Bekijk originele versie : Masseer jij?
Masseer jij je lover? En is dat dan als onderdeel van een vrijpartij of blijft het bij het masseren? Vind je masseren intiem, ontspannend, opwindend, of alleen maar vermoeiend? Kun je goed masseren; weet je hoe het moet? En hoe lang kun je het vol houden?
Teveel vragen in één keer hè? :hihi:
Masseren hoort er gewoon bij.
Nasiraam
02-01-2009, 00:36
als ik geil ben ga ik niet nog een een half uur massere, ik masseer em weleens( hij vindt dat k t goed doe) maar ik ben nie zo geduldig dus na een paar minute hou k t weer voor gezien. ALS ik word gemasseerd is het een heel ander verhaal, zo relaxend is hett en als die dan op die plekjes komtt mmmmm
Mannen met grote, warme handen. :o
Nasiraam
02-01-2009, 00:38
mmmmmmm jaaa
Als hij tv kijkt gewoon effe zeggen schat ik heb zo;n zin om je lul te masseren mag het...
Hij zal vast niet weigeren. :hihi:
Nasiraam
02-01-2009, 00:44
nie eens vragen ! gwn eropaf
Makhloef
02-01-2009, 00:45
Het kan voorspel zijn, of het kan gewoon ontspanning zijn maar een goede massage hoort bij de intimiteit tussen man en vrouw
wanne_be_me
02-01-2009, 01:02
Ik vind het heerlijk om hem met heerlijke olie te masseren:likje:
Mijn handen overal op zijn lichaam,zijn stevige billen:likje:
ik hoef jullie niet uit te leggen dat het inderdaad altijd eindigd in
een hete potje sex.Dus ja masseren is sexueel een opwinding voor mij.:D
Hot_Lady
02-01-2009, 09:53
Lekker overal kaarsjes en dan een lekker sensuele massage :o
Een massage is het lekkerst met olie. Dus als je rug en schouders wil masseren moeten er toch echt wat kleren uit. En dan moet ze lekker liggen, dus das handig in bed. Dan lig je dus al in bed, en heeft ze al wat kleren uit... van het een kan het ander komen :-)
Vooral als je daarna haar benen nog masseert. Bij voeten beginnen, en dan naar boven masseren... kom je vanzelf op lekker warm plekje uit.
Maarrrr... Bij dames waar ik gewoon vrienden mee ben heb ik ook wel eens massage gegeven, gewoon omdat ze last van hun nek hadden enzo. En dan zit er uiteraard geen vrijpartij aan vast.
Masseer jij je lover? En is dat dan als onderdeel van een vrijpartij of blijft het bij het masseren? Vind je masseren intiem, ontspannend, opwindend, of alleen maar vermoeiend? Kun je goed masseren; weet je hoe het moet? En hoe lang kun je het vol houden?
Teveel vragen in één keer hè? :hihi:
Vast onderdeel voor een lang erotisch en geil voorspel :goedzo:
Zwitsal massage olie en glijden maar...tip voor de vrouwen...masseer je borsten tegelijk door met je borsten (smeer ze lekker in) langs zijn lichaam te glijden :love:
Ik kan echt heel lang doorgaan aangezien ik er ook echt van kan genieten...:love: ik masseer hem van top tot teen...mijn massages zijn berucht :hihi:
Kan lang doorgaan...ik weet dat ik daarna aan de beurt ben :stout:
Vast onderdeel voor een lang erotisch en geil voorspel :goedzo:
Zwitsal massage olie en glijden maar...tip voor de vrouwen...masseer je borsten tegelijk door met je borsten (smeer ze lekker in) langs zijn lichaam te glijden :love:
Ik kan echt heel lang doorgaan aangezien ik er ook echt van kan genieten...:love: ik masseer hem van top tot teen...mijn massages zijn berucht :hihi:
Kan lang doorgaan...ik weet dat ik daarna aan de beurt ben :stout:
Hahaha, ja, inderdaad... dat ook :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.