Bekijk originele versie : ik heb advies nodig :(
hej mensen...
ik zit in een dilemma...sinds een paar weken is het uit met me vriend waar ik echt zielsveel van hou...maar hij had het uitgemaakt met de reden dat hij in zijn geloof wilt verdiepen en dat ik hem tenslotte niet naar het paradijs kan brengen..en dan komt er ook nog is bij dat hij het saai begon te vinden onze relatie..maar ik dacht dat het gewoon smoesjes waren..en wat blijkt..het is ook zo, want hij is verliefd geworden op een ander meisje...maar nu zeggen zijn vrienden dat hij wilt dat ik hem bel om het goed te maken...maar ik durf het niet.maar me hart zegt dat ik het moet doen want ik heb niks te verliezen..kan iemand me raad geven en zeggen wat ik moet doen
dikke kus aapje.
Cheb_khaled1
10-03-2004, 13:52
nou ik moet wel zeggen dat zijn argument van ik wil me in het geloof verdiepen wel heel tegenstrijdig is waneer hij verliefd is geworden op een ander aan de andere kant hoor je van mensne dat hij wilt dat je hem belt om het goed te maken waar je overgins niet zeker van kan zijn dat het waar is ik zie niet dat jij de schuldige bent als iemand het moet goed maken is hij het wel ik heb zo het indruk dat hij je jaloers wilt maken door 1 of andere reden maar ja jij houd van hem het is moeilijk ik zelf zou denken weet je wat stik lekker ik heb pijn maar de pijn gaat over ik verdien beter
Het is moeilijk, maar vergeet hem. Op een dag kom je de ware tegen
hey aapje,
ik vind het wel een beetje tegenstrijdig van hem.
Hij maakt het uit omdat hij zich wil verdiepen in zijn geloof maar vervolgens wordt hij wel verliefd op een ander meisje?
Een beetje vreemd...
Ik weet niet wat wijsheid is in dit geval, maar HIJ heeft het uitgemaakt en als hij het weer goed wilt maken dan moet HIJ dat zelf doen en niet jij of via berichten van zijn vriendjes.
Natuurlijk is het een moeilijke situatie voor je en je moet doen wat jou het beste lijkt, maar hou wel je trots!
Dus denk er heel goed over na, en maak geen overhaasten beslissingen.
Succes,
Manon -xxxx-
Beslama!
Cheb_khaled1
10-03-2004, 14:30
Origineel gepost door Manon
hey aapje,
Hij maakt het uit omdat hij zich wil verdiepen in zijn geloof maar vervolgens wordt hij wel verliefd op een ander meisje?
Een beetje vreemd...
Ik weet niet wat wijsheid is in dit geval, maar HIJ heeft het uitgemaakt en als hij het weer goed wilt maken dan moet HIJ dat zelf doen en niet jij of via berichten van zijn vriendjes.
Natuurlijk is het een moeilijke situatie voor je en je moet doen wat jou het beste lijkt, maar hou wel je trots!
Succes,
Manon -xxxx-
Beslama!
kom is met wat orginelers a kopiermachine
Lady_moi
10-03-2004, 14:39
Verliefdheid is een gevoel zoiets kan je nie tegenhouden..Een relatie wel..
Hij heeft gelijk sorry da ik het zeg maar als hij het omwille van zn geloof uit heeft gemaakt dan moet je die begrijpen..
En als hij het wil goedmaken waarom?? Hij keerde zich toch naar zn geloof?
Kweenie zou gij nie beter ook relaties vermijden om pijn te voorkomen?
Verder nog heel veel sterkte..
Stel dat hij die dingen alleen maar zei om met die ander wat te beginnen, aangezien ie verliefd op haar was...
Aapje, gewoon niet bellen. Als hij iets wil, moet hij maar moeite doen!Sterkte
Tsjalouta
10-03-2004, 22:56
Hij flahst je.
Tasebhant
10-03-2004, 23:44
Origineel gepost door aapje87
hej mensen...
ik zit in een dilemma...sinds een paar weken is het uit met me vriend waar ik echt zielsveel van hou...maar hij had het uitgemaakt met de reden dat hij in zijn geloof wilt verdiepen en dat ik hem tenslotte niet naar het paradijs kan brengen..en dan komt er ook nog is bij dat hij het saai begon te vinden onze relatie..maar ik dacht dat het gewoon smoesjes waren..en wat blijkt..het is ook zo, want hij is verliefd geworden op een ander meisje...maar nu zeggen zijn vrienden dat hij wilt dat ik hem bel om het goed te maken...maar ik durf het niet.maar me hart zegt dat ik het moet doen want ik heb niks te verliezen..kan iemand me raad geven en zeggen wat ik moet doen
dikke kus aapje
Mijn advies Niet bellen ======> Hij heeft jou gedumpt! :rolleyes:
Origineel gepost door Manon
hey aapje,
Een beetje vreemd...
Succes,
Manon -xxxx-
Beslama!
Mensen er staat toch duidelijk, dat het een SMOESJE was van hem dat hij zich in het geloof wilde gaan verdiepen. Met andere woorden meneertje wil zich helemaal niet in het geloof gaan verdiepen, maar in een ander meisje. En hij gebruikt het geloof dus als smoesje.
Bovendien als hij zich echt in het geloof wilde verdiepen had hij beter met zijn vriendin kunnen gaan trouwen i.p.v verkering nemen toch?
Maar goed doet er niet toe, en meid ik kan jou als advies geven dat je hem dus absoluut never niet moet bellen, als die vrienden gelijk hebben dan belt hij jou vanzelf wel. Ik weet dat het makkelijker is gezegd echt waar, maar tijd heelt echt alle wonden en ik kan erover meepraten.
Sterkte ermee
IBTISSAM3
11-03-2004, 00:19
nou ik ben het helemaal niet mee eens als het aan jou kwelt en je wil weten waar je aan toe bent zet je trots opzij en bel hem vraag het hem wat hij wil nee heb je ja kan je krijgen dan heb jij ook zeker heid en kan jij weer verder met je leven toch ik wens je sterkte met alles
pease for all !!!!!!!!!!!!!!!!!
ik_oke_is
11-03-2004, 22:33
genoeg (rotte) vis in de zee :hihi:
:maf:
Eh wat bedoel Cheb_Khaled1 met
"kom is met wat orginelers a kopiermachine" ???
Praat ik iemand na dan? NEE.
En omdat jou bericht toevallig op de mijne lijkt wil niet zeggen dat ik jou aan het kopieren ben hoor, maar als je verder leest dan zie je dat slim.
Kprobeer dat meisje alleen maar advies te geven dus hou je commentaar voor je.
Manon
Onsamenhangend verhaal in slecht Nederlands. Sorry, geen commentaar.
Origineel gepost door aapje87
hej mensen...
dikke kus aapje
Vind je het gek dat hij het uitmaakt heeft,
wie wil nou met een aap zijn. :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.