Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse voetballer Elkadouri van Dinamo Kiev nu op tv tegen Feyenoord

Ali_Z
23-10-2002, 21:01

Heeeee die Elkadouri doet wel!!! Ali Z

robio1980
23-10-2002, 23:08
Hoe is hij nou weer in de oekranie beland.... Onze landgenoten vind je ook echt overal! Hij deed zekers tegen die kakkerlaken.

xxTigerxx
24-10-2002, 05:37
Origineel gepost door AllacHtoon Hij heeft mij avond wel verpest, ik ben een SUPER FEYENOORD fan De mijne ook !! waarom moet weer een marokkaan weer een handje helpen bij een doelpunt.. :( :(

Junkie
24-10-2002, 05:40
Poorten die boeren.

xxTigerxx
24-10-2002, 05:43

Origineel gepost door Junkie Poorten die boeren. Hehehehe.....Ajax heeft ook koekjes gebakken dinsdag :D :D

Ali_Z
24-10-2002, 17:15
Origineel gepost door AllacHtoon Een lerares basisonderwijs start op een nieuwe school in Amstelveen. en op de Eerste dag probeert ze een goede indruk na te laten op de mannetjes, dus begint ze over voetbal, vertellende dat ze een ajax-fan is. Ze vraagt de leerlingen hun hand op de steken als ze ook ajax supporter zijn. En ja hoor, al die pollekes massaal de lucht in, behalve ééntje.....dus de lerares Vraagt:''waarom steek jij je hand niet op?'' Jantje antwoord:''omdat ik geen ajax-supporter ben'' De lerares helemaal verbouwereerd, bijna in shock, vraagt dan op een gemene toon:''en van wie ben jij dan wel supporter misschien?'' Jantje:'' wel ik ben een FEYENOORD-fan en ben daar trots op:'' De lerares kon haar oren niet geloven en vroeg hoe het kwam dat hij een FEYENOORD-fan was. De kleine:''omdat mijn moeder en vader FEYENOORD supporter zijn, dus ben ik dat automatisch ook'' de lerares, die duidelijk geírriteers is, zegt:''maar dat is toch geen reden om FEYENOORD-fan te zijn? Je hoeft toch niet altijd zoals je moeder of je vader te zijn?? He, want stel dat je moeder een **** is en je vader een drugsverslaafde, wat zou je dan zijn?!'''' De kleine droogweg met een fijne lachje: dan zou ik een ajax-supporter zijn! :D :D :D :D :D inderaad Ali Z

xxTigerxx
25-10-2002, 02:16
Origineel gepost door Ali_Z :D :D :D :D :D inderaad Ali Z hahahaa ......beter je ouders als verslaafden dan je ouders als ajax supporters(niet persoonlijk opnemen hee)