Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : anasheedgroep gezocht in BELGIE!!!! HELPPPP

Shaimaa
10-03-2004, 13:59

salaam lieve meiden, Zoals ik al eerder zei ga ik Insh'Allah binnekort trouwen, nu ben ik nog opzoek naar een goede anasheedgroep die vrij is op 26juni 2004. Kunnen jullie me aub helpen??? IK ben Van Belgie dus is mss een groep van Belgie makkelijker. Shoekrane voor jullie hulp en tot ziens Insh'Allah. Beslama :zwaai:

Shaimaa
11-03-2004, 21:53
bedankt voor het reageren :s maar ik heb ondertussen al enkele héél goede groepen gevonden. Indien jullie nu opzoek zijn naar een goede anasheed laat het me dan weten. Ik kan jullie zeker verderhelpen. Tnx

mya
12-03-2004, 10:00
Salaam Alaykoum Shaimaa, wilde je effe laten weten dat ikzelf ook op 26 juni 2004 zal trouwen inchallah,Soubhanallah! Ikzelf ga ook een anasheedgroep nemen en heb een anasheedgroep uit Antwerpen vatsgelegd. Mijn zus is zelf ook nog op zoek naar een ansheedgroep, zij trouwt inchallah in april, daarom vroeg ik me af of je me mss nog nr's kunt bezorgen. De groep die ik voor mezelf heb vastgelegd was al volzet op haar datum en meer groepen kennen we niet echt daarom. Inchallah kan je me wat nr's bezorgen. Van waar ben je uit België en valt het organiseren van je trouw wat mee? Als je ng nr's nodig hebt van het één of 't ander, mag je 't me gerust vragen ik help je graag verder ! Shoekraan, :zwaai:

Shaimaa
12-03-2004, 10:15
Asalaam alaikoum warhamtoellah, Ik heb uiteindelijk men trouwdatum geplaatst op 25Juni aangezien de zaal die ik wenste niet vrij was op de 26ste. Ik heb de anasheedgroep genomen van Hoboken (zijn bekend in Antwerpen) hier heb je hun nummer : 0478/ 70 40 72 daarnaast heb ik nog enkele andere nummers: 0475/ 77 92 26; 0478/ 98 38 38; en Saida 03/272 32 79. Daranaast heb ik ook nog wel andere nummers maar die heb ik thuis. IK zit nu momenteel opt werk. En ben je al een beetje gestresseerd?? hihih... de tijd vliegt hé. Als je wil laat jou mailadres achter, kunnen we samen mailen Insh'Allah, voor de rest indien deze nummers bezet zijn voor in April geef ik je andere anasheednummers van Brussel. Laat zeker iets weten Insha'Allah. wa alaikoum asalaam

Amane
12-03-2004, 10:17

Salaam :D En als jullie nou eens die nrs van die anasheedgroepen hier zouden neerpenne? :D Ik weet dat ik Mya 2nrs had doorgegeven, maar als er nog andere groepen bestaan :confused: , wil ik er ook van afweten. ik ga ook trouwen inshallah maar heb nog geen datum, maar wil alle nrs alvast bijeensprokkelen. :o :zwaai:

Amane
12-03-2004, 10:18
oops :o :o :o :o :o :o :o ik was te snel :hihi: bedankt Shaimake, zeg kun je ook die nrs van anasheed groepen uit brussel neerzetten?

Shaimaa
12-03-2004, 10:29
ja maar zoals ik eerder zei, ik zit op men werk en heb die nummers hier niet.... Maar ik persoonlijk vind de beste groepen die van Antwerpen. In Brussel zelf is er maar 1 of 2 goeie groepen maar zeker niet meer. Ghair Insh'Allah. Dikke kusjessss

Amane
12-03-2004, 10:42
Origineel gepost door Shaimaa ja maar zoals ik eerder zei, ik zit op men werk en heb die nummers hier niet.... Maar ik persoonlijk vind de beste groepen die van Antwerpen. In Brussel zelf is er maar 1 of 2 goeie groepen maar zeker niet meer. Ghair Insh'Allah. Dikke kusjessss Ok ;) thnx! dan ga ik voor Antwerpen ook inshAllah. Ik ken er maar 2.en ik zal die nrs die je er hebt gezet al goed bewaren. :o En moge Allah jullie huwelijk zegenen inshAllah :)

mya
12-03-2004, 10:43
Origineel gepost door Shaimaa Asalaam alaikoum warhamtoellah, Ik heb uiteindelijk men trouwdatum geplaatst op 25Juni aangezien de zaal die ik wenste niet vrij was op de 26ste. Ik heb de anasheedgroep genomen van Hoboken (zijn bekend in Antwerpen) hier heb je hun nummer : 0478/ 70 40 72 daarnaast heb ik nog enkele andere nummers: 0475/ 77 92 26; 0478/ 98 38 38; en Saida 03/272 32 79. Daranaast heb ik ook nog wel andere nummers maar die heb ik thuis. IK zit nu momenteel opt werk. En ben je al een beetje gestresseerd?? hihih... de tijd vliegt hé. Als je wil laat jou mailadres achter, kunnen we samen mailen Insh'Allah, voor de rest indien deze nummers bezet zijn voor in April geef ik je andere anasheednummers van Brussel. Laat zeker iets weten Insha'Allah. wa alaikoum asalaam Ik zelf heb Nibras genomen voor m'n huwelijk,dus Saida,die vind ik echt top en ze hebben mashallah prachtige stemmen. Die van Hobeken zijn dat Sobouh Salaam toevallig?Heb ik niet zo'n goede ervaring mee,daarom dat zij al afgeschreven waren bij mij,als je meer info wil,pm me dan of heb je toevallig msn??? Die andere nr's die je hebt neergezet, kan je me de namen bezorgen van die groepen toevallig? En nr's van Brussel zijn ook altijd welkom,das als je thuis bent,weet je wat je te doen staat he ;). Is wel jammer dat je je datum hebt moeten verplaatsten maar Allah Y kemal Belghair inchallah!!! Stressen begint wel,maar momenteel zijn we nog aan't stressen voor den trouw van m'n zus,dus vergeet ik af en toe de mijne :D Heb je voor de rest alles al kunnen vastleggen? Ik hoor nog van je inchallah!! Mhasalamaa