Bekijk originele versie : ik heb een grote zonder begaan
Ik heb een probleeem...een groot probleem.
netzoals ieder ander meid ben ik van mening dat een meid maagd hoort te blijven tot haar huwelijk. dus geen seks met een ander voor je man. ik heb een vriend en ik ben iets te ver gegaan. het begon met droogneuken, daarna met de erlangs maar er niet in. laats deed ik het weer zo met mn vriend. toen ik thuis kwam zag ik dat ik had gebloed. ik heb het dus verneukt en heb mn leven verpest (en wat daarna komt). ik ben geen maagd meer. ik heb spijt in de zin van, hoe zal het verder gaan met mn verdere leven en omdat ik een grote zonde heb begaan
zo kan ik niet verder leven. ik ben niet van plan er `gebruik` van te maken. het liefst wil ik het zo snel mogelijk laten dichtmaken. dan voel ik me ten minste wat zekerder.
zijn er hier meerdere met een soortgelijke ervaring. zou je me dan willen pm`en. om toch nog anoniemer te blijven dan je hier op internet al bent kun je anders aanmelden met een nieuwe naaam. weet iemand hoe ik dit verder kan regelen.
al ben ik van plan te gaan trouwen met mn vriend, Voor mn eigen zekerheid wil ik het dichtmaken. dus ik flasch er niemand mee.
p.s. Only God Can Judge Me! dus als je hier van plan bent me te veroordelen, omdat je denkt goed bezig te zijn. laat maar achterwege ik weet dat ik fout ben geweest..
Afrodite
10-03-2004, 12:56
Hoi meid,
Tja, het is inderdaad niet verstandig wat je gedaan hebt, maar gedane zaken nemen geen keer. Wat ik me wel afvraag is of je vriend heeft gezegd dat hij met je in het huwelijk wilt treden. Zo ja, dan zie ik niet in waarom je nog een maagdelijkheidsconstructie moet ondergaan. Het is immers je vriend, die je heeft ontmaagd en dan heeft hij ook heus wel gevoeld dat je hiervoor nog maagd was. Dus, ik zie niet echt een probleem.
Liefs :zwaai:
Carabonita_Rsd
10-03-2004, 13:00
ik moet eigenlijk een beetje lachen om je een grote zonden haha laat me niet lachen aub zeg, toen je bij hem zat in de kamer maakte je al je grote zonde, en dat je het over droog neu ken hebt ewillieee schaam je wallah triest, en dat je nu ontmaagd ben dat is je verdiende loon laterzzzzzzzz
Cheb_khaled1
10-03-2004, 13:13
hoi najat ik heb je een pm gestuurd ik hoop dat je er wat aan zult hebben
Afrodite
10-03-2004, 13:14
Origineel gepost door najat_tako
Jah hij zegt dat ie van plan is bij me te blijven...Maar ik zou eerst nog graag mn studie af willen maken en pas over een jaartje of anderhalf jaar de huwelijksbootje in stappen. Ik zou mn leven ook met hem willen delen, maar ik wil in die tussentijd gewoon mezelf kunnen zijn en mezelf niet extra te hoeven bewijzen....Als ie weer dicht is hoeft dat niet. (duidelijk een beetje...?)
Ja maar lieverd, dat heeft toch geen zin! Hij weet nu al toch dat je ontmaagd bent. Je kan de boel wel dicht laten naaien, maar zowel jij als hij weten dat dat niet je authentieke maagdenvlies is. Ik wil je wel adviseren niet meer intiem met hem te zijn en privé-plekken te vermijden, want daar gebeurt het meestal. En dan nog iets, ik zou wel gaan verloven als ik jou was. Trouwen kan altijd nog, maar dan heb je in ieder geval wat meer zekerheid.
liefs!
loeloesch
10-03-2004, 13:21
Origineel gepost door najat_tako
Jah hij zegt dat ie van plan is bij me te blijven...Maar ik zou eerst nog graag mn studie af willen maken en pas over een jaartje of anderhalf jaar de huwelijksbootje in stappen. Ik zou mn leven ook met hem willen delen, maar ik wil in die tussentijd gewoon mezelf kunnen zijn en mezelf niet extra te hoeven bewijzen....Als ie weer dicht is hoeft dat niet. (duidelijk een beetje...?)
Tegenover hem bewijzen? Naar mijn mening ben je al voor de test gezakt toen je bij m over de vloer kwam.....maar goed mijn persoonlijke mening erbuiten ;)
Als je ''het'' dicht laat maken, is dit puur om de culturele zaken, blijkbaar ben je niet zo overtuigd wanneer hij zegt bij je te willen blijven, en later te willen trouwen..... :( Dus je doet het puur voor de zekerheid (mocht hij zich niet aan zijn belofte houden).... Inderdaad een optie.... maar waar het allemaal om draait meid --------> Allah (swt), maar aangezien je berouw lijkt te hebben.... is er nog hoop :)
missblunder
10-03-2004, 14:40
Subhanalah,
Ben je dom ofzo en als je nu op dat moment dood was gegaan en dan?????
Dan kom je met een van de ergste zondes die je maar kunt begaan bij de koning der werelden.
Wallah iedereen zal op de dags der oordeel zijn daden ZIEN,
En zodra hij je lichaam raakt dan betekend al dat je het al hebt gedaan!!
weer zo'n koe die het verpest voor de andere meiden, wallah hij zal jou vet dumpen, je kunt jezelf nog niet eens beschermen.
wallah echt triest,
Ik hoop dat dit maar zo'n onzin topic is, waar 0% waarheid inzit.
Ik schaam me dood, maar ja dat moet ik aan jou overlaten.
Ga berouw vragen bij Allah swt, misschien krijg je het nog.
Lady_moi
10-03-2004, 14:47
U dicht late naaie? Ge bedriegt u eige en iedereen!!
Iwa ga ga vergeving vragen aan Allah.[/i]
taz taz taz dat is het enige wat ik kan zeggen. ik weet niet hoe het verder moet. taz taz taz mensen worden pas wakker als ze ontmaagd zijn
girl get a life please, je gaat genoeg zondes maar zodra dat bloed gevloeit dan pas word je wakker en sta je alleen stil bij je ''grote zonde'' dat je genukt hebt en niet je andere zondes.
ik kan alleen zeggen je verdiende loon!!!!
en ik weet niet of je mijn advioes wilt maar oke: laat je zeker niet dichtnaaien en je toekomstige vertellen dat je nog maagd bent want dat is pas laag en ordinair\
er is ook nog een leven na het ontmaagd zijn
Atlas_Gebergte
10-03-2004, 16:05
Waar gaat dit toch heen mensen?????????????? kennen we onze geloof niet meer? SubhanAllah, wat een teleurstelling in de marokkaanse meiden zeg.
Sweet_Yasmin
10-03-2004, 16:18
:verdomme: :jammer: ik heb hier gewoon geen woorden voor...
Ga vergeving vragen bij Allah (swt)....
Dicht naaien: wie houd je nou voor de gek??:confused:
Ook al was je maagdenvlies niet kapot gegaan, dan was de zonde even groot geweest als nu het direkte gevolgen heeft. Wat dat betreft maakt het geen verschil dat het nu is kapot gegaan.
Je bent allang geen maagd meer vind ik, al voordat je maagdenvlies is kapot gegaan. Want ook in het andere heb je al iets kostbaars en moois te vroeg weggegeven.
miss_hana
10-03-2004, 16:56
EIGEN SCHULD DIKKE BULT!!
maar ik wens je wel sterkte ermee;)
zina_sohela
10-03-2004, 16:59
yo hey meid ik vind het erg voor je maar ook wel je eigenschuld maar wat ik niet begrijp JE ZEGT HIJ IS ER NIET IN GEGAAN maar toch ben je geen maagd meer en wat zegt je vriend hier van is hij er mee eens of wat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.