Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : <Rechtzaak>

Pagina's : [1] 2

prins_israfil
02-01-2009, 20:01

Oke mensen, dit is menens heb je ruzie met een vriend of een vriendin, en je denkt dat jij gelijk hebt.. ik ga 't verhaal oordelen, kom laat je zelf los...tell the true nothing but the true

samraaa
02-01-2009, 20:05
Oke mensen, dit is menens heb je ruzie met een vriend of een vriendin, en je denkt dat jij gelijk hebt.. ik ga 't verhaal oordelen, kom laat je zelf los...tell the true nothing but the true dan begin ik maar. ik wil de slaapkamer op nieuw inrichten. (dat doen vrouwen uit verveling ) mijn idee is vel rode muur rode rolgordijnen met daar over heen creme dikke gordijnen. en rode beddengoed en een hoop kussens. maar meneer zegt ik ga niet in een hoeren tent slapen. vervang dat rood door zwart:moe: daarom praat ik al 2dagen niet met hem. wat vind jij?

prins_israfil
02-01-2009, 20:08
dan begin ik maar. ik wil de slaapkamer op nieuw inrichten. (dat doen vrouwen uit verveling ) mijn idee is vel rode muur rode rolgordijnen met daar over heen creme dikke gordijnen. en rode beddengoed en een hoop kussens. maar meneer zegt ik ga niet in een hoeren tent slapen. vervang dat rood door zwart:moe: daarom praat ik al 2dagen niet met hem. wat vind jij? NEE. je hebt helemaal gelijk wat een huis betreft, kunnen vrouwen beter handelen dan mannen, dus schud je man en zeg dat jij gelijk hebt trouwens jouw BIG IDEA lijkt me toch aangenamer;)

Tanit
02-01-2009, 20:10
dan begin ik maar. ik wil de slaapkamer op nieuw inrichten. (dat doen vrouwen uit verveling ) mijn idee is vel rode muur rode rolgordijnen met daar over heen creme dikke gordijnen. en rode beddengoed en een hoop kussens. maar meneer zegt ik ga niet in een hoeren tent slapen. vervang dat rood door zwart:moe: daarom praat ik al 2dagen niet met hem. wat vind jij? Je man heeft ervaring.:goedzo:

DiepOngelukkig
02-01-2009, 20:12

Je man heeft ervaring.:goedzo: Hhhahhaha hahhahahahha hhhhhhiiiiiahahhahaa:goedzo:

Tanit
02-01-2009, 20:13
Hhhahhaha hahhahahahha hhhhhhiiiiiahahhahaa:goedzo: He poppetje alles goed?

samraaa
02-01-2009, 20:13
Je man heeft ervaring.:goedzo: zou dat het zijn, dan beging het jaar 2009 heel slecht voor hem:hihi: maar alle gekheid op een stokje hij heeft een hekel aan rood en roze.

Tanit
02-01-2009, 20:15
zou dat het zijn, dan beging het jaar 2009 heel slecht voor hem:hihi: maar alle gekheid op een stokje hij heeft een hekel aan rood en roze. Probeer rood tapijt en zwarte barok behang...heel sexy en paarse gordijnen...:goedzo:

samraaa
02-01-2009, 20:15
NEE. je hebt helemaal gelijk wat een huis betreft, kunnen vrouwen beter handelen dan mannen, dus schud je man en zeg dat jij gelijk hebt trouwens jouw BIG IDEA lijkt me toch aangenamer;) ik kan hem wel overhalen, maar dan zegt hij doe het dan zelf:moe: en dat kan ik echt niet. kopen oke

samraaa
02-01-2009, 20:17
Probeer rood tapijt en zwarte barok behang...heel sexy en paarse gordijnen...:goedzo: dat stukje tapijt aan het voeteinde lijkt me zeker goed idee. maar paars is seizoen kleur. over jaar is het over.

DiepOngelukkig
02-01-2009, 20:17
He poppetje alles goed? Neeee, ik ben ziek.

DiepOngelukkig
02-01-2009, 20:18
dat stukje tapijt aan het voeteinde lijkt me zeker goed idee. maar paars is seizoen kleur. over jaar is het over. Ga dit lekker met je oma bespreken ofzo. dit is een sexrubriek. Kom met wat sex verhalen

Tanit
02-01-2009, 20:18
Neeee, ik ben ziek. Beterschap meid.

prins_israfil
02-01-2009, 20:19
dat stukje tapijt aan het voeteinde lijkt me zeker goed idee. maar paars is seizoen kleur. over jaar is het over. geloof me jullie komen wel uit, als maar niet uit de hand loopt;) gwoon je idee op een rustige manier vertellen en dan zijn mening vragen, en praat stukje bij elke 1uur

prins_israfil
02-01-2009, 20:20

Ga dit lekker met je oma bespreken ofzo. dit is een sexrubriek. Kom met wat sex verhalen diepongelukkig, je lijkt zo ongelukkig, los met je verhaal kom op IK OORDEEL MET AL ME HART.

Pagina's : [1] 2