Onslaught
23-10-2002, 21:18
Origineel gepost door Wamen Na lang afwezig te zijn kom ik hier terug en wat zie ik ...... de éne ruzie na de ander ..... het lijkt wel jerry springer show .... De éne word uitgemaakt voor dat .... de andere voor een domme trien .... waar gaat dit nog naar toe vraag ik me af .... het is hier echt beneden onder paal gegaan sinds ik hier weg ben gegaan ..... waar is de sfeer ...... En dan vooral op dating als iemand een partner zoekt en eisen stelt ... of voorkeuren heeft .... wat die uitgemaakt voor ik weet niet wat .... en afegekraakt .... Voor die mensen zou ik willen zeggen als je het niet aanstaat wat die persoon zoekt in een partner reageer a.u.b. dan niet zo simpel wallah je heb 1000000000% gelijk meid , maar he precies wat die jonge zeg voor sommig een moeilijk les dus laat hun want je heb altijd zulke ezel dus maar ja sukse verder en peace en ciao meid :zwaai:

igzeneej
23-10-2002, 21:22

Jah bij mijn terug komst merkte ik dat ook ! jammer hoor ! Maar toch vindt ik jullie puik mensen :goedzo:

Rajaa
23-10-2002, 23:07
Jullie stomme naieve prutsleden moeten gewoon niet meer terugkomen, is beter voor jullie, "tweedehands forum-verbeteraars"...

Asri
23-10-2002, 23:50
Klik en luister (http://www.islamway.com/arabic/images/quran/jibreen/097.ram) Thnx to meuslitrix :D -Y-

Mr_Amir
23-10-2002, 23:58
het eerste wat je doet als je een topic gelezen hebt is ....zo intellectueel mogelijk reageren op de topic in een negatiefe zin ..en alleen maar om superieurder te lijken dan de ander ...:rolleyes: what a shame ..

MueZli
28-10-2002, 19:31
Asri :D !! Goed sjo!..

LELIJKERD
28-10-2002, 19:33
wie was jij ook al weer WAMEN ?

cheetah
28-10-2002, 19:36
Origineel gepost door Wamen Na lang afwezig te zijn kom ik hier terug en wat zie ik ...... de éne ruzie na de ander ..... het lijkt wel jerry springer show .... De éne word uitgemaakt voor dat .... de andere voor een domme trien .... waar gaat dit nog naar toe vraag ik me af .... het is hier echt beneden onder paal gegaan sinds ik hier weg ben gegaan ..... waar is de sfeer ...... En dan vooral op dating als iemand een partner zoekt en eisen stelt ... of voorkeuren heeft .... wat die uitgemaakt voor ik weet niet wat .... en afegekraakt .... Voor die mensen zou ik willen zeggen als je het niet aanstaat wat die persoon zoekt in een partner reageer a.u.b. dan niet zo simpel Nou ik kan me nog van jou herinneren dat een lid, Angel17 ofzo een topic had geplaatst omdat haar vriend het na een lange tijd had uitgemaakt jij degene was die met die ***opmerkingen kwam dat ze zielig was etc. Ik weet zeker dat jij het was omdat ik sindsdien jou naam heb onthouden. Dus ik zou maar zelf even kijken wie er nou simpel reageert.

cheetah
28-10-2002, 19:37
Origineel gepost door Onslaught wallah je heb 1000000000% gelijk meid , maar he precies wat die jonge zeg voor sommig een moeilijk les dus laat hun want je heb altijd zulke ezel dus maar ja sukse verder en peace en ciao meid :zwaai: Nee Onslaught, je had haar eens moeten horen wallah, vraag maar aan Roosje

cheetah
28-10-2002, 19:39
Angel17 is daarna ook gelijk van forum afgegaan. Wamen, voordat jij jezelf op die avatar gezet heb had jij een andere, die ene met die zuster in die witte jas, van yasmina.nl zelf. Ik weet zeker dat jij het was, en niet alleen met haar, ik zag je trouwens wel vaker 'gemene'reacties geven.

leyla15
28-10-2002, 20:26
Origineel gepost door cheetah Angel17 is daarna ook gelijk van forum afgegaan. Wamen, voordat jij jezelf op die avatar gezet heb had jij een andere, die ene met die zuster in die witte jas, van yasmina.nl zelf. Ik weet zeker dat jij het was, en niet alleen met haar, ik zag je trouwens wel vaker 'gemene'reacties geven. Oepsie Doepsie....Wamen is ZwaaaarRrRrR gegetTtTtTt :giechel:

laboudanda
28-10-2002, 20:28

Ok ..an error has occured in this CYBERSPACE shitty...i recommend you to SIT back and ENJOY our little ERROR show! NEXT!

Pagina's : [1] 2