Bekijk originele versie : Wie Kan Mij Helpen
Cheb_khaled1
10-03-2004, 18:46
hoi allemaal
ik heb een vraagje
een vriend van mij wilt iets voor zijn vriendin kopen alleen hij weet niet wat kunnen de dames hem messchien helpen waar houden jullie van
nou zoals de meeste zo genoemde meisjes blij mee zijn is die expo knuffel beer die met die gat in zijn hoofd
ik vindt het maar achtrerlijk maar meiden springen er voor
wat dacht je van een leuke ring met zijn naam erin of zijn letter en de datum ofzo
AbaHoeCh
10-03-2004, 19:07
iets DUURS :D
:hihi:
JustAGirl22
10-03-2004, 19:37
Je kan zoveel geven hangt ervan af wat ze graag ziet maar dat zou je vriend moeten weten.
Weet je wat ook heel leuk is als jou vriend tenminste een foto van z'n tweeën heeft kan hij die in kaderen in een mooie kader is ook heel leuk om te krijgen voor de rest kun je van alles geven...zal erover nadenken als ik op iets kom laat ik je het weten...
Groetjes Moi
http://www.perfumania.com/ngimages/big/PR/PRFM-109463.jpg
Heeft ie zelf ook wat aan, want je wordt er bloedge.l van.
Denk dat alles wel goed is.. Gaat om het gebaar
het gaat om het gebaar.....
Het helpt als hij weet wat haar smaak/stijl is en daarop inspeelt.....
Het allermooiste is iets persoonlijks cadeau doen
Tasebhant
11-03-2004, 11:18
Origineel gepost door Junkie
http://www.perfumania.com/ngimages/big/PR/PRFM-109463.jpg
Heeft ie zelf ook wat aan, want je wordt er bloedge.l van.
Ouwe vrouwen geurtje, mijn moeder heeft die parfum :maf:
marilynmonroe
11-03-2004, 11:36
Een leuk sieraad doet het altijd leuk, maar een huwelijksaanzoek is uiteraard het leukst. Nu we het toch hebben over cadeautjes. Een goede vriend van mij had laatst ook een heel grappig (vond ik, zijn vriendin wat minder) cadeau gekocht voor de verjaardag van zijn vriendin. Zijn vriendin is gek op shakes. Maar ze vertelde hem op een dag dat hun blender thuis kapot was en dat ze die dag geen shake heeft kunnen maken. Wat doet meneer? Die komt op haar verjaardag met een keukenapparaat op de proppen met ook een blender erin. Hij vertelde later aan mij dat zijn vriendin het wel apart vond, maar dat hij het gevoel kreeg dat ze het helemaal niet zo leuk vond. Nou, ik kwam niet meer bij van het lachen!! :D
Tasebhant
11-03-2004, 11:36
Bloemen, een gedicht ( die hij zelf heeft geschreven en aan haar geeft, niet hard lezen dat is zo Nerdo) en een ring in een romantische omgeving! ====> Verkoct! :)
Origineel gepost door Tasebhant
Ouwe vrouwen geurtje, mijn moeder heeft die parfum :maf:
hahaha :D
ligt er eigenlijk aan hoe sereuis hun relatie is!!
en niet iets wat super duur is anders gaat ze nog vermoeden dat ie in drugs handelt ofzo!!
-een geurtje is altijd wel goed
-een ketting met een mooi hangertje iets wat hun relatie symboleert
-oorbellen die hij absoluut bij haar vindt passen
-en dan natuurlijk een ring, niet te groot niet te kein bewerkt met witte steentjes iets wat ze met trots kan dragen en er moet wel iets in gegraveerd zijn zoals zijn naam een datum ofzo
-
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.