Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kent er een goede fotograaf die niet duur is?

ikrammm
10-03-2004, 19:10

Hallo allemaal, Ik heb net gelezen dat fotograven in Belgie stukken goedkoper zijn dan de belachelijke prijzen van hier in Nederland. Wie heeft er voor mij telefoonnummers van fotograven die goed werk leveren en ook nog eens niet duur zijn. Je zou me er erg mee helpen, groeten Ilham

achermijnpc
11-03-2004, 10:11
ik heb je een pm gestuurd kusjes

mistrygirl
11-03-2004, 11:29
zou je ook naar mij willen sturen

naomi23
11-03-2004, 11:54
Hoi, wil jij mij ook een pmtje sturen?? :-)

Idan_Idan
11-03-2004, 12:05

Beste zuster zou je mij ook het nummer kunnen versturen alvast bedankt

UndercoverAngel
11-03-2004, 12:07
Misschien is het beter als je het nummer gewoon hier plaatst, hoef je niet naar iedereen een Pm te sturen.. ;) .:UcA:.

nacira
19-03-2004, 16:40
Ik ben ook geintresseerd in een cameravrouw!!!! Dus graag nummers als jullie die hebben. Dank u

blailab
19-03-2004, 19:46
halloo allemaal..!!! ik zie dat je een paar van jullie op zoek zijn naar een fotograaf..? nou ik ken een hele goeie..!! maar ik weet alleen niet wat voor jou duur en niet duur is.... de priijs verschilt ook met wat je zelf wilt..!!.. maar de foto's worden ook bewerkt met behulp van een pc en er komt een hele mooie fotoboek en het is een hele aardige vrouw..!!! ik weet haar tel. nummer nu even niet maar als je meer informatie wilt kan je een mailtje sturen naar mijn email en dan geef ik het haar tel. nummer wel door..!! en ze is echt heel goed!!!!!!! email: laila_salam_@hotmail.com ik hoop dat ik jullie reacties krijg..!! p.s. ze is marokkaans maar niet uit belgiƫ.... doeiii doeiii veel succes nog verder... xxxjesssss laila

MasterTetouania
06-04-2004, 21:12
Achtermijnpc zou je mij ook het nummer kunnen geven. Dank je wel :zwaai:

pascha
06-04-2004, 22:20
Ik ben een nederlands fotograaf, maar ik doe speciaal Marokkaanse huwelijken, zie ook Pascha dd 6april en deleila 6 april. Voor meer informatie stuur me dan een mailtje. Ik ben niet duur maar wel goed Mail adres: pascha1@chello.nl

Zin_d_Midar
07-04-2004, 08:45
Origineel gepost door **Ilham** Hallo allemaal, Ik heb net gelezen dat fotograven in Belgie stukken goedkoper zijn dan de belachelijke prijzen van hier in Nederland. Wie heeft er voor mij telefoonnummers van fotograven die goed werk leveren en ook nog eens niet duur zijn. Je zou me er erg mee helpen, groeten Ilham Da hebt ge goed gezegd meiske, in Belgie kost een Dj iets van 250 euro terwijl in Holland de prijzen varieren van 400 tot 800 euro belachelijk duur! :D

fesia_2003
07-04-2004, 12:19
de goedkoopste is 0642197019 voor brabant en omgeving

Larisa
07-04-2004, 17:31
Hallo Dames, Ik heb contact opgenomen met pascha en hij heeft me wat van z'n werk laten zien. Ik moet zeggen het zag er heel goed uit sommige foto's waren op een leuke speelse manier in elkaar gezet. Omdat smaken verschillen zou ik zeggen neem contact met hem op en je zult het zelf zien. Ik heb van hem begrepen dat hij vaker marokaanse bruiloften heeft gefotografeerd dus hij weet wel waar hij het over heeft. Ik heb van hem begrepen dan een volledige fotoreportage ongeveer 400 euro kost (afhankelijk van het aantal jurken en of je ook nog een buiten reportage wilt). Ik vond het in ieder geval heel erg mooi. Liefs Larisa

seyma_meknesia
08-04-2004, 09:56
een goede fotograaf is duur en een slechte is goedkoop

oujdiasec
08-04-2004, 16:59

seyma ik ben het helemaal met je eens als je een goedkope fotografe neemt dan is de kwaliteit nul komma nul en als je een duure fotografe neemt dan heb je goede kwaliteit zowel als de band/dvd en de foto's dus je kan kiezen of je gaat voor de goede kwaliteit of de slecht ik zal het weten. oujdia