Bekijk originele versie : Marokkaanse was 46 jaar lang zwanger
Safira75
23-10-2002, 21:01
Uitgegeven: 23 oktober 2002 20:38
PARIJS - Een Marokkaanse vrouw heeft 46 jaar lang een bijna vier kilo zware foetus gedragen. De vrucht werd pas in juli van dit jaar bij de 75-jarige vrouw ontdekt, toen ze met "zware druk op de maag" nog maar eens naar de dokter ging in Rabat. Dat hebben artsen in Parijs woensdag gemeld.
De vrouw was al in 1956 in een Marokkaans ziekenhuis onderzocht. Door gebrekkige apparatuur werd de buitenbaarmoederlijke zwangerschap daar toen niet ontdekt. Volgens de Marokkaanse artsen die de foetus verwijderden, is ook het gewicht daarvan met 3,7 kilo een record voor zo'n zwangerschap.
Rond de pas in de negende maand gestorven foetus had zich in de buik van de vrouw een kalkhoudend kapsel gevormd, waardoor het ongeboren kind eruit kwam te zien als een mummie. De bijzondere buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft de gezondheid van de vrouw niet geschaad.
ja dit hebben heel veel marokkaanse vrouwen man, dat noemen in het marokkaans, een slaapbaby, za3ma hij word nooit meer wakker, maar weghalen doen ze dan niet. Frapant he?
Kaboutertje
23-10-2002, 21:25
het enige wat ik kan zeggen is SOEBHANALLAH!
Origineel gepost door hilwa
ja dit hebben heel veel marokkaanse vrouwen man, dat noemen in het marokkaans, een slaapbaby, za3ma hij word nooit meer wakker, maar weghalen doen ze dan niet. Frapant he?
1) je bent serieus >>>> wat heb je geslikt ?
2) je maakt een grapje >>> hahahahaha
3) je bent niet goed bij je hoofd >>> zoek hulp
Kies maar eentje uit :D
Origineel gepost door hilwa
Wat zeg je daar? Hoe bedoel je, dit hebben veel marokaanse vrouwen?? Het is kan levensgevaarlijk zijn al je zolang een foetus bij je houd...en hoe weet je dit...ik heb dit nog nooit gehoord....
Safira..ik wist niet dat je dit al geplaatst had...maar ik had het kunnen weten en lezen.... :D
Meknessia_warda70
23-10-2002, 22:17
:schrik2: wow dat kan niet joh dan is ie al 46 jaar oud :schrik2:
Zal vast zwaar op de maag hebben gelegen....
somisandkomis
24-10-2002, 11:22
salaam
ALLAH heeft dit zo gewild, zeg bij zoiets SOEBHANNALLAH !
Zeg dat wel Soebhan Allah..
Dit is de eerste keer dat ik zoiets heb gehoord..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.