Bekijk originele versie : zinloos geweld !!
ezinrify
23-10-2002, 19:59
hebben jullie het ook gelezen of gehoord, er is een student in venlo klinischdood geslagen! en door wie?? ja hoor.........2 marokanen!
ik persoonlijk baal er vreselijk van dat er weer "onze" mensen er bij betrokken zijn en nog wel als daders ook nog!
wat vinden jullie er nou van?.. het moet toch een keer afgelopen zijn met het bezorgen van een slechte naam voor onze marokkaanse gemeenschap!
ik weet niet wat er zich daar precies heeft plaats gevonden,maar geweld is nooit zinvol geweest en is al helemaal geen oplossing!!!(WIE WIL VECHTEN MOET ZICH AANMELDEN BIJ EEN SPORTSCHOOL,EN NIET OP STRAAT!!)
nu zul je zien wat er weer over ons heen gaat komen via de massamedia! tv,kranten etc....
EN IK WIL HIERBIJ OOK GELIJK DE NABESTAANDEN VAN HET SLACHTOFFER MIJN SPIJT BETUIGEN EN IK WENS JULLIE VEEL STERKET MET HET VERWERKEN VAN HET VERDRIET. GROETJES VAN EEN MAROKKAAN DIE TEGEN ZINLOOS GEWELD IS.
ezinrify
23-10-2002, 20:58
Saleheim......WAAR staat er geschreven dat ik me schaam voor de marokkanen??....en WAAR staat er dat ik me veronschuldig??
TIP: lees en begrijp!
als je het dan nog niet begrijpt dan zal ik je het nog een keer uitleggen ok. gegroet!
ezinrify
23-10-2002, 21:24
dus ik heb niet geschreven wat jij zei en nu komt het volgens jou dichtbij, je geeft dus toe dat je er ver naast zat.
thanks dat wilde ik even weten.
nadorgirl17
23-10-2002, 21:36
HE EZINRIFY SALEHEIM HEEFT GROOT GELIJK OP DIE MANIER HOE JE HET SCHRIJFT KOMT HET ER WEL OP NEER DAT JE JE SCHAAMT VOOR DE ANDERE MAROKANEN.GA BETER JE TEXT GOED LEZEN VOOR JE WAT SCHRIJFT!!!!
ezinrify
23-10-2002, 21:53
hahahahahhahahah
weten jullie 2 nou beter dan ik wat ik zelf heb geschreven??? en nog belangrijker weten jullie beter dan ik wat ik er mee bedoel???? kijk dat jullie het zo interperteren kan ik niets aan doen!
blijkbaar moet ik het uitleggen. kijk ik vind het erg dat er mensen zijn die ons een slechte naam bezorgen en mocht ik me schamen dan is het dus alleen voor hun,DUS NIET VOOR DE ANDERE MAROKKANEN ZOALS SALEHEIM HEEFT GEZEGD! en waar staat dat ik me veronschuldig als jij het ook mee eens bent nadorgirl17??? IK BEN BENIUWD OF JIJ HET WEL KAN VINDEN IN MIJN TEKST! VEEL SUCCES!!
Origineel gepost door Saleheim
Snap je het zelf nog?
:confused:
erg wat die twee knapen hebben gedaan...die jongen heeft iets over hun rij-gedrag gezegd en ze hebben er op los geslagen met hun helm...schandalig dat dit gebeurd, wie die knapen ook geweest zijn...als het mijn zoon was....dan liet ik hem een jaar lang in het ziekenhuis meehelpen...elke vrije tijd nam ik van hem af...te erg voor woorden gewoon...
ik leef ook mee met die ouders en nabestaanden van die jongen, maar de ouders van die knapen hebben ook hulp nodig!
Amira010
23-10-2002, 23:19
Helemaal niet een van de twee daders was Marokkan over die andere wordt niet gesproken.
Haha en weer dwaalt men af...
Saleheim en Ezinrif vechtend tot de dood = zinvol geweld.
Jammer dat de daders toch maar 240 uur taakstraf krijgen.
Maar ja, zo gaat dat in Nederland. :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.